Gå til innhold

Hva ønsker du til jul


Smultring77

Anbefalte innlegg

Jeg har en her hjemme som ønsker en liste fra meg om hva jeg ønsker meg til jul. 

 

Jeg har alltid en dings jeg ønsker meg, men i år kommer jeg ikke på noe, men det finnes vel noe artig kjekt der ute som jeg ikke kommer på ?

 

Så langt har jeg skrevet klær, gave fra meg til noen som trenger det ( evt bymisjon etc )

 

Ellers er jeg glad i dingser. 

 

har god tv 

har god lyd

mobil ipad pc og mac

spillkonsoll 

kaffemaskin 

kamera

trådløs lader 

 

Noen som har tips, hva ønsker DU deg til jul ? ( den hovedgaven du venter mest på )

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en her hjemme som ønsker en liste fra meg om hva jeg ønsker meg til jul. 

 

Jeg har alltid en dings jeg ønsker meg, men i år kommer jeg ikke på noe, men det finnes vel noe artig kjekt der ute som jeg ikke kommer på ?

 

Så langt har jeg skrevet klær, gave fra meg til noen som trenger det ( evt bymisjon etc )

 

Ellers er jeg glad i dingser. 

 

har god tv 

har god lyd

mobil ipad pc og mac

spillkonsoll 

kaffemaskin 

kamera

trådløs lader 

 

Noen som har tips, hva ønsker DU deg til jul ? ( den hovedgaven du venter mest på )

 

Klokke eller smartklokke... Jeg ønsker meg penger til en treningsklokke på xxl, som er litt smart. 

Lenke til kommentar

 

Beste med jula er å sitte på kontoret å få betalt for å ikke gjøre noe som helst, for romjula er så sykt rolig periode.

Så det ønsker jeg meg, romhjulsfred.

Bedre med hjemmekontor og ca. 20min. jobb per dag. :)

 

Ønsker meg forresten SNES Classic Mini. 

 

 

Hjemmekontor i romjula funker ikke for meg. Blir bare soving. Bedre med litt romhjulsmagi på bakrommet med hun ene som jobber her, nei vent, koselig med julelunsj på kontoret

Lenke til kommentar

Tiggerbrev? Godt mulig det, men jinxing og ulykken er som sfinxen og nøkken.

Du finner det som tekst, bilder og kunst.. og mulig som en unnskyldning en gang i blant, men som en ånd som følger lotto gevinsten din?

Neppe. 

Derfor man hører om jinxing av lottomillionærer hele tiden i nyhetene..

 

Vant i Lotto, ble skilt, barna begynte med kokain, og gubben drakk, ble arrestert flere ganger for rattfyll og bråk og fikk kreft....

 

Yippi.

 

Tilfeldig Rikdom er ikke noe å trakte etter, folk behandler deg annerledes, som om du har en sykdom, og alle snakker om det..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Greia i Paradiset Norge, er at nesten ingen faller.. Da er spørsmålet hvorfor vil noen ha mer? 

 

Er ikke sikker på at Milliongevinsten er bra for sosialklienter heller, fordi de sliter som regel på en eller annen måte. 50000 mer en gang i året er sikkert mer enn nok.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...