Gå til innhold

[Løst] Bakgrunnssjekk når man leier leilighet i Oslo?


hegnar2014

Anbefalte innlegg

God dag.

Jeg flytter tilbake til Norge fra utlandet og har ikke hatt inntekt i Norge de siste 4 år. Spørsmålet er om de som leier ut sine leiligheter privat i Oslo sjekker finans bakgrunn til potensielle leietakere?

 

Når jeg skal nå gå på visninger i Oslo for å finne en leilighet til å leie i prisklassen 12000-16000 kr, kommer det til komme en finansiell bakgrunns sjekk av min økonomi?

Endret av hegnar2014
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Noreg har ikkje profesjonelle utleigarar lov til å kredittsjekka potensielle leigetakarar (hugsar dessverre ikkje kor i regelverket det står i farta). Som profesjonelle er det ein del av risikoen dei må tåla, sidan dei har mange leigetakarar å fordela han på. Private som leiger ut i liten skala der det ikkje kan reknast som næringsverksemd kan kreva kredittsjekk, men har ikkje inntrykk av at det er spesielt vanleg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det er veldig uvanlig med slike kredittsjekk?

Dette blir veldig empiriske observasjonar fra mi side, men eg har i alle fall aldri blitt kredittsjekka av utleigar når eg har leigd, samt har ganske mange i familien som har drive med utleige på eit eller anna tidspunkt, utan at kredittsjekk nokon gong har blitt nemnt. Trur ikkje det er noko vanlege folk tenker over som eit alternativ når dei skal leiga ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I Noreg har ikkje profesjonelle utleigarar lov til å kredittsjekka potensielle leigetakarar (hugsar dessverre ikkje kor i regelverket det står i farta). Som profesjonelle er det ein del av risikoen dei må tåla, sidan dei har mange leigetakarar å fordela han på. Private som leiger ut i liten skala der det ikkje kan reknast som næringsverksemd kan kreva kredittsjekk, men har ikkje inntrykk av at det er spesielt vanleg.

Denne praksisen (som er hjemlet i personopplysningsloven) ble endret av Personvernnemnda nylig. Profesjonelle utleiere har nå den samme adgang som ikke-profesjonelle for å kredittsjekke potensielle leietakere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...