Gå til innhold

Google Pixel 3/ Pixel 3 XL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QvUnV1

Kjempefornøyd. Kamera er bedre enn Pixel 2, men ikke så mye, men det er går ærlig talt helt fint, da 2ern allerede hadde markedets beste kamera der ute. Forskjellen ser jeg mest i at bildene er noe varmere enn Pixel 2, som ofte hadde en kald overtone over alt.  Top shot har fungert veldig bra føler jeg. Spesielt for en kamerasky person som meg selv, som alltid føler jeg ser dårlig ut i bilder av meg selv.

 

Skjermen er kraftig forbedra, er også blitt bedre på å vise skygger enn 2 XLen, når jeg dro SBS på ulike ting. Telefonen er også veldig rask og glatt i bruk, som 2 XL, med lav touch latency, smoothe og veldig konsistente animasjoner. 

 

To største trekkene er at den er av helt glass, så mye lettere for å knuse (men jeg bruker deksel uansett, heldigvis), og at notchen er diger. Det sies at man slutter å legge merke til det etterhvert, men jeg valgte å bare slå av notchen i innstillinger.  

Lenke til kommentar

Da er min på P3XL white vei over dammen, ankommer Norge i morgen, jeg bør vel ha den på torsdag ettermiddag.

For de av dere som lurte på hva jeg betalte:

Pixel 3 XL + trådløs lader + beskyttelse i gått stoff + pixel 3 buds (bluetooth)= 11312.44 + 3013 i import/frakt/mva

 

Endret av hotsauce81
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Så flott! Jeg kommer også fra en OG Pixel XL. Kan du fortelle oss hvordan det er å skifte til en mer lavoppløst skjerm?

 

Kan ikke si at jeg legger noe merke til at den har lavere oppløsning, skjermen ser flott ut i mine øyne :)

Eneste jeg merker er at den kanskje er noe mindre lyssterk. Må opp mot 60-70% lysstyrke i normalt lys.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Igjen, det er flere som selger Pixel i Norge (gråimport). Hvorfor er det et problem å kjøpe fra noen av disse tilbyderne, for eksempel Multicom?

De kan vel ikke nekte å gjøre service på enheten hvis det oppstår problemer?

fordi de da blir mye dyrere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...