Gå til innhold

Dette er den første mobilen med ekte heldekkende skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke noe fan av den haka nederst. Blir noe feil estetisk når den ikke har samme tykkelsen på rammen rundt hele skjermen. Da synes jeg det er bedre med f.eks. Galaxy s9 som har samme stripen oppe og nede eller iPhone X som har samme tykkelsen på rammen rundt hele skjermen bortsett fra hakket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe fan av den haka nederst. Blir noe feil estetisk når den ikke har samme tykkelsen på rammen rundt hele skjermen. Da synes jeg det er bedre med f.eks. Galaxy s9 som har samme stripen oppe og nede eller iPhone X som har samme tykkelsen på rammen rundt hele skjermen bortsett fra hakket.

 

Enig ang kanten og det du sier om designet på S9.

Men iPhone X ser bare skeiv ut og uferdig pga leppa?

Lenke til kommentar

 

 

Stemmer ikke; Xioami Mi Mix var først.

Feil, Xioami Mi Mix har en tykk ramme i bunn. Som gjør at skjermen ikke er heldekkende.

Jo, det stemmer.. Xiaomi var først.

Kant i bunn ja.. Nøyaktig det samme som denne har med andre ord? Finnes fortsatt ingen EKTE rammeløse? Denne har faktisk ca like mye ramme som Xiaomi Mi Mix

 

Nøyaktig det samme som denne har

Faktist ca like mye?

Det var 7 poster med mye rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte med meg en Vivo V9 her i påsken og er utrolig fornøyd. Du får utrolig mye verdi for pengene. Ser ut som en iPhone X, oppleves slik også med deres svært polerte launcher FunTouch OS.

 

Får du satt opp VIVO slik at det blir norsk tastatur og at alt furgerer dom det skal i Norge?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...