Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er konkursbo? Hva vil det si å kjøpe et konkursbo?


coby

Anbefalte innlegg

Du er klar over at iPhone stort sett er dyrere i Kina? Hvis en person påstår at han har fått billige iPhoner fra Kina så er det svindel, antagelig tyvegods.

 

Her er en prisguide http://www.china-prices.com/phone/6927/apple-iphone-7-plus

 

iPhone 7 selger fortsatt godt nedover og ingen selger dem billig selv om det er snakk om tusen av dem. Har du fått telefonen for typ 5.000,- kroner så er den enten falsk eller stjålet.

Ja. Men han handler fra en grossist i Kina. De går fra fabrikk til grossist og videre til meg, sier han.

 

Har visstnok fått en strålende avtale med en Apple grossist i Kina. Tilbyr meg nye IPhonen for 7k bla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har visstnok fått en strålende avtale med en Apple grossist i Kina. Tilbyr meg nye IPhonen for 7k bla.

Var de ikke i ett konkursbo?

Virker som om historien om hva som har skjedd endrer seg for hver time som går...

Først var det MacBook i konkursbo, nå er det iPhone kjøpt fra en grossist.

 

Er det du eller han som roter med hva som skjer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du er klar over at iPhone stort sett er dyrere i Kina? Hvis en person påstår at han har fått billige iPhoner fra Kina så er det svindel, antagelig tyvegods.

 

Her er en prisguide http://www.china-prices.com/phone/6927/apple-iphone-7-plus

 

iPhone 7 selger fortsatt godt nedover og ingen selger dem billig selv om det er snakk om tusen av dem. Har du fått telefonen for typ 5.000,- kroner så er den enten falsk eller stjålet.

Ja. Men han handler fra en grossist i Kina. De går fra fabrikk til grossist og videre til meg, sier han.

 

Har visstnok fått en strålende avtale med en Apple grossist i Kina. Tilbyr meg nye IPhonen for 7k bla.

 

Jeg tror du bare troller, spesiellt siden historien forandrer seg og at du ikke legger ved en link til annonsen på Finn.

 

Uansett så selger iPhone bra og det er ingen grunn til å selge billig til Norge når man tjener mer på å selge dem i andre land. Ingenting av historien din gir (økonomisk) mening.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Først var det et konkursbo som kvittet seg med 1000 Macbooks. Etter at jeg påpekte at det nærmest garantert ikke finnes noe norsk konkursbo som sitter på 1000 Macbooks ble det en grossistavtale i Kina, med iPhone.

 

Siden du kun har fått én iPhone er det mest sannsynlig forsikringssvindel. iPhonen ble "ødelagt" da noen hadde et sterkt behov for ny iDings, kondemnert av et "verksted", og så selger verkstedet den til noen andre...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Først var det et konkursbo som kvittet seg med 1000 Macbooks. Etter at jeg påpekte at det nærmest garantert ikke finnes noe norsk konkursbo som sitter på 1000 Macbooks ble det en grossistavtale i Kina, med iPhone.

 

Siden du kun har fått én iPhone er det mest sannsynlig forsikringssvindel. iPhonen ble "ødelagt" da noen hadde et sterkt behov for ny iDings, kondemnert av et "verksted", og så selger verkstedet den til noen andre...

MacBooks skrev jeg feil, mente IPhone fra startet av. Og 1000 er korrekt antall. Samme er en grossistkjede i Kina som vedkommende har en avtale med.

 

En iPhone? Jeg kjøpte en, min gode venn. Jeg kjøpte ikke fem IPhones. Men siden prisene hans er svært bra, så vurderer jeg å kjøpe 5-10 stk forså å selge videre med en nydelig fortjeneste.

Endret av coby
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...