Gå til innhold

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Steffen. Fått telefonen ennå? Interessert i å høre hva du kom fra og hvordan du liker Mate 10 Pro. Jeg kom fra iPhone X og syntes 10 Pro var helt konge. Med få unntak (Bluetooth) er 10 Pro helt konge, spesielt gitt batteriet og prisen.

 

Bestilte den nå. Blanda følelser, men fant liksom ikke en annen tlf.. Ser P20 sliter med det samme også. Skulle kanskje bare gått for Moto G6 Plus.. Men den er jo ikke testet for div feil/bugs så tidlig ute uansett...

Lenke til kommentar

Hei Steffen. Fått telefonen ennå? Interessert i å høre hva du kom fra og hvordan du liker Mate 10 Pro. Jeg kom fra iPhone X og syntes 10 Pro var helt konge. Med få unntak (Bluetooth) er 10 Pro helt konge, spesielt gitt batteriet og prisen.

 

 

Hei. Synes den er grei, ja. Har ikke fått testet bluetooth noe særlig enda. Synes den er litt masete når det kommer til batterisparing, men har fått slått av noe av det nå.. Kjapp respons, ihvertfall på fingersensor er jeg imponert. Kommer fra en Moto G4 Plus.

Lenke til kommentar

Jeg var også skeptisk til all optimaliseringen i begynnelsen, men synes dette har gått seg til. Med få unntak lar jeg EMUI styre hvilke apper som kjører. Selv push varsler fra Finn funker som de skal, til tross for at appen ikke har fått spesiell tillatelse til å kjøre i bakgrunnen.

 

Sikkert bedre telefoner der ute, men kost/nytte er det beste jeg har opplevd.

Lenke til kommentar

https://www.getdroidtips.com/download-android-9-pie-for-huawei-mate-10-pro/ 

 

Har noen mottatt denne oppdateringen? Det virker som at det allerede nå skal gå å laste ned og installere Emui 9 til Mate 10 Pro, men at du må flashe den på egen hånd. Jeg venter på at den kommer via offisielle kanaler, men mitt inntrykk er at oppdateringer har kommet ganske raskt i Norge.

Lenke til kommentar

Mate 10 pro er ganske "rimelig" i dag. Hadde dere fortsatt kjøpt den i dagens marked? Etterfølgeren koster dobbelt så mye, spørsmålet er om den er dobbelt så bra...? (sikkert ikke!)

 

Liker designet på 10'ern.. og funksjonsmessig er den uansett en oppgradering fra P9 som jeg har i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...