Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg går for kenguruen. Slåss med en okse lignende skapning, virker veldig skummel og veldig farlig. Kan tenke meg at det er 30% sjanse for å kunne overleve en kenguru kamp, og 90% sjanse for å leve en bison kamp.

 

Slåss med en stor hvithai eller slåss med mengde hvis med pirayaer?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Begge deler knytter meg sterkt til nazistiske miljøer, så dette var ikke et enkelt valg.

 

Tror jeg går for å bytte navn ti Adolf Hitler-Quisling, og bortforklare det med at jeg alltid har hatt fascinasjon for tysk språk eller lignende osv.

 

Skrive din egen biografi hvor du skriver masse dritt om din familie og dine beste venner, eller bosette deg femten år i en hule i skogen?

Lenke til kommentar

Har faktisk skrevet biografi om meg selv, men ikke om familie og masse dritt. :wee:  Okei, greit har også skrevet biografi om stefaren min, der ble det mye om hva jeg ikke likte.

 

Men, hva ville jeg ha valgt. Hem :hmm: :hmm: :hmm:

 

Å leve i naturen høres herlig ut og samtidig kjedelig i lengden. Å skrive masse dritt om familie/venner, er jo å krenke de jeg liker. Så, jeg tror jeg velger den siste. Å bo 15 år i en hule.

 

Være gørr lat og arbeids/skole ledig og ikke gidder å gjøre noe som helst, verken ikke gidder å gjøre nødvendige ting sånn man må gjøre, eller dra på en livsfarlig oppdrag i militæret, der det er 95% sjanse for at du kan faktisk dø?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Å leve som et slakt, eller bli slaktet. Hmmm. Tror jeg ville valgt å dra på et livsfarlig oppdrag i militæret. Da slipper man iallefall å være til bry for samfunnet, og kanskje dø for en god sak til og med.

 

Bli presset ned i spagaten, om du er myk nok eller ei, eller bli rævkjørt av en borhammer til du ikke klarer å gå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...