Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Leppekyss. Det er jo bare koselig det. I noen kulturer til og med helt normalt. 

 

Aldri mer drikke kaffe. Eller aldri mer drikke øl.

Jeg drikker ikke kaffe. Så jeg velger gjerne aldri kaffe. :wee:

 

 

Aldri mer drikke øl :)

 

I fremtiden når du skal ut på tur.

 

Vil du kun ha mulighet til å sykle til din destinasjon uansett hvor i verden den er, eller vil du betale 25 000 kr ekstra for å ta fly, tog osv?

Jeg sleker å sykle. Så jeg velger å sykle min destinasjon. :wee:

 

Ville du latt deg tape i en ekte dødslek bare på grund av en utrolig søt og pen deltager for at hun ikke skal dø, eller ville du vinne dødsleken sånn at den utrolig søt og pen deltageren skal dø, i etter tid så sørger du resten av livet for at hun døde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hopp over denne.

Jeg har ikke så mye å leve for uansett, så uavhengig av utsende til jenta - ville jeg latt hu leve.  :)

 

Hvit nazsist med hakekorstatovering, eller svart drug-pusher og pimp, rusavhengig. 

HÆ!! Jeg skjønter ikke den siste delen. :huh: :huh:

 

Hva ville du valgt, dersom du måtte velge mellom en hvit nazist eller svart drug-pusher.  :ninja:

Lenke til kommentar

Kan bare hoppe over denne også.

 

Hopp over denne.

Jeg har ikke så mye å leve for uansett, så uavhengig av utsende til jenta - ville jeg latt hu leve.  :)

 

Hvit nazsist med hakekorstatovering, eller svart drug-pusher og pimp, rusavhengig. 

HÆ!! Jeg skjønter ikke den siste delen. :huh: :huh:

 

Hva ville du valgt, dersom du måtte velge mellom en hvit nazist eller svart drug-pusher.  :ninja:

 

Hva er en svart drug-pusher, og pimp ikke minst? Har aldri vært bortig det. :huh: :huh:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye å leve for uansett, så uavhengig av utsende til jenta - ville jeg latt hu leve.  :)

 

Hvit nazsist med hakekorstatovering, eller svart drug-pusher og pimp, rusavhengig. 

Hvit nazist, blir ikke så store forandringer det  ;)

 

Fått kjønnsorganet lemlestet så til de grader kl 05 om morgenen hver søndag resten av livet, eller måtte gå med glasskår i skoene hver gang du har på deg sko, og du må være barfot i skoene?

Lenke til kommentar

Glasskår i sko. Må jo ikke gå i sko, og jeg blir jo herdet etterhvert.

 

Vil du heller ha et hemmelig dobbeltliv som homofil elsker i en kristen superkonservativ sekt der du risikerer å bli lemlestet dersom du og din homoseksuelle preste-elsker blir avslørt. Eller vil du heller bli kidnappet av en sigøynerfamilie i Romania og bli tvangsgiftet med ei 12 år gammel jomfru - med alt det innebærer. 

Lenke til kommentar

 

Kommer an på om du har flere ærend på do du burde ha rene hender til

Men det er jo egentlig ikke vits å vaske hendene hvis en skal ut å mekke igjen. Dillemma!

 

Først er det et lag med møkk og olje, deretter et lag med penisfett og flass fra underlivet, kanskje til og med litt tiss eller bæsj eller en sædrest, eller litt saft fra det motsatte kjønn om man var heldig i går og tilfeldigvis ikke dusjet, deretter et lag til med olje og møkk, som konserverer de to nederste lagene. Dette blir en spennende bakteriekultur, eller vil kanskje oljen og møkka drepe noe av bakteriene?

Lenke til kommentar

 

Kommer an på om du har flere ærend på do du burde ha rene hender til

Men det er jo egentlig ikke vits å vaske hendene hvis en skal ut å mekke igjen. Dillemma!

 

Deler du verksted, verktøy eller andre ting med andre? Hva mekker du på? Mest sannsynligvis ikke ting som er ditt.

Lenke til kommentar

Glasskår i sko. Må jo ikke gå i sko, og jeg blir jo herdet etterhvert.

 

Vil du heller ha et hemmelig dobbeltliv som homofil elsker i en kristen superkonservativ sekt der du risikerer å bli lemlestet dersom du og din homoseksuelle preste-elsker blir avslørt. Eller vil du heller bli kidnappet av en sigøynerfamilie i Romania og bli tvangsgiftet med ei 12 år gammel jomfru - med alt det innebærer. 

 

Hmm. Tror jeg hadde gått for tvangsgiftingen der, og gjort forsøk på å behandle jenta så pent som mulig.

 

Rulle deg i en søledam hver gang det regner, eller spise en serviett foran hvert måltid?

Lenke til kommentar

Kommer litt ann på hva slags vondt/smerte du mener. :wee: For eksempel, jeg takkler mye smerte og i tilleg tennes jeg av det, hvis smerten påføres gradvis på et bestemt sted.

 

Så hva ville jeg ha valgt... :hmm:  Jeg har to fasitt, avhengig av hvordan man ser det.  :wee:

 

 

Hvis vondt/smerten påføres gradvis på mitt bestemte sted, da vil jeg med glede velge "ekstremt vond og konstant svette". :wee:

Hvis det å ha vondt vondt til sins, sårg, da velger jeg trekke begge fortennene mine. :wee:

 

 

 

Reise bakover i tid til fortiden og møte yngre deg, så reiser dere begge i tid langt frem i fremtiden også reiser kun en av dere bakover i tid til nå tiden og møter nå værende deg så reiser du og "nåtiden deg" til fortiden og møte yngre deg igjen, så reiser dere alle tre i tid langt frem i fremtiden og så reiser kun to av dere bakover i tid til nå tiden og møter nå værende deg igjen, and so one, eller drikke den verste giften som finnes i verden, og du vil lide til du dør, også vil du bli kastet på dynga.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Det første tenker jeg, kan nok bli litt forvirrende med all tidsreisingen, men ellers så går vel dagene.. Men jeg tror du misforsto det forrige dilemmaet. Det var snakk om vond svettelukt, og ikke ha vondt på kroppen.

 

Ville du blitt torturert i 10 timer av en sadistisk IS-terrorist med tilgang på alt av torturinstrumenter, eller bli voldtatt av Jon Almaas, og deretter miste alt av papirer på utdanning og kvalifikasjoner inkl. grunnskolen, bli umyndiggjort, miste alt du har av verdier, alle venner blir uvenner, unntatt familie, og få en hengende gjeld på 10 mill som aldri blir slettet?

Lenke til kommentar

Kan hoppe over denne:

Det første tenker jeg, kan nok bli litt forvirrende med all tidsreisingen, men ellers så går vel dagene.. Men jeg tror du misforsto det forrige dilemmaet. Det var snakk om vond svettelukt, og ikke ha vondt på kroppen.

 

Ville du blitt torturert i 10 timer av en sadistisk IS-terrorist med tilgang på alt av torturinstrumenter, eller bli voldtatt av Jon Almaas, og deretter miste alt av papirer på utdanning og kvalifikasjoner inkl. grunnskolen, bli umyndiggjort, miste alt du har av verdier, alle venner blir uvenner, unntatt familie, og få en hengende gjeld på 10 mill som aldri blir slettet?

Han nevner dette "ekstremt vond og konstant svette", ikke ekstremt vond svettelukt. Da hadde jeg forstått. :huh:  Så jeg vil ikke si at jeg misforstod. Hvis det er var det han virkelig mener, utifra det du sier, da har han ordsatt seg feil. :hmm:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Kan hoppe over denne:

Det første tenker jeg, kan nok bli litt forvirrende med all tidsreisingen, men ellers så går vel dagene.. Men jeg tror du misforsto det forrige dilemmaet. Det var snakk om vond svettelukt, og ikke ha vondt på kroppen.

 

Ville du blitt torturert i 10 timer av en sadistisk IS-terrorist med tilgang på alt av torturinstrumenter, eller bli voldtatt av Jon Almaas, og deretter miste alt av papirer på utdanning og kvalifikasjoner inkl. grunnskolen, bli umyndiggjort, miste alt du har av verdier, alle venner blir uvenner, unntatt familie, og få en hengende gjeld på 10 mill som aldri blir slettet?

Han nevner dette "ekstremt vond og konstant svette", ikke ekstremt vond svettelukt. Da hadde jeg forstått. :huh:  Så jeg vil ikke si at jeg misforstod. Hvis det er var det han virkelig mener, utifra det du sier, da har han ordsatt seg feil. :hmm:

Det er stort sett to faktorer som gjelder når man prater om svette, det ene er lukt, og andre andre er mengde.

Adjektivet vond kan ikke brukes som målestokk for mengde, siden da måtte det ha vært enorme ubegripelige mengder, så det er nesten utelukket. Da står vi igjen med lukt. Kan vond være en målestokk for lukten og odøren som svette avgir, her er svaret ja.

Dette er bare helt enkel logisk tenkning. Det at den fysisk skal være vond må i det tilfellet spesifiseres som at den inneholder noe annet enn bare svette, noe som er helt ulogisk, og urimelig siden den kommer fra kroppen selv. Så derfor dro jeg konklusjonen om at det handlet om svettelukt, uten at det står nevnt spesifikt.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Det første tenker jeg, kan nok bli litt forvirrende med all tidsreisingen, men ellers så går vel dagene.. Men jeg tror du misforsto det forrige dilemmaet. Det var snakk om vond svettelukt, og ikke ha vondt på kroppen.

 

Ville du blitt torturert i 10 timer av en sadistisk IS-terrorist med tilgang på alt av torturinstrumenter, eller bli voldtatt av Jon Almaas, og deretter miste alt av papirer på utdanning og kvalifikasjoner inkl. grunnskolen, bli umyndiggjort, miste alt du har av verdier, alle venner blir uvenner, unntatt familie, og få en hengende gjeld på 10 mill som aldri blir slettet?

Jah, hvis jeg får mulighet til å velge torturinstrumenter selv, så sier jeg gjerne ja til det. :wee:

 

Hvis du ikke kunne velge noen disse, å bli flådd levende eller og spise din egen øyeeple, eller velge en av dem. :tease:

[Det jeg mener, hvis du vleger den første da har du ingen valg. Men hvis du velger den andre, da får du valgen mellom de to i den første. Håper det var litt mer forståelig.]

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...