Gå til innhold

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hei

 

I dag gikk jeg til innkjøp av denne telefonen fra iPhone. Det er to funksjoner jeg savner stort:

 

1. Våkne telefonen ved kun å vippe den lett opp slik at jeg kan se notifikasjoner og annet. 

2. Mulighet til å gå tilbake ved å "bla" istedenfor å trykke tilbake. 

 

Jeg har lett litt rundt på instilligene, men har ikke funnet noe. Er det mulig å ordne dette? Ellers lurer jeg på hvilken launcher folk bruker. Jeg syns den nåværende var litt rotete da alle appene må ha plass på startsidene. Ønsker noe som er forholdsvis enkel og rask/glatt. 

 

Setter pris på svar! 

Jeg synes det er kjekt å bla frem og tilbake i nettleseren slik som på iPhone. Har funnet at UC Browser gjør dette. Nettleseren har også endel snarveier jeg liker godt så dette har min nye faste.

Lenke til kommentar

Jeg har. Opplever noen ganger det samme som deg, og det gjelder utelukkende når jeg bytter mellom enheter, at det ikke kommer lyd. Det er faktisk mer irriterende enn man skulle tro, for det tar jo 20-30 sek å ordne (av og på Bluetooth på begge enhetene). I tillegg opplever jeg at telefonen kan låse seg når den søker, slik at jeg rett og slett må vente enda lengre før jeg får brukt Bluetooth.

 

Enda verre er det at min telefon sliter med dekning. Den har vært inne på reprasjon 2 ganger siden desember og problemet kommer stadig tilbake. Jeg tror at jeg hever kjøpet i neste uke og går for P20 eller OnePlus 6. Liker telefonen veldig godt, men den irritasjonen bygger seg opp.

Lenke til kommentar

Jeg har. Opplever noen ganger det samme som deg, og det gjelder utelukkende når jeg bytter mellom enheter, at det ikke kommer lyd. Det er faktisk mer irriterende enn man skulle tro, for det tar jo 20-30 sek å ordne (av og på Bluetooth på begge enhetene). I tillegg opplever jeg at telefonen kan låse seg når den søker, slik at jeg rett og slett må vente enda lengre før jeg får brukt Bluetooth.

 

Enda verre er det at min telefon sliter med dekning. Den har vært inne på reprasjon 2 ganger siden desember og problemet kommer stadig tilbake. Jeg tror at jeg hever kjøpet i neste uke og går for P20 eller OnePlus 6. Liker telefonen veldig godt, men den irritasjonen bygger seg opp.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer bluetooth-connectivity? 

 

Jeg kan ikke kontrollere volum/play-knappene på Powerbeatsa mine. I tillegg er bluetoothen veldig hit or miss når jeg kobler på Pioneer-spilleren i bilen. Av og til kobler den lyden på, noen ganger ikke. 

Sliter selv med BT på min.        slet lenge med at den ikke koblet seg til bilen og klokker.  

 

sliter også med at facebook videoer er på laveste kvalitet og hjelper ikke å stille de opp:S

Lenke til kommentar

Noen andre som har merket at batteri tiden til telefonen ikke er helt som forventet? Jeg la meg 23:30 igår med 100% og ingen kjørende apper. Våknet idag tidlig rundt 07:00 til 94% batteri, derav 6% på å ligge idle over natta. Synes dette er alt for mye, min tidligere S7 kunne ligge nærmest i dager før batteriet gikk nedover uten fysisk bruk. 

 

 

Kjører CLT-L29. 8.1.0.107(C432)

Lenke til kommentar

Noen andre som har merket at batteri tiden til telefonen ikke er helt som forventet? Jeg la meg 23:30 igår med 100% og ingen kjørende apper. Våknet idag tidlig rundt 07:00 til 94% batteri, derav 6% på å ligge idle over natta. 

 

Jeg har nettopp fått meg telefonen. La meg i går kl. 22:30 og satte den i flymodus. Da hadde den 22%. Våknet i morges kl. 07, og da hadde den igjen 20%. Altså kun brukt 2%.

Lenke til kommentar

 

Noen andre som har merket at batteri tiden til telefonen ikke er helt som forventet? Jeg la meg 23:30 igår med 100% og ingen kjørende apper. Våknet idag tidlig rundt 07:00 til 94% batteri, derav 6% på å ligge idle over natta. 

 

Jeg har nettopp fått meg telefonen. La meg i går kl. 22:30 og satte den i flymodus. Da hadde den 22%. Våknet i morges kl. 07, og da hadde den igjen 20%. Altså kun brukt 2%.

 

Ønsker ikke å sette telefonen min i flymodus da jeg ser på lydløs som en god nok løsning. Kunne like greit slengt den i Ultra battery saving modus, men hva er poenget med å gjøre det? Telefonen skal ikke trenge å bli satt i ulike batteri moduser kun for en natt. Må si jeg er skuffet over batteriet på denne telefonen, selv etter å ha prøvd å endre innstillinger manuelt på apper osv. 

Endret av Nemesis90
Lenke til kommentar

Vel... Jeg er uenig. Jeg synes batteriet er enormt bra. I går brukte jeg den intensivt hele dagen med GPS-sporing, og likevel hadde jeg 22% igjen på kvelden.



Et eksempel: Det er 4 timer og 21 minutter siden jeg ladet mobilen. Etterpå har den stort sett ligget i ro på kontorpulten her, men jeg har åpnet den noen få ganger f.eks. for å gjøre et par ting i mobilbank og sjekke et par andre apper. 

 

Den har ikke brukt én eneste prosent med batteri! Den viser altså fortsatt 100% igjen på batteriet. Så, selv om den ligger idle med varsler osv. aktivt, så bruker den enormt lite batteri. 

 

post-26555-0-16746600-1525694792_thumb.jpg

 

 



Endret av Countryman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...