Gå til innhold

2K jobber visstnok med et nytt Bioshock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli veldig kult, ikke de beste skytespillene i verden, men morsome er de med fantastiske verdner og karakterer/historie.

Tror jeg må laste ned og spille 3eren igjen jeg, har jo ikke prøvd noen av XP pakkene enda heller.

Skrevet

Kan bli veldig kult, ikke de beste skytespillene i verden, men morsome er de med fantastiske verdner og karakterer/historie.

Tror jeg må laste ned og spille 3eren igjen jeg, har jo ikke prøvd noen av XP pakkene enda heller.

Sørg for å spille gjennom Burial At Sea. Det er en av de beste DLCene jeg noensinne har spilt i hele min spillkarriere.

• Liker 1
Skrevet

Spent på hvor de tar spillet. Har kun spilt eneren, men det var ett av mine favorittspill på X360. Hørte at 2 ikke var like bra, og settingen til Infinite interesserte meg ikke.

Skrevet

Spent på hvor de tar spillet. Har kun spilt eneren, men det var ett av mine favorittspill på X360. Hørte at 2 ikke var like bra, og settingen til Infinite interesserte meg ikke.

2 er ganske bra. Jeg likte det nesten like godt som 1, så anbefaler å prøve det og :)

Skrevet

De har under vann, oppe i skyene, og i verdensrommet... Hva blir det neste?

Etter Infinite gikk det mange rykter en stund om at neste spill skulle foregå i huler under bakken, og ville hete TerraShock. Å gå under jorden er et naturlig steg videre, og Fallout har jo hatt stor suksess med hulene sine. :) Men det var jo før studioet ble nedlagt, så om det var noe i ryktene den gang, er det neppe noe i det nå. Men hvem vet? Å bare dra tilbake til Rapture for tredje gang ville vært kjedelig.

Nå bør det jo også minnes på at både System Shock HD og et ekte System Shock 3 er under utvikling også. Med "ekte" mener jeg et System Shock 3 fra Warren Spector og Phil Neurath, som jobbet med de tidligere spillene. De kommer for øvrig med Underworld Ascendant senere i år. Eller Ultima Underworld 3, om man vil. ;) Gleder meg sykt.

Skrevet

Lasta ned 1neren også. (Remastered)

Har ikke spilt det siden originalen kom ut for mange år siden.

Aldri prøvd 2eren så må vel kjøpe remasteren av den også.

Skrevet

De har under vann, oppe i skyene, og i verdensrommet... Hva blir det neste?

Etter Infinite gikk det mange rykter en stund om at neste spill skulle foregå i huler under bakken, og ville hete TerraShock. Å gå under jorden er et naturlig steg videre, og Fallout har jo hatt stor suksess med hulene sine. :) Men det var jo før studioet ble nedlagt, så om det var noe i ryktene den gang, er det neppe noe i det nå. Men hvem vet? Å bare dra tilbake til Rapture for tredje gang ville vært kjedelig.

Nå bør det jo også minnes på at både System Shock HD og et ekte System Shock 3 er under utvikling også. Med "ekte" mener jeg et System Shock 3 fra Warren Spector og Phil Neurath, som jobbet med de tidligere spillene. De kommer for øvrig med Underworld Ascendant senere i år. Eller Ultima Underworld 3, om man vil. ;) Gleder meg sykt.

Jeg også :p

Skrevet

Håper et nytt spill blir bedre en 3'ern som var kjedelig, mens 1 og 2 er meget bra!

Eg synest dei bomma med Infinite, sjølv om mange synest det er veldig bra. Det var noko eige med Rapture og alt som skjedde der nede. Å ende opp i skyene og alt som skjedde der var langt frå like engasjerande, samt at gameplayet var dårlegare etter mi meining.

Bioshock 1 og 2 er fantastisk, Burial At Sea inkludert, så om dei kan levere noko bra i den stilen så seier eg ikkje nei takk til meir Bioshock.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...