Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Slikke dusjgulvet. Det kan kanskje ende i noen ille bakterier, eller så går det bra. Vi skal ikke være så redde for bakterier som mange skal ha det til, men det er en annen sak. Det å ikke kunne dusje på et år ville sannsynlig hatt større konsekvenser for meg som jobber på kontor.

 

Få en splitter ny Mercedes AMG, eller gratis flybilletter for resten av livet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste, bedre det enn at en fremed person spionerer på meg på utseden av vinduet. Er ikke redd for å bli spionert på uansett, selv om det er en skremmende tanke at noen gjør det.

 

Må selv innrømme at det er mer creepy at en person går til hus til hus for å spionere, spionerer med en drone er ikke så creepy. Helt klart den siste.

 

 

 

En syk psykisk kunstner som går å dreper før han maler kunstet sitt av sine døde offrer.

1: Ville du kjøpt hans sine kunstverk, og hengt dem alle i stua di, og bli sett på som en syk samler av absolutt alle?

 

2: Eller, kjøpt dem for å gi dem i gave til din kjærestes foreldre som hun elsker høyest, og i tillegg dem kjenner til historien om den syke kunsteren?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Det blir nok alternativ 1. Alt kan bortforklares så lenge man beretter sin lidenskap om kunst. Uansett ville politiet vært raskt på plass og konfiskert "kunstverkene" regner jeg med.

 

Bo i en søppeldunk i 24 timer, eller bo på et toalett i to dager?

Endret av Mr supergomp
Lenke til kommentar

Toalett i 2 dager, syns det var ganske innlysende. Har varme, lukt er håndtert, tilgang på vann.

 

Bli banka opp av en muskelbunt en gang i uka (du vil aldri kunne håndtere han, ei heller andre han vil alltid banke deg opp) eller få en bøtte med dritt kaste i trynet vær gang du våkner (hjelper ikke om du bare har duppet av, våkner du får du bøtta)

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

Bli banket opp. Tror det hadde vært vondt, men kanskje jeg kan trene meg opp til å tåle smerte på noe vis. Kanskje drikke meg full eller noe. Den bøtta med dritt kommer jo sannsynligvis flere ganger om natta om man våkner. Man kan jo aldri reise ut, eller overnatte noen andre plass enn på en madrass i nærheten av en dusj.

 

Alle dørhåndtak du tar i har strøm tilsvarende et elektrisk gjerde, eller se et spøkelse en gang om dagen?

Lenke til kommentar

Se et spøkelse en gang om dagen

 

 

Kun klare å drite når du jogger, eller kun klare å drite på kollektiv transport?

 

Kult om du fikser en pitteliten begrunnelse på svarene dine :)

 

Vel... når jeg jogger kan jeg i det minste hoppe inn i en busk å gjøre sakene mine der. Foretrekker det fremfor kollektivt.

 

Bli spillavhengig (pengespill altså), eller alkoholavhengig?

Lenke til kommentar

Tror jeg går for klikkeavhengighet. Høres litt bedre ut enn samlemani, som i bunn og grunn gjør huset ditt om til en søppelfylling.

 

Du er ute å kjører en mørk vinterkveld hvor det snør masse. Plutselig treffer du på en kar som står langs veien å haiker. Han forklarer at mobilen er gått tom for strøm og at han har stått her i flere timer i kulda. Haikeren lurer på om du kan kjøre han til et sted en time lenger bort fra der du bor.

 

Hva gjør du og hvorfor?

 

a) Plukker han opp og kjører han dit han skal?

b) Gir han et teppe og sier "lykke til"?

c) Slår han ned og raner han?

d) Bestiller en drosje til han?

Lenke til kommentar

a). Den første grunnen er samvittighet. Så kommer medmenneskelighet, etikk, moral etc. Så kommer et nyss av egeninteresse også. Kanskje vil han gjengjelde tjenesten, kanskje får jeg belønning, kanskje kan det bli et nytt bekjentskap eller vennskap ut av det.

 

Du starter i en ny jobb, og vil gjøre et godt inntrykk, men noe uventet skjer på første arbeidsdag. Velg en av følgende;

 

- Du mister buksa i kantina mens alle ser på.

- Du kommer til å si en "your momma" vits til sjefen, uvitende om at hans mor ligger på dødsleiet.

- Du blir sittende i 4 timer på do med eksplosiv diaré

Lenke til kommentar

Den første.

 

Du er i byen å går på fortauet, og du går mellom en åpen kumlokk og en våt hurtigtørkende sement, akkurat ny lagt sement vei. Og du er uheldig og snubler i din egen fot.

 

1: Du lander hardt pladask i sementen med trynet ned.

2: Eller, du detter ned i den åpne kumlokken, og detter ca 5 meter ned og treffer pladask i en elv av 3 meters jup kloakkvann der det er masse hvis av illeluktende urin og skit.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Drittkjedelig å bare skrive "den første"...

 

Jeg ønsker ikke å brekke verken nese eller knekke tenner. Velger derfor å dette ned i kloakken, og dermed havne i all mulig slags avførlng. Ekkelt men kan heldigvis dusjes bort.

 

Kjøpe en helt splitter ny Iphone bare for å kaste den hardt i bakken og ødelegges, eller knuse et butikkvindu uten grunn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...