Gå til innhold

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Når jeg skal caste feks. youtube til Tv eller Chromecast får alle andre på mitt wifi-nett vite at jeg ser på nettopp chromecast eller Tv på sin telefon, og kan således stoppe filmen jeg ser.

Hvordan slår jeg av dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var uheldig i går og knuste glasset på baksiden av min mate 10 pro. Det er store sprekker over store deler og på flere steder knuste det såpass at glasset faller av i masse små biter. Har medfølgende deksel på mobilen og den er det eneste som holder igjen mye av glasset. Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Må fjerne dekselet snart for hvis jeg holder på sånn som nå så lekker det små glassbiter ut av dekselet i ny og ne  :hm:

Lenke til kommentar

Jeg ga en Mate 10 Pro i julegave og hun som fikk den opplever problemer med Snapchat og at kameraet ikke klarer å fokusere om det er lav belysning. Bildet er helt ute av fokus og så klarer det plutselig å fokusere, før det blir blurry igjen

 

Har noen av dere som bruker Mate 10 Pro og Snapchat opplevd tilsvarende? Jeg vet at Snapchat er ganske dårlig på Android men har ikke opplevd at den har større problemer med å fokusere skikkelig på andre Android-mobiler. Kjenner til at man kan teste Alpha-versjonen men denne mangler noe funksjonalitet så håpet var å få den originale versjonen av appen til å fungere.

Lenke til kommentar

Jeg ga en Mate 10 Pro i julegave og hun som fikk den opplever problemer med Snapchat og at kameraet ikke klarer å fokusere om det er lav belysning. Bildet er helt ute av fokus og så klarer det plutselig å fokusere, før det blir blurry igjen

 

Har noen av dere som bruker Mate 10 Pro og Snapchat opplevd tilsvarende? Jeg vet at Snapchat er ganske dårlig på Android men har ikke opplevd at den har større problemer med å fokusere skikkelig på andre Android-mobiler. Kjenner til at man kan teste Alpha-versjonen men denne mangler noe funksjonalitet så håpet var å få den originale versjonen av appen til å fungere.

Jepp, har problemer med Snapchat jeg og. Hatt det siden i sommer og så langt er den beste fiksen å teste ut Alpha-versjonen. Har Emui 9 kommet til mobilen enda? Mulig det kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ang. DnB mobilbankapp.

Jeg fikk ikke betalt regninger da verifisering streiket hver gang, så jeg valgte å reinstallere appen i dag. Nå kommer jeg ikke inn i mobilbanken lenger og appen stopper opp under verifisering.

Flere som har problemer med DnB appen med Mate 10 Pro?

(bankid osv. fungerer fint i andre banker og innlogginger)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0918234

Noen flere enn meg som enda ikke har fått EMUI9? Nærmer seg 2 måneder siden oppdateringen begynte å rulle ut...

2 måneder? Den kom i November... Aldri mer kjøp Huawei, LG eller Samsung hvis du er opptatt av oppdatering... I det minste så får Samsung sikker hets oppdatering, men jeg sitter med pie med sikkerhet fra november. Skikkelig bra hardware, men sikkert og dårlig software. Kjøp heller OnePlus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...