Jump to content
PerAndre123

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden

Recommended Posts

Tviler da Huawei skal sende ut sikkerhetsoppdateringer manuelt og telefonen er nesten 2 år I august så den ville ikke fått flere store oppdateringer uansett.

Den var lovet 2 store oppdateringer + 12 måneder til med sikkerhetsoppdateringer ved lansering. Det er støtte ca 18 måneders tid til, som nå ikke kommer til å skje. 

Edit: Den var forøvrig på listen på over telefoner som skulle få Android Q.

Edited by Mete0ra

Den var lovet 2 store oppdateringer + 12 måneder til med sikkerhetsoppdateringer ved lansering. Det er støtte ca 18 måneders tid til, som nå ikke kommer til å skje.

det er vel Huawei som har lovet det. Ikke butikkene
  • Like 1

Annonse

Er det noen som vet om det sitter originalmontert skjermbeskytter på fra fabrikk?

Jeg satte på ekstra glass når den var ny, men lurer på om det var litt "smør på flesk"

Ja, den originale er noe mer enn en film. Men jeg tok den av etterhvert, siden fingeren ikke glir like bra på den.

Liker den nye oppdateringen. Bedre flytt når man scroller i apper og nettsider.

Etter oppdatering til 9.1 får jeg (som regel) ikke varsler fra Snapchat lengre. Kun dersom jeg har åpnet snapchat de siste minuttene. Flere som sliter?

Etter oppdatering til 9.1 får jeg (som regel) ikke varsler fra Snapchat lengre. Kun dersom jeg har åpnet snapchat de siste minuttene. Flere som sliter?

Sjekk innstillinger-batteri-app oppstart. Velg manuell for snapchat og gi alle tre tillatelser.

Jeg kjører oppsett som Gaddon sier og har null problemer. Sjekk også at det ikke ligger restriksjoner på databruk og bakgrunnkjøring.

Ed Hunter skrev (1 time siden):

Blei visst forskjøvet til april-mai etter det eg har lest. 👎

Såpass ja..Virker ikke som at Huawei er blandt de raskeste med å komme med nye oppdateringer mao? 

Har vel litt med Korona-tider også.

Fant forresten noe om at den ikkje lengre får sikkerhetspatcher...

Huawei released the Mate 10 and Mate 10 Pro over two years ago and the phones may just have reached the end of their support lifespans. While EMUI 10 will eventually be released for the flagships, Huawei has now removed them from its official security update page.

Not good... 

Kilde: https://www.notebookcheck.net/Huawei-delists-the-Mate-10-and-Mate-10-Pro-from-its-security-update-schedule.454235.0.html

Noen som har slitt med problemer med anrop på denne telefonen? Plutselig oppfører den seg svært rart når jeg ringer til folk. Den grønne linjen på toppen bare blinker av og på, Man får ikke opp den standard ringeskjermen når man starter anropet, slik at man kan verken avslutte anrop eller slå på høyttaler. Drar man ned fra toppen blinker notifikasjonen med anrop også av og på hele tiden.

Alt annet på telefonen virker normalt.

Edited by Brulejus