Gå til innhold

Destiny 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

msi afterburner overlayen fungerer ikke hos meg, kjent problem?

 

Så si ingen tredjeparts overlay virker i Destiny 2. Bungie har sperret for det. 

 

Eneste "overlay" som fungerer er en bakt inn fps counter og nvidia shadowplay.

 

Å for min del så kunne optimaliseringa vert bedre. 70% gpu med framedrops ned til 40 fra 90 på slagmarka med 4-5 andre på en timed event. Akurat som at spillet bare er dualcore optimalisert.

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

 

 

msi afterburner overlayen fungerer ikke hos meg, kjent problem?

 

Så si ingen tredjeparts overlay virker i Destiny 2. Bungie har sperret for det. 

 

Eneste "overlay" som fungerer er en bakt inn fps counter og nvidia shadowplay.

 

Å for min del så kunne optimaliseringa vert bedre. 70% gpu med framedrops ned til 40 fra 90 på slagmarka med 4-5 andre på en timed event. Akurat som at spillet bare er dualcore optimalisert.

 

Då är det något som är fel. Har i stort sett allt på max i 1440p och går sällan under 110fps med sammma skärmkort.

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet på pc? Sitter på jobb og har liten tilgang til å lese om spillet selv pga internet sperre.

 

Dere med litt eldre system hvordan yter spillet?

har selv en i5-2500k og GTX1050 ti, lurer litt på hvordan min gammle rig vil dra spillet.

Funker bra på eldre CPU. Har en I7 2600K som vel er fra 2011 nå, sammen med 16gb ddr3 minne. Satt inn et nytt GTX 1080TI kort i vår og ligger godt over 100 FPS med alt unntatt to ting på det høyeste i 1440P. 

Regner med at du skal få ok flyt på spillet dersom du går litt ned på noen innstillinger. 

Vil uansett tro at det kommer noen tester etterhvert.

 

http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xAXVx8oFJoovFsLRp8feKk.png

 

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en svak svak man og kjøpte spillet :p

 

Spillte i 2 timer fra kl 12:00 -14:00, Tror jeg ble lvl 3 og prøvde meg på PvP. Der møtte jeg lvl 15 folk. Føltes veldig uretferdig og jeg vart stort sett eid. Selv om stats blir justert så hjelper det lite når det er "abilities" og andre fordeler. 

 

Jeg prøvde også litt PvE men vart kjedelig da jeg enten følte at det var en stor tom planet (gikk til et mission og var kun tomme gater), vart rett og slett ensomt til det vart hektsik når jeg fant en event. Igjen så var det en god blanding mellom lvl 3 og lvl 15, noen som medførte at jeg som sneik fra busk til gjerde følte at jeg bidro med veldig lite mot de som sprang å one shottet alt.

 

Er det slik det skal være? Er det ikke brackets i spillet, med en så stor spillerbase så burde det ikke være et problem. Vet at jeg har veldig lite tid i spillet og jeg håper at dette er et feil og dårlig førsteinntrykk men jeg gikk fort tilbake til andre spill.

 

og så mye dø tid i spillet, masse vis av loading screens, pvp må man sitte å vente på uten mulighet til å gjøre noe annet i spillet (kl 13:00 tok det 6min å finne 8 stk).

 

@Emsal

 

Har sendt en forespørsel om å joine, jeg er så casuel som det kommer ^^

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Tror nok du må legge inn noen flere timer for å få noe feeling på spillet. Jeg spilte mine 5 aller første Destiny timer på tirsdag, og satt sånn halvveis igjen som ett spørsmålstegn når jeg gikk å la meg. Var da lvl 7.

Igår spilte jeg 3 timer til, og da begynte det å løsne. Kom til lvl 10 , og føler nå at jeg skjønner de grunnleggende tingene. Dette merker jeg godt idag, da jeg gleder meg mer til å spille idag enn igår.

 

Kan forstå dette med at man føler seg ensom. Jeg tror det har noe å gjøre med at det ikke er noe all-chat/general-chat. Ekstremt merkelig valg og ikke ha det i ett PC-spill av denne typen. Mulig det hjeøper å være i en clan, men håper virkelig de legger til en slik chat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...