Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bo i toppen av en heisekran. Til tross for at jeg har høydeskrekk. Seks måneder på sjøen er lenge nok i seg selv, og med bølger og påfølgende sjøsyke i tillegg hadde det vært et rent helvete.

 

Komme opp med en kur for kreft, som gir deg nærmest heltestatus og priser og gud vet hva, eller få evnen til å være usynlig i 30 sekunder hver dag?

Lenke til kommentar

Jeg elsker smerte når det kommer gradvis, og at den er forventet. Men ikke når det kommer så uforventet og så fort. Så alternativet blir den første, å sparke lilletåa i en bordkant. Det er i det minste litt grann mindre vondt, og forsvinner fort. Det gjør ikke det med paintballgevær.

 

Sove på en ujevn stein madrass og stein pute, med en tung stein teppe,

sove på en spiker madrass og spiker pute, med en middels lett spiker teppe,

eller

sove på en sylskarp knivblad madrass og knivblad pute, med en lett knivblad teppe?

 

Det jeg mener med knivblad madrass/pute er at det er mange blader oppreist etter hverandre, der kvass siden er opp. Med teppet da er det knivblad på begge sidene.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt å bli kannibal (med mindre jeg er desperat). Lupus aner jeg ikke hva er for noe, men høres ut som en fæl sykdom av noe slag. Derfor går jeg for å stupe i et basseng med fylt til randen av diesel. Jeg håper virkelig at ingen er i nærheten med lighter.

 

Kjøpe en tromme i Tromsø , kjøpe en stav i Stavanger, eller bli kristen i Kristiansand?

Lenke til kommentar

Jeg elsker å sove behagelig. Kanskje en av de tingene jeg verdsetter høyest ved å bo i verdens beste land. Puta og dyna er mine beste venner. Derfor velger jeg å bli tjue år eldre over natta. 

 

Du har tjuefire timer igjen å leve. Hva gjør du det siste døgnet?

 

- Går på en dyr restaurant og storspiser sammen med en venn.

- Tilbringer HELE tiden sammen med nærmeste familie.  

- Bruker opp alle sparepengene dine?

Lenke til kommentar

Tilbringe hele tiden sammen med nærmeste familie. Det er det eneste jeg kan tenke meg, og som gir meg mening, og en verdig avslutning på livet, akkurat som det startet. De to andre alternativene er mer YOLO, og hadde sikkert vært gøy, men jeg antar at det på noen måte utelukker å møte nærmeste familie, og da frafaller dem.

 

Kunne spise så mye du vil uten å legge på deg, kunne kjøre et hvilket som helst kjøretøy uten å bruke drivstoff, eller kunne prate med dyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...