Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bestille ekstra splittere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet, så er det modem leverandørene som leverer splitterene bundlet med modemene til de forskjellige ISP'ene.

Så prøv å ta kontakt med leverandørrene av ADSL modemene.

Skrevet (endret)

Hvis jeg husker riktig så er det veldig vanskelig å bestille ekstra splitter som privatperson. Det var noe med at Telenor ikke like at privat personer hadde tilgang på splittere.

Endret av phoen|x
Skrevet
Hvis jeg husker riktig så er det veldig vanskelig å bestille ekstra spiller som privatperson.

Splittere er da vanlig handelsvare, at du ikke får kjøpt dem hos Telenor er jo en helt annen sak.

Skrevet (endret)

Huh? :dontgetit:

Er ikke den duppedingsen til 599,- kr en trådløs splitter da?

Telenors splitter?

Tror ikke Telenor er så gærne som folk skal ha det til. De leverer varene raskt. Jeg bestillte ADSL på Torsdag(tror jeg det var) fikk modemet på Lørdag. Og blir koblet opp nå til Freda'n.

Endret av BlondGod
Skrevet

:blush:

OK, ikke like greit å følge med alltid. Takk for opplysningen ihvertfall, nå vet jeg hva jeg prater om neste gang. Fant en splitter på komplett.no, men har på følelsen at denne ikke inneholder et microfilter.. men ta en titt, kanskje det er dette du er ute etter?

splitter?

Skrevet
:blush:

OK, ikke like greit å følge med alltid. Takk for opplysningen ihvertfall, nå vet jeg hva jeg prater om neste gang. Fant en splitter på komplett.no, men har på følelsen at denne ikke inneholder et microfilter.. men ta en titt, kanskje det er dette du er ute etter?

splitter?

Det du linker til er noe helt annet og har ingenting med ADSL-splittere og gjøre.

Skrevet
tja.. HELT annet? ser ut som en splitter til et nettverk.. ikke såå gærnt vel?

Joda, til et nettverk så men han skal ikke spitte et slikt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...