Gå til innhold

Battlefield V avslørt med trailer og masse info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

EA bommer som alltid på realistik ww2 setting..

 

Jeg tviler helt ærlig på at en realistisk spill om andre verdenskrig ville appellert til en særlig stor spillerbase. Det er tross alt mange svært kjedelige aspekter ved krig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Hvor mange norske kvinner med kaptain Hook arm var aktive på den europeiske slagmarken i andre verdenskrig? Historisk korrekthet rett i søpla hos EA.

De store vestlige spillselskapene har gått fullstendig SJW, og det fått en negativ innvirkning på spillene de lager. Veldig synd. Heldigvis så har det i senere år kommet flere dyktige spillselskaper i Øst-Europa og Russland, som ikke er infisert av denne PK-propagandaen. Battlefield V blir sikkert nok et teknisk godt, men sjarmløst spill vil jeg anta, ikke noe jeg kommer til å kjøpe.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Synes EA burde ha droppet tittelen Battlefield for lenge siden. Kvinne med krokarm midt under 2.verdenskrig er ikke retningen jeg kunne forestille meg i den tiden BF2 var tingen.

 

Klart, kvinne med krokarm, neo-nazi-soldater etc. Kan bli et bra spill, men hvorfor bygge dette videre på et godt, solid Battlefield-omdømme? Battlefield svekkes bare mer og mer akkurat som The Fast And The Furious serien. Begynte med biler, avsluttes med Nascar på Saturn

Lenke til kommentar

Synes EA burde ha droppet tittelen Battlefield for lenge siden. Kvinne med krokarm midt under 2.verdenskrig er ikke retningen jeg kunne forestille meg i den tiden BF2 var tingen.

 

Klart, kvinne med krokarm, neo-nazi-soldater etc. Kan bli et bra spill, men hvorfor bygge dette videre på et godt, solid Battlefield-omdømme? Battlefield svekkes bare mer og mer akkurat som The Fast And The Furious serien. Begynte med biler, avsluttes med Nascar på Saturn

Bf1 er jo et knallgøy spill! Jeg elsket også Battlefield 1942 og BF2 :)

 

Jeg elsker BF, så BF V har jeg troa på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

EA bommer som alltid på realistik ww2 setting..

 

Jeg tviler helt ærlig på at en realistisk spill om andre verdenskrig ville appellert til en særlig stor spillerbase. Det er tross alt mange svært kjedelige aspekter ved krig.

 

Vil si det er vesentlig forskjell på spillmekanikk og tematikk. Jeg tror ikke FIFA hadde blitt et bedre spill dersom du puttet kvinnelige fotballspillere i Manchester Uniteds herrelag.

Lenke til kommentar

 

EA bommer som alltid på realistik ww2 setting..

 

Jeg tviler helt ærlig på at en realistisk spill om andre verdenskrig ville appellert til en særlig stor spillerbase. Det er tross alt mange svært kjedelige aspekter ved krig.

 

"Realistisk" trenger ikke å være virkelighetsnært.

Selv gleder jeg meg som en unge til Post Scriptum som kommer ut veldig snart

Lenke til kommentar

https://no.pinterest.com/pin/718253840542307134/

 

Eva Jørgensen (gift Kløvstad) ble leder av Milorg på Hamar under svært dramatiske omstendigheter under krigen, men skulle bli forbigått etter krigen da andre motstandsfolk fikk honnør for sin innsats.

 

Slaget om Narvik: 18 år gamle Eva Charlotte Kristiane Bjerknes var våpeninstruktør og deltok aktivt i strid.

 

 

 


En dame med spikerklubbe og mekanisk krok, er det 1. april?

 

https://www.nrk.no/finnmark/disse-krigsfilmene-bor-komme-fra-nord-1.13143724

Endret av Uderzo
Flettet sammen flere innlegg
Lenke til kommentar

De *kunne* jo gjort en Inglorious Basterds og startet med «once upon a time in war-torn Europe» eller noe sånt :)

 

Ser i alle fall ut som fokuset her er mer på Wolfenstein-aktig action og mindre på krigssimulering. IMHO, ikke noe galt i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde det vært en mann med krok-arm hadde det ikke vært like mye styr. Tullete

 

Skjerpings mr Metoo. Det er ikke en protese men en robotarm, i andre verdenskrig...

Skjerpings du også. Da det er en tidsriktig utformet protese (om så overkant brukervennlig) for epoken. Robotarm …

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utrolig hvor få personer som gidder å google litt før de kommer med påstander.

"ingen kvinner sloss under ww2!"

Ehh... Jo.

"robot klo!"

Ehh... En vanlig protese fra den tidsperioden.

"mann med katana på ryggen!"

Ja, folk stjal ofte med seg ting fra slåtte fiender, og japanske offiserer gikk med sverd under ww2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...