Gå til innhold

Tesla Model 3 kan også få gratis superlading


Anbefalte innlegg

Tesla og andre bilforhandler er ikke samme service nivå som hifiklubben og soundgarden akkurat.

Muligens de lar deg prøvekjøre 5 km men ikke en tur til sverige. Selv om de tror du hadde kjøpt bilen etterpå. åpenkjøp kan du se langt etter.

 

Svare på spørsmål kan vel de gjøre til en lite grad men å si noe om leveringstid på model 3 eller hvor mye det vil koste å skaffe flere skjermer på model 3 har de ikke svar på.

 

Ingen begresning da jeg prøvekjørte Model S.

 

Fikk nøkkelen til en P100D og satte av gårde. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tesla og andre bilforhandler er ikke samme service nivå som hifiklubben og soundgarden akkurat.

Muligens de lar deg prøvekjøre 5 km men ikke en tur til sverige. Selv om de tror du hadde kjøpt bilen etterpå. åpenkjøp kan du se langt etter.

 

Svare på spørsmål kan vel de gjøre til en lite grad men å si noe om leveringstid på model 3 eller hvor mye det vil koste å skaffe flere skjermer på model 3 har de ikke svar på.

Tesla driver ikke bilbutikk som andre. Det er generelt sett lite prøvekjøring, derfor har de referal programmet.

 

Bare sludder. Selvfølgelig får du prøvekjøre.

 

Fler skjermer? Estimert leveringstid står på dine sider hos tesla. Så jo, det har de.

Lenke til kommentar

 

 

Tesla og andre bilforhandler er ikke samme service nivå som hifiklubben og soundgarden akkurat.

Muligens de lar deg prøvekjøre 5 km men ikke en tur til sverige. Selv om de tror du hadde kjøpt bilen etterpå. åpenkjøp kan du se langt etter.

 

Svare på spørsmål kan vel de gjøre til en lite grad men å si noe om leveringstid på model 3 eller hvor mye det vil koste å skaffe flere skjermer på model 3 har de ikke svar på.

Tesla driver ikke bilbutikk som andre. Det er generelt sett lite prøvekjøring, derfor har de referal programmet.

 

 

Fler skjermer? Estimert leveringstid står på dine sider hos tesla. Så jo, det har de.

Bare sludder. Selvfølgelig får du prøvekjøre.

 

Ja, det får en. Det var dog ikke det jeg sa, jeg sa det var lite prøvekjøring og at de derfor satser på referal programmet. Jeg har selv prøvekjørt Tesla jeg. I 2013 tror jeg det var. Måtte dog bestille time. 

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det er lite prøvekjøring? De har jo et skjema på sidene sine der man kan bestille nettopp prøvekjøring. Og jeg vil tro at det er nødvendig med timebestilling fordi det er så mange som ønsker å prøvekjøre. Altså at det er mye prøvekjøring.

 

For de har sagt at de satser på referral programmet for å ha mindre biler til prøvekjøring? Hos "normale" forhandlere kan en svinge innom å ta med seg en bil "når som helst". 

 

Som sagt, jeg sier ikke at det ikke er mulig men at de satser på en annen måte. Ett annet problem er jo at de ikke har butikker overalt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...