Gå til innhold

Destiny 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Testa Crucial nå etter DLC'en å fikk se kanskje tidenes mest ubalanserte våpen ever... ALLLLLLEE brukte våpene "Prometheus Lens" som så og si insta-dreper alle. Noe så latterlig. Måtte gå og skaffe meg denne selv for hvis ikke har man ikke sjangs. Helt latterlig.

 

Håper virkerlig det kommer en stor nerf snart.

For et salgs triks :w00t:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Det jeg lurer på er om noe er gjort med tanke på alle problem rundt chat, groups og komme i kontakt med folk på? Føltes utrolig ensomt å spille spillet og var veldig på "rails". 

 

Har noe av dette blitt forbedret? Kan jeg kommunisere med en spiller jeg møter på nå? 

 

Er det samme som det var forrige gang du spilte. Man må enten gjennom bungie sine sider for å finne fire teams, men beste måten er fremdeles å joine en klan og ta det via discord. 

Lenke til kommentar

Virker som mange mener skuta har snudd mot det bedre for Destiny 2 nå? Hadde det fint fra 1 til level 20? for ca. et års tid siden men så dabbet det av. Hva mener folket her om spillet om dagen?

 

Jeg mener det har kommet seg veldig fra release, men mangler fremdeles en god form for kommunikasjon mellom spillerne ingame, men en aktiv klan hjelper jo på det området. Er kommet mange 3 raids og kommer et nytt i forsaken. Er og masse nye planeter og områder og utforske så anbefaler å teste det ut igjen om det er en stund siden.

Lenke til kommentar

Jeg mener det har kommet seg veldig fra release, men mangler fremdeles en god form for kommunikasjon mellom spillerne ingame, men en aktiv klan hjelper jo på det området. Er kommet mange 3 raids og kommer et nytt i forsaken. Er og masse nye planeter og områder og utforske så anbefaler å teste det ut igjen om det er en stund siden.

 

Tok meg en tur innom, og så langt er det gøy igjen hvertfall, nærmer meg level 30 :)

 

Edit: Forøvrig enig om at spillet følelse litt ensomt, men en klan hjelper som nevnt.

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2766765

Ble invitert ditt gjennom spillet, aktiv gruppe av skandinaviske folk så langt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Satte spillet på nedlasting men så kom jeg på. Forsaken koster vel spenn?!  Åh joda. Koster seriøst 400kr? Så ikke bare at spillet til release kostet 500-600kr (NESTEN UTEN INNHOLD) så skal de ha 200kr pr exp pack OG 400kr for forsaken? 

 

Så sjekker jeg om noen key sites selger forsaken, og finner en legendary edition til 400kr. Der får man destiny 2, begge tidligere exp packs og forsaken. (denne pakka koster 600,- fra launchern) 

 

Så finner jeg ut at jeg har hovedspill + første exp pack. Så jeg mangler en pakke til 200kr og forsaken til 400kr. Det koster meg altså 600kr. like mye(evt. 200kr mer) som spillet med alt koster for å få et oppdatert spill med innhold som strengt tatt burde vært der til release. 

 

 Rant over. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...