Gå til innhold

Lett snacks når man jobber i kontorarbeid ?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om noen kan dele litt råd!

 

Har en kontorjobb og prøver å holde vekta nede.

 

Elsker å ha noe å knaske på mens jeg jobber.. det går som regel i tyggegummi.. men får så sabla vondt i huet av en grunn når jeg bare tygger å tygger hele tia hehe

 

Spiste før en pakke chilinøtter om dagen. Rasjonerte det utover en 8 timers dag og det er jo nærmere 500 kcal per 100g... noe som blåste kcal inntaket jeg burde ha!  

 

SÅ jeg spør dere som er flinke på slik

 

har dere noe digg snacks dere kan med relativt god samvittighet knaske på iløpet av arbeidsdagen ?

alle forslag er gode her! Noe er godt og noe er bare for å mette følelsen av å knaske.

 

Men sitter mye på telefon og tankene flyr fort da i mine omgivelser og da er det knall å ha en skål med noe godt ved siden av man kan kose seg med i ny og ne!

 

Takk takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gulrot er veldig fin snacks  :thumbup:  Etter min mening så er det like bra, om ikke bedre, enn å tygge på nøtter halve dagen. Mye grønnsaker som omtrent ikke har en eneste kalori som er fint å spise på og som har fint med tyggemotstand, det er viktig for meg hvertfall.

 

Hvis du får i deg 500 kcal på 8 timer så er ikke det så voldsomt mye og det skal være mer enn nok igjen til å mette deg, mye mat med 1500 kcal. Det er kanskje noe mer enn 100 gram du spiste?

 

Alternativet er jo å rett og slett trene vekk litt ekstra kalorier så du kan spise ting du liker selv om det er mye'ish kalorier i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...