Gå til innhold

Fast rabatt på mobilabonnement?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er per dags dato kunde hos chilimobil med fri data for 399 kr. Jeg er noen lunde fornøyd med den første operatøren i Norge som tilbyr fri data, men fy fa*n hvor mye feil i systemet det skjer til tider... f.eks: 

- Sååå dårlig kundebehandling, at ikke en gang systemet klarer å håndtere så stor antall kunder på linjen. Man må ringe 3-4 ganger for å komme i køen og da er det 40-50 kunder foran i køen. Får ikke svar på facebook.

- Appen er ubrukelig

- "Min side" eksisterer ikke...kan nesten ikke gjøre noe på det dem kaller "min side".

- Etter min erfaring datatrafikk i EU registreres ikke i løpende trafikk på "min side"

- Den første fakturaen jeg fikk fra dem var veldig utdypende, den andre var ikke...

 

Jeg funnet ut at jeg kanskje ikke trenger ubegrenset data, siden jeg får aldri brukt mer data sammenignet med data på andre abonementer med tilsvarende pris. Jeg trenger likevel rund 10-12 GB til ikke mer en 300 kr, slik at det lønner seg å bytte. Etter min erfaring, jeg veit at noen operatører kan gi fast rabatt på mobilabonnement. Telipol brukte å gi +/- 100 kr rabatt, men det gjør de ikke lenger. Telia kan tilby 20-25% rabatt hvis man binder seg 1 år. Jeg har også hørt at man kan få tilbud på rabattert abonnement hos onecall etter man har prøvd deres "prøvekjøp" greier til 99 kr. 

 

Har noen fått fast rabatt hos noen operatører der ute? Hva kom den på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du må opp i kr. 349,- uansett (om du ikke får ekstraordinær rabatt). Siden det da skiller en 50-lapp ville jeg vurdert å beholde eksisterende abonnement bare for å vite at man aldri går over grensen og følelsen av å stå helt fritt.

Alternativt hoppe mellom leverandører annenhver mnd for kampanjetilbud.

Lenke til kommentar

Chili vokser så raskt nå at de slår sprekker i sømmene. Så fort ting stabiliserer seg og de får kontroll på kundesenteret og back-end, har jeg tro på at chilimobil får dreisen på dette de kaller butikk. Jeg skal iallfall fortsette å være kunde hos dem en god stund til. 4G tale kommer visstnok i september, det er iallfall godt nok for meg. Min side har litt å gå på (tidenes underdrivelse).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har Chili Fri Data akk nå, er relativt fornøyd, men pga usikkerheten rundt abb. og de grunnene du sier har jeg byttet tilbake til Telia igjen. Ble ringt opp her om dagen av en selger som kom med et godt tilbud.

 

Så fra neste måned har jeg 40 GB i måneden for 349,-. 12 måneders bindingstid på dette, men det skal jeg fint leve med.

 

Har hatt Telia så lenge jeg kan huske omtrent og er veldig fornøyd, hvertfall når man får en spiselig pris på såpass med data.

Lenke til kommentar

Alle maser om min side, hva i alle dager bruker dere min side til absolutt hele tiden? 

 

Sjekke databruk på et abbonement som strengt tatt gir blanke faen i hvor mye man bruker (sett bort fra all diskusjonen om hvor vidt det egentlig er fritt)

 

Ganske greit med god oversikt over ting, ikke bare dataen

Lenke til kommentar

Jeg har Chili Fri Data akk nå, er relativt fornøyd, men pga usikkerheten rundt abb. og de grunnene du sier har jeg byttet tilbake til Telia igjen. Ble ringt opp her om dagen av en selger som kom med et godt tilbud.

 

Så fra neste måned har jeg 40 GB i måneden for 349,-. 12 måneders bindingstid på dette, men det skal jeg fint leve med.

 

Har hatt Telia så lenge jeg kan huske omtrent og er veldig fornøyd, hvertfall når man får en spiselig pris på såpass med data.

Jeg fikk svaret:

Hei Jørgen!

 

40GB til 349 er ikke noe vi tilbyr noen av våre kunder så hvor de har det fra vet jeg ikke. Det meste vi kan tilby er 25% rabatt da vil du kunne få Smart Total til 524,- er dette noe du kunne vert interessert i?

-

 

Kunne du utdype litt hvordan dere ble enig om dette tilbudet? Har du noen..ehm..bevis? :)Det hørtes jo fristende ut...

Endret av JoergenOlsen
Lenke til kommentar

Jeg ble ringt opp med godt tilbud fra OneCall etter å ha prøvd i 2 mnd til 99 kr, mest fordi jeg kjøpte en mobil på delbetaling. Mennesket som ringte hadde tydelig en liste ish foran seg, og jeg måtte selv si hvor mange GB jeg trodde jeg ville ha bruk for. Så i dag har jeg 6GB til 199 kr og er veldig fornøyd med det. (Tilbudet skulle vare i 12 mnd så skulle de ringe meg på slutten av perioden for oppfølgning. Slik det ser ut på Min Side har jeg 3GB abbo og 3 GB ekstra datapakke hver mnd, hvor datapakken ikke er roll-over. Går uansett fint det da jeg pleier å bruke alle GB). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...