Gå til innhold

Grandes omgang i åkeren med 16 åring


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt verdt med ett tilbakeblikk til første siden i denne tråden nå.Da får man litt å humre over.

Enig i det. Noen av innleggene med flest anbefalinger er virkelig å riste på hodet av. Trodde man virkelig hele saken var oppspinn? Naivitet blant enkelte som ellers virker noenlunde oppegående er av og til ikke til å begripe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Omtalt i Adresseavisen: https://www.adressa.no/pluss/2018/04/13/Trine-Skei-Grande-og-statsministeren-m%C3%A5-faktisk-be-om-unnskyldning-16472609.ece

 

- Etter at Resett kom med den første saken, snakket jeg med Skei Grande. Da spurte jeg henne hva som var hennes opplevelse av hendelsen. Da sa hun: Du må huske at det var du som dro med meg bakom huset og hoppet på meg. Jeg ble helt sjokkert. Det var så langt fra sannheten som det går an, sier mannen til Adresseavisen.

Lenke til kommentar

 

Det mangler bare at vitner står fram under fullt navn og bekrefter at hun sa det (at han var enkel eller psykisk ustabil) nå...

Geir :)

Nå står hun som skrev brev til Erna frem i NRK:

Link: https://www.nrk.no/norge/kvinnen-som-sa-fra-til-statsministeren_-_-grande-bor-si-unnskyld-1.14006111

 

Ja. Hun var dessverre ikke vitne til bortforklaringene.

 

Kilder til NRK: – Grande omtalte gutten som mobbeoffer og ressurssvak

https://www.nrk.no/norge/kilder-til-nrk_-_-grande-omtalte-gutten-som-mobbeoffer-og-ressurssvak-1.14005616

 

Og disse er anonyme.

 

Vi trenger noen som er vitne til historiefortellingen og er villig til å stå fram med fullt navn.

 

Men nå har jo TSG bønnfalt landsstyret om ikke å kommentere saken eller komme med støtteerklæringer, så det er tydelig at hun håper at den skal dø av seg selv om de bare nekter å kommentere den. Og gitt hyllesten hun fikk av landsmøtet tviler jeg på at noen i partiet vil trosse hennes ønsker.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Må være kjipt for Raja å ha en så svak posisjon innad i Venstre at han må vente til etter landsmøtet for å komme med en slik uttalelse. Til tross for posisjonen som visepresident på Stortinget, utdanningen fra Oxford og populær person med appell hos stor andel av befolkningen, så får han vel knapt plass i sentralstyret og såvidt plass på Storting-listen (vara?).

 

Spesielt overfor en person med så lite kapasitet som Skei Grande.

 

Kun fordi han har et annerledes pigment. Det er noe skikkelig galt med det norske samfunnet og denne bisarre "rase-ideologien" som har fått øke slik uten at noen svarer mot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...