Gå til innhold

Siste film du vil se før du dør? Les første post.


XtaZ

Anbefalte innlegg

Du har fått beskjed om at du ikke har lenge igjen å leve. Du føler deg tilfreds med å ha ryddet opp i det som trengs i livet og har tatt farvel med alle du står nært. Du kjenner at tiden er i ferd med å renne ut å beslutter å bruke de siste timene dine til å nyte en aller siste film alene og komfortabelt i ditt eget selskap for aller siste gang uten noe mas eller innvirkning fra noen andre personer rundt deg...

 

Hvilken film velger du og hvorfor?

 

(Lange filmer som er delt opp i flere regnes som en film!)

 

 

Jeg velger nok Rush Hour 2. RH serien er en av favorittene mine og jeg blir rett og slett ikke lei disse filmene. Grunnen til at jeg velger spesifikt 2-eren er fordi kjemien mellom Chris og Jackie allerede er godt etablert i denne filmen så den har litt mer "feel good" preg over seg og jeg tror denne ville føltes mer riktig som en siste film, i tillegg er den uten tvil bedre enn 3-eren. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis synes 2 er bedre enn den første, men jeg greier ikke helt bestemme meg for hvilken jeg liker best heller.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville satt meg ned med en terning og valgt mellom;

Alice in Wonderland

Twelve Angry Men

Naked Gun

Airplane! (Ja, tittelen har utropstegn i seg!)

Stieg Larsson Trilogien (Det er jo egentlig èn lang film som er delt opp, er det lov?)

Spirited Away

 

Kunne sikkert forandret listen litt, men det er de første som spratt opp i skrivende stund :)

Terningen er for å få en siste slump med spenning før jeg tar farvel. Såppas har jeg fortjent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg ville også ha kastet terning:

 

Frances (1982 utgaven)

Barry Lyndon

Grand Canyon

Airplane!

White Fang

Full Metal Jacket

 

Det ble to Stanley Kubrick, gitt.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...