Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

  

13 stemmer

  1. 1. Hvor godt likte du dama?

  2. 2. Din alder?

    • <= 15 år
      0
    • 16-20 år
      0
    • 21-30 år
    • 31-40 år
    • 41-50 år
      0
    • > 50 år
      0


Anbefalte innlegg

Jeg har en anelse om at det er en del menn idag som er oppgitt over hvordan samfunn, roller og kanskje spesielt mange damers holdninger ikke tiltrekker dem spesielt. Jeg tror dette i stor grad skyldes at feminismen har gått for langt. Selv anser jeg meg som en post-feminist, da jeg mener at stort sett alt legitimt arbeid feminismen måtte gjøre i vesten er unnagjort.

 

Hvordan ser egentlig drømmedama til menn flest ut idag? Da tenker jeg ikke spesielt på utseende (selv om det ikke er noe å utsette på eksempelet jeg trekker frem nedenfor), men mer om hva som foregår oppe i hodet og inne i hjertet til dama.

 

Tenkte derfor å foreta en uhøytidelig avstemning her. Er dette en dame du kunne sett deg selv sammen med?

 

NB! Ber om at kun menn svarer på avstemningen (ellers fritt for kommentarer), og at de ser disse 2 videoene hvor dama legger litt ut om hva som rører seg i hodet hennes.

 

 

 



Anonymous poster hash: 64d15...d78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk er så besatt med at folkene de er sammen med må ha samme syn som dem på alt mulig, hvis ikke skal man plutselig ikke kunne være sammen lenger eller? Selv om hun er den helt samme dama, behandler deg like pent og elsker deg like mye, bare annerledes synspunkter på en sak så er hun ekkel for en eller annen grunn og plutselig ikke god nok? 

Man kan sitte å påstå at man er mer intelligent eller whatever fordi man tror A og ikke B, but thats like just your opinion man. Er også lite intelligent å avslå en bra jente/gutt bare pga politiske forskjeller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk er så besatt med at folkene de er sammen med må ha samme syn som dem på alt mulig, hvis ikke skal man plutselig ikke kunne være sammen lenger eller? Selv om hun er den helt samme dama, behandler deg like pent og elsker deg like mye, bare annerledes synspunkter på en sak så er hun ekkel for en eller annen grunn og plutselig ikke god nok? 

 

Man kan sitte å påstå at man er mer intelligent eller whatever fordi man tror A og ikke B, but thats like just your opinion man. Er også lite intelligent å avslå en bra jente/gutt bare pga politiske forskjeller. 

Trenger vel ikke å ha samme syn om ting, men at folk vil ha en partner med nogenlunde samme verdier og livssyn er vel ikke så rart? Selv er jeg i en livssituasjon hvor jeg dater mye og innser at selv om filtrering (typ fordommer) ikke funker 100% så er det en veldig god måte å grovsortere på. Om en jente jeg er på date med sier at hun er feminist så kommer jeg definitivt til å lufte henne rundt det for å finne ut litt mer om hvor smart, engasjert og eventuelt radikal hun er.

Lenke til kommentar

Det er lite intelligent om du hadde droppet henne med en gang hun hadde nevnt at hun var feminist, og det var poenget mitt, ikke at du ikke skal kunne bli kjent med folk og hva de syns om ting. 

Er også feil når folk blir presset til å skulle ville ha lyst på noen som vi ser fra venstresiden angående transeksuelle kvinner (Mtf - male to female). Folk blir regelrett hissige hvis du tør påstå at menn har lov til å ha lyst til å ikke ville ha sex med noen med penis (eller noen som en gang hadde det) uten at de skal føle seg som homofobe drittsekker pga det. 

 

Lenke til kommentar

Jeg blir skeptisk til folk som framstår som sterke, vellykkede og pene, men ikke har venner. I beste fall er hun bare litt rar av ensomhet, noe som kan gå helt greit dersom hun ellers er tipp topp. Hennes avstandstaken til feminisme tyder på at hun ikke vet hva feminisme er. Nå finnes det mange som kaller seg feminister, som kan bli for mye av det gode, men ideologien i seg selv er helt ålreit.

 

For min del ville hun ikke vært spesielt interessant så langt, noen ting trekker opp og andre ned, men jeg får dårlige vibber. Uansett er det umulig å avgjøre personlig kjemi basert på video og det er mye viktigere for meg enn de tingene hun lister opp som hun tror er viktige for alle menn. Hun er jo pen, men det finnes mange flere attraktive kvaliteter i tillegg til skjønnhet.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min partners politiske syn er jeg egentlig ganske likegyldig til. Jeg får ikke boner av at noen er enig med meg. Jeg synes også ekstreme meninger er usexy, uansett i hvilken retning. (Som er hyklersk, da jeg selv har mange ekstreme meninger.)

 

Jeg stemte "Ikke helt min type". Når det kommer til partner er jeg både overfladisk og rasistisk, og jeg synes ikke hvite kvinner er tiltrekkende. De er for maskuline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...