Gå til innhold

Anbefaling til en god prosjektor


Anbefalte innlegg

Holder på å renovere kjellerstua. Og med dette så er alle vegger/tak nede før nytt elektrisk anlegg og gipsing starter

 

Har hatt et ønske om å kanskje få til en et lite "hjemmekino" opplegg dersom det ikke viser seg å være så altfor kostbart

 

Så spør de som har peiling her... Hva koster egentlig et greit setup?

 

Ønsker jo god kvalitet. Blir kun til å se filmer på. Så blir et nedsenkbart lerret med en standard tv bak seg

 

Noen gode anbefalinger? Helst 4k hvis det lar seg gjøre :D

 

Takker på forhånd 

 

Edit: Ser nå etter litt søk at det virker som 4k prosjektorene holder seg til over 20k klassen

 

Skulle helst holdt meg til maks 10k og få mest ut av det ^^

Endret av LD93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4k projektorer er fremdeles uforholdsmessig dyrt sammenlignet med TV. Hva slags TV har du tenkt til å ha der nede?

 

I prisklassen du spør etter ville jeg nok heller lagt 10k ekstra i TV og lyd fremfor å kombinere med projektor. Det forsvinner jo en del i lerret også

Lenke til kommentar

4k projektorer er fremdeles uforholdsmessig dyrt sammenlignet med TV. Hva slags TV har du tenkt til å ha der nede?

 

I prisklassen du spør etter ville jeg nok heller lagt 10k ekstra i TV og lyd fremfor å kombinere med projektor. Det forsvinner jo en del i lerret også

 

Var egentlig ment å bare ha en helt normal 42 tommer der nede. Og da med muligheten til å kunne få frem en større visning når man skal se film e.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...