Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt vilkårene her, mener du bare mat for det første alternativet også, eller alt generelt? Emballasje, dopapir, aske, søppel etc? Og ved den andre alternativet, gjelder en matvare kun en type mat, eller f.eks fjordland, eller f.eks hamburger? Eller bare sjokolade, bare nøtter, bare poteter etc?

Lenke til kommentar

Kunne nok absolutt formulert meg bedre ja. Prøver en gang til:

 

Aldri kaste noe som helst? (og da mener jeg alt fra papir, matvarer, osv). Alt oppbevares innenfor husets vegger. ELLER... kun kunne kjøpe en eneste matvare i uka? Hvis du for eksempel velger å kjøpe brød, da må du vente en uke før du kan kjøpe melk. Og den uken du eventuelt kjøper melk, kan du da ikke kjøpe noe som helst annet.

Lenke til kommentar

Jo, jeg svarte på din.

 

Nei? DU spurte følgende: "Hate deg selv på grund av noe du har gjort for lenge siden, og få skyldfølelse resten av ditt liv, eller angre på at du har en falsk venn, som går bakryggen din, og gjort livet ditt surt?"

 

JEG var litt usikker på betydningen, og spurte derfor følgende:  "Har man da mulighet til å "ikke ha" den personen som venn lenger?"

Lenke til kommentar

Nei? DU spurte følgende: "Hate deg selv på grund av noe du har gjort for lenge siden, og få skyldfølelse resten av ditt liv, eller angre på at du har en falsk venn, som går bakryggen din, og gjort livet ditt surt?"

 

JEG var litt usikker på betydningen, og spurte derfor følgende:  "Har man da mulighet til å "ikke ha" den personen som venn lenger?"

Det må du jo si, at det er det spørsmålet du pekte på. Jeg trudde du mente spørsmålet til leken at jeg ikke hadde svart på. :hmm:  :hm:  :hm: 

 

Det jeg mener er at man er stukk med den falske vennen, resten av livet. Det er derfor jeg brukte orde "angre". Da får du ikke muligheten til det valget i å kutte ut den falske vennen. Så svaret den det spørsmålet blir: Nei. :wee:

Lenke til kommentar

Rusk i øyet, litte gran mindre irriterende. I tillegg går det også over.

 

Hate deg selv på grund av noe du har gjort for lenge siden, og få skyldfølelse resten av ditt liv, eller angre på at du har en falsk venn, som går bakryggen din, og gjort livet ditt surt?

 

Da velger jeg isåfall å hate meg selv.

 

Delta på Palmesus eller Roskilde-festivalen?

Endret av Mr supergomp
Lenke til kommentar

Roskilde tror jeg, har ikke hørt så mye om Palmesusfestivalen, men det ser ut som ukontrollert orgie med halvnakne pappagutter som kjører lav solkremfaktor og alt for mye hårgele #YOLO #SWÆ #KONY2019 #INSTAVENNLIG.......

 

Cruise rundt i USA i en gammel amerikaner i en dag, eller kjøre en fjong og sprek italiener på landsbygda i Italia?

Lenke til kommentar

Jeg går for det første. Tenk så kult å kjøre langs Route 66 i en klassisk amerikansk sportsbil :)

 

 

Du er ute å flyr til en spennende destinasjon når piloten gir beskjed om at dere må nødlande grunnet motorproblemer. 

Ville du helst da ha vært stuck i Alaska i en uke kun iført sommerklær, eller stuck i Egypt i en uke kun iført vinterklær (og nei du har ikke lov til å kjøpe klær under oppholdet)

Lenke til kommentar

Det verste er jo få frostskade, og i tilleg hater jeg het varme. Så hva ville jeg ha valgt, hemm...

Tror jeg går for å gå i vinterklær i Egypt. Og håper på om jeg får skyss hjem til Norge snarest mulig.

 

Du har vært uheldig og fått lille tassen din knekt på ferien din og må opereres i det landet du er i, der de verken kan Norsk eller Engelsk, og i tillegg har de lite erfaring på den type skade.

 

Du våkner opp med at legene har forvekslet deg med en annen pasient, og du ser at du har fodt silikon pupper i D cup størrelse i steden for. Eller du våkner opp med at lille tassen din er blidt opperert, men at den er nå blidt 15cm lengere og 18cm i omkrets. Og nå er lille tassen din utrolig vanskelig å skjule. (Å nei, du har verken ikke lov å klage eller få en ny operasjon.)

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Vel. For meg som mann tipper jeg det gir større fordeler å ha stor kuk fremfor pupper. Det siste skremmer vel bort jentene mens det helt sikkert finnes damer der ute som er interessert i det første. Jepp jeg velger det første.

 

Drikke glovarm te i en slurk, eller sette tunga fast på en kald stolpe?

Lenke til kommentar

Man har ikke noe lett tilgjengelig til noe varmt hvis man slikker på en is kald stolpe. Sluke en kopp med glovarm te. Da har jeg lett tilgjengelig til kaltvann i springen.

 

Hvis den dagen kommer at vi blir overvåket døgnet rundt.

 

Ville du blidt overvåket av en terrorist eller PST av at du er blidt anklaget for noe?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...