Gå til innhold

Fiber1 (Altibox), "avbrutt" kampanje, har jeg krav på noe mer?


Anbefalte innlegg

Hei.
Har Fiber1, og tegnet abb på "Nye" altibox, med tv-pakke og 300/300Mbit nett.
Men siden jeg var tidlig ute med dette, så fikk jeg 500/500 som kampanje første året.
Her om dagen fikk jeg en mail med gladnyhet om at dem nå har økt hastigheten til 500/500 som standard, og det koster ikke noe ekstra.

 

Men, jeg hadde fremdeles igjen 2-3 mnd av kampanjen, har jeg da krav på noe høyere hastighet ut perioden?

Det var jo på en måte et lokketilbud, og når dem da "avslutter" tilbudet før tiden, har jeg da krav på noe?

Har forsåvidt ikke bruk for hastigheten, men er bare prinsippet :p

Har sendt dem en melding på facebook som jeg avventer svar på, men er nysgjerrig på om flere har noen meninger, eller har opplevd det samme her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med produktet, men mener bare at dem på en måte avbryter kampanjen.

Og ja, jeg får 500/500 på test, og det har jeg hatt helt siden dem byttet noden ute her (ca ei uke etter oppgradering til nye altibox).

 

Det som har skjedd er jo at dem har gjort kampanje produktet til standard produktet.

 

Men tenker på at kampanjen skulle vare et år (gått et sted mellom 9-10 mnd nå), og gikk ut på å ha oppgradert hastighet uten ekstra kostnad.

Lenke til kommentar

Blir vel litt rart å forvente 1 gigabit hastighet og kun betale for 500 mbit.

Men syns altibox var dårlig på komminikasjon her. Skyte man får 500 mbit som bonus hvis et gjelder alle kunder.

 

Men generielt er jo altibox håpløse stive priser kun fordi de tar høyde på å gjøre feil slik stive prisene kan dekke tapet dems. Hørt en del kunde må betale for hjemmesentral hvis de vil ha raskere internethastighet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...