Jump to content
steinjarle

Blir dette elbilen som gir Tesla kamp om tronen?

Recommended Posts

Annonse

Lett å lage en bil på papiret.. Har faktisk nettop laget en selv.. Den knuser Tesla på alle områder!!

Før den første bilen er tilgengelig på markedet så har det lite å si hva de lover..

• Like 4

Tror veldig mange av oss ikke har hengerfeste som pri gitt. I alle fall ikke en detalj å nevne i en såpass preliminær førlansering.

Etter at dere ble kjøpt opp av VG, skriver dere hver dag om EL-biler. Derfor har jeg nesten sluttet å besøke dere. Lite nyheter om hardware, mest om mobiler, TV samt EL-biler.

• Like 5

Spørs om den i det hele tatt blir godkjent i Norge med en så stor skjerm i front

Selv om det ikke går an å se film mens en kjører, så vil jeg tippe at den blir distraherende

• Like 1

intressangt å se en evt airbag utløse fra en 40 tommer skjerm

HeHe. Skulle til å kommentere det samme. Blir interessant å se denne i en kollisjonstest. Barna bak stuper inn i skjermene bak. En voksen vil splitte panna når han stuper i den på høykant, og foran vil man se mange stjerner når man smeller inn i skjermer i steden for en airbag

Etter at dere ble kjøpt opp av VG, skriver dere hver dag om EL-biler. Derfor har jeg nesten sluttet å besøke dere. Lite nyheter om hardware, mest om mobiler, TV samt EL-biler.

En bil er vel i høyeste grad maskinvare, og spesielt om det er en gedigen gadget.

;-)

Men de har vel skjønt at el-bil-artikler skaper interesse, og derved inntekter. Og tror Tek i en utvidet forståelse av begrepet teknologi definitivt innbefatter elbiler med masse nye funksjoner, inkludert aspektet autonomi.

Men helt klart på utsiden av hva gamle hardware var.

• Like 2

Er det anti-gloss film på den skjermen, ellers blir det vel fort uheldig skinn i fra sollys på sjåføren??

Det blir sikkert digg å kjøre med 40» widescreen lysende hvitt dashboard foran seg i mørket på en rufsete høst/vinterkveld. Selv slår jeg av den mye mindre skjermen i midtkonsollen på min bil når det gjelder å ha maks lys fra omgivelsene. Det hjelper....

• Like 2

Fin render, men den vil nok føye seg i teslakiller-rekken, rett etter blant andre:

Lucid Motors

Faraday Future FF91

Chevrolet Bolt

Fisker EMotion

Rimac Automobili Concept One

Jaguar i-PACE

Skoda Vision E

Volvo

Workhorse W-15

Future Mobility

WM Motor

Singulato