Gå til innhold

Kjøp av godteri og brus fra utlandet + frakt og vekt


Anbefalte innlegg

 

15 dager er gått og fortsatt ser det ikke ut til at Postnord har mottatt varene engang. Kun EDI informasjon som betyr at de venter på sendingen slik jeg har forstått det.

 

Her bør man ha god tid om man bestiller noe ihvertfall. Har fått varer raskere levert fra Kina...

Har du fått pakken din? Hvor lang tid tok det?

 

Ja endelig mottatt varene. De kom frem 4. Mai. så 17 dager totalt. De skyldte på helligdager, men så vidt jeg vet så er det bare 1. mai som er en helligdag. Så si 16 dager da. De skriver 8-9 dager fra bestilling til det blir levert.

 

Så om du skal ha så beregn god tid. Til gjengjeld veldig billig. Så kommer nok til å bestille mer

Endret av Ghetto Johns
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

15 dager er gått og fortsatt ser det ikke ut til at Postnord har mottatt varene engang. Kun EDI informasjon som betyr at de venter på sendingen slik jeg har forstått det.

 

Her bør man ha god tid om man bestiller noe ihvertfall. Har fått varer raskere levert fra Kina...

Har du fått pakken din? Hvor lang tid tok det?

 

Ja endelig mottatt varene. De kom frem 4. Mai. så 17 dager totalt. De skyldte på helligdager, men så vidt jeg vet så er det bare 1. mai som er en helligdag. Så si 16 dager da. De skriver 8-9 dager fra bestilling til det blir levert.

 

Så om du skal ha så beregn god tid. Til gjengjeld veldig billig. Så kommer nok til å bestille mer

 

Takk for svar.

 

Jeg bestilte 2. Mai, og har enda ikke fått sporing eller noe. Men så har det jo vært masse helligdager i Mai, da...

 

Edit: Ser at jeg ikke har opprettet bruker hos de da jeg bestilte, så ikke mulig å logge inn og sjekke. Har mottatt 2 mail samme dag (2. Mai) med ordrebekreftelse og ordrenummer, thats it. Har nå sendt etterlysning på mail. Får se hva de svarer  :)

Endret av madammim
Lenke til kommentar

Lønner seg å poste og klage her  :)

 

Pakken kom i går, og alt i orden. Fikk forresten ikke svar fra de på mail.

Fikk svar i dag, på en søndag formiddag.

 

De beklager den lange leveransetiden, og forklarer det med voldsom pågang sammen med masse helligdager. De lover å forbedre seg, slik at de kan overholde leveringstiden på 8-10 dager i fremtiden. Jeg kommer helt sikkert til å bestille fra de igjen, så lenge de fortsetter å være billigst  :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sist pakke jeg fikk fra yoolando tok en MÅNED. Har bestilt nå igjen den 28.5 og den står ennå i "processing"....

 

Hvis det er noen som vet om noen andre med tilsvarende pris så bare si ifra. Maxgodis er bare lureri siden de skryter av å selge fra Sverige men det er nesten norske priser på mange av tingene etter frakt er betalt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har nå ventet siden tiende juni på at min pakke fra Yolandoo skal bli mer enn "registrert" på Postnord! Virkelig elendig. Jeg bestiller fra Maxgodis nå og håper at det kommer før jeg går tom for Coca-Cola Zero, også kalt "total katastrofe". Jeg drikker ikke kaffe, men jeg må bare ha 4-5 bokser Zero i løpet av arbeidsdagen!

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar

Ja, jeg har meget gode tenner. Det går an å drikke med sugerør, vet du... Og den andre delen av spørsmålet viser hvor du er tjukkest: I huet! :tease::rofl: Den dagen noen legger på seg av Coca-Cola Zero, er den dagen griser flyr og sauer diskuterer filosofi på latin!

Endret av Pallantir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Weight

Although research is conflicting, it is possible that drinking diet soda may cause you to gain weight. Sweet-tasting soft drinks, such as Coke Zero, may stimulate your appetite for other sweet foods or throw off your body’s ability to accurately estimate the number of calories you consume

 

Lenke til kommentar

Fint å bruke en organisasjon starte av tidenes verste doper som kilde, da! :rofl:Selv om Live Strong har brukt de siste årene på å få så mange klatreetapper som mulig mellom seg selv og Lance-gutten. Og så "possible", "may", "may". Fram til det kommer mer enn vage antydninger (som man finner en dullion av rundt på nettet, men samtidig finner man også en dullion "forskningsraporter" som forteller at stråling fra mobiltelefoner eller trådløst skaper kreft), tror jeg heller jeg holder meg til kilder om det danske Institut for idræt og ernæring: https://nexs.ku.dk/nyheder/2018-nyheder/soedemidler-feder-ikke/ Jeg vet iallfall 100 % at hvis alle som drikker lettbrus hadde gått over til vanlig brus, ville det gått veldig mye verre i vektveien.

Lenke til kommentar

Jeg ble rett og slett medlem av denne forum siden KUN!!! Så jeg kunne fortelle at jeg stoler ikke LITT på denne siden Yoolando. Jeg og min søster bestilte begge derifra med min e-post den 12 juni og de har ikke gitt en lyd ifra seg! Prøvd å kontakte dem via Mail-tingen de har der det står at de «alltid svarer innenfor 24 timer om det ikke er helg/helligdag» men etter tre mailer har jeg begynt å bli heftig sur. Det er ufattelig uprofesjonelt å ikke en gang svare via kundeservice, og om dette er sånn de bedriver business så kommer jeg aldri til å anbefale denne siden, heller det motsatte.....

Lenke til kommentar

Det er sånn de driver, ja. Jeg har alltid fått levert varene mine (har vel bestilt 3-4 ganger), men det er håpløst å kontakte dem, og det tar en halv evighet. Prisen er det ikke noe å si på, det er vel derfor de overlever, man betaler like mye for fire brett Zero derfra som man betaler for tre fra de svenske. Jeg fikk faktisk beskjed tidligere i dag om at bestillingen min, som ble "registrert" hos Postnord den 10. juni, nå er på vei fra Oslo. Så de er ganske håpløse og ikke noe å bruke hvis man har det travelt.

Lenke til kommentar

Det er sånn de driver, ja. Jeg har alltid fått levert varene mine (har vel bestilt 3-4 ganger), men det er håpløst å kontakte dem, og det tar en halv evighet. Prisen er det ikke noe å si på, det er vel derfor de overlever, man betaler like mye for fire brett Zero derfra som man betaler for tre fra de svenske. Jeg fikk faktisk beskjed tidligere i dag om at bestillingen min, som ble "registrert" hos Postnord den 10. juni, nå er på vei fra Oslo. Så de er ganske håpløse og ikke noe å bruke hvis man har det travelt.

Jeg har ikke fått Mail om at de er sendt fra nettsiden en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...