Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje at jeg går for alternativ nr 1. Noen vil sikkert synes det er litt småekkelt mens andre kanskje finner det litt søtt og romantisk :)

 

Du får muligheten til å gjøre hva du vil i løpet av to timer uten å bli straffet for det. Hva velger du og hvorfor?

 

- Ta livet av en pusekatt?

- Sette fyr på en kirke?

- Slå ned en hjemløs mann på gata?

Lenke til kommentar

Edderkopp, de vanker vel stort sett ikke sammen uansett.

 

Sende en kjærlighetserklæring/frierbrev, med fullstendig utfoldelse av ditt følelsesliv til en person du har et vennskap til, enten en kollega, medstudent, venninne e.l. eller tilsvarende om at du kommer ut av skapet til en god kompis?

Jo, noen edderkopper gjør det faktisk. Spindel kjerringene bærer på eggene sine til de klekkes. Og i tilleg spiser hun maken sin etter parrig.
Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje at jeg går for alternativ nr 1. Noen vil sikkert synes det er litt småekkelt mens andre kanskje finner det litt søtt og romantisk :)

 

Du får muligheten til å gjøre hva du vil i løpet av to timer uten å bli straffet for det. Hva velger du og hvorfor?

 

- Ta livet av en pusekatt?

- Sette fyr på en kirke?

- Slå ned en hjemløs mann på gata?

Den siste tror jeg.

 

Ikke ha luktesans  eller ikke ha smaksløker?

Lenke til kommentar

Begrunnelser... :)

 

Jeg velger å gå for et liv uten luktesans. Hvis jeg skulle spist masse mat uten å kunne kjenne smaken av den hadde jeg bare blitt trist, lei og sikkert litt deppa. Litt for glad i mat hehe. 

 

Være den eneste overlevende i en zombie-apokalypse, eller leve i en koloni på mars?

Lenke til kommentar

Siste overlevende etter en zombie apokalypse. Det å kunne gå rundt fritt på jorda, helt alene, tror jeg ville vært kult. Kanskje ensomt i lengden, men friheten gjør det verdt det. En koloni på mars er nok ikke noe sted for meg, som trives så godt ute i naturen, jeg hadde nok følt meg fengslet.

 

Havne i slåsskamp med en illsint grevling, eller tatovere en grevling på underarmen?

Lenke til kommentar

Æsj, ekkelt begge to. O_O Kan tenke meg at, et år gammelt melk er bittelitt mindre ekkelt i forhold til hunde bæsj.

 

Så, alternativ to. Et år gammelt melk

 

 

 

 

Være konstant statisk resten av livet, sånn at det blir både ekstremt vanskelig å håndhilse på folk og ta i ting. Konstant knitringer og rykninger vær eneste bidige gang du rører eller komme bortig i noe,...

 

ELLER...

 

...være livredd for både å håndhilse og røre eller komme bortigg noe, resten av livet?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Det er jo praktisk talt det samme da. Det ene går ut på at man får rykninger hver gang man rører noe, mens det andre er man bare redd for det. Jeg ønsker ikke rykninger/kramper i hendene, så da går jeg for å frykte håndtrykk og berøring av andre ting.

 

Du vil ha noe godt. Steker du vafler eller kjøper du kjeks?

Lenke til kommentar

Det avhenger av flere ting, om det er på ettermiddagen, så kan jeg kombinere slik at vaflene blir middag. Men ellers blir det for mye styr å lage vafler, så da er nok kjeks mer hendig.

 

Lage egenkomponert middag til kongefamilien, som du signerer på, og får en anmeldelse av som kommer i avisen. Eller være livvakten til Kongen hele jula uten betaling?

Lenke til kommentar

Matlaging er ikke min sterkeste side, og når man i tillegg skal få en anmeldelse i avisen blir det for skummelt for meg. Derfor velger jeg å jobbe frivillig for kongeparet i jula. Det blir sikkert koselig uansett tenker jeg.

 

Kun spise brød til alle måltider i tre måneder, eller gå med det samme tøyet i tre uker uten å kunne skifte?

Lenke til kommentar

Prøysen-sangene blir jeg helt sikkert lei av men det gir meg i det minste mulighet til å bevege på meg. Virker fryktelig tidkrevende å ha flere timer med diare annenhver dag. Jepp jeg går for Prøysen-sanger.

 

Alltid nyse i maten din før du spiser den, eller alltid klø deg i håret og drysse eventuelt flass og hårrester over den før du spiser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...