Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaste terning. Med slike pupper så blir det ryggproblemer deluxe. Hva skal noen med slike pupper.

 

Bo fast i gazastripen eller bo fast i damaskus, syria ?

Man kan få blackout hvis man har for stor penis, hvis den stivner. :wee: :wee: :closedeyes: 

 

 

Damaskus i Syria. Av en eller annen grunn synes jeg det virker tryggere faktisk.

 

Bevisst stikke en heroinsprøyte i armen din, eller ta livet av to barn?

Den første, risikere livet mitt i for hold til å ta livet av to barn.

 

Få hulken sin penis hver gang man blir for ivrig unger sex eller få super farten som superman hver gang du har sex? :rofl: :rofl:

Lenke til kommentar

Hinke, tror man kan trene seg til å få det til bra. Om man går på knærne så vil de nok bli ødelagt etterhvert.

 

Bli "helt spaca" i hodet, eller bli tvunget til å drikke 2 liter cola hver dag?

 

2 liter cola hver dag. Garantert å gi meg diabetes men faen så digg det hadde vært :) En til morgenen og en til kvelds.

 

Gå inn på Elkjøp og knuse alle telefonene de har til salgs, eller gå inn på Kiwi og tisse i frukt avdelingen?

Lenke til kommentar

Storbyferie i Asia. Båt er ikke helt min ting, selv om det sikkert hadde vært gøy, og safari i Afrika har jo vært en drøm, men jeg anser det som risikabelt på flere måter. Storbyferie er kult, og man har som regel utallige aktiviteter og ting å gjøre, samt at man sikkert bor på en fint hotell. Asia har jo mange spennende storbyer også.

 

Bare drite ute i det fri resten av året, eller legge ut det verst tenkelige rasistiske og diskriminerende personangrepet mot en kjent norsk innvandrer som innlegg på facebook?

Lenke til kommentar

Går for fiskeslo. Tenker at det bare er usannsynlig kvalmt men ikke farlig. Råttent dyrelik kan fort gjøre meg alvorlig syk.

 

Du er på en spennende kulturopplevelse hos en familie i et fattig land. Familien tilbyr deg å være med å tilberede et måltid. Blir du med på slakting av høne eller av geit?

Lenke til kommentar

Slakting av høne, for det har jeg vært med på før.

 

Du er pilot på et fly med 15 millioner kroner du nettopp stjal fra en bank med 2 andre medsammensvorne.

 

A: Du tar pengene og hopper fra flyet med den eneste fallskjermen ombord

 

B: Du lander flyet trygt og deler beløpet mellom alle 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...