Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah shadow of war.

Også kalt la oss rævpule forbrukerne til de blør ihjel.

Nei takk.

 

Mulig jeg er rar, men klarer ikke helt å se hva problemet er? Er det loot boxene du snakker om? De er med fordi det er nok av idioter som villig betaler for dem, men de er da 100% valgfrie? Liker du dem ikke, er det jo bare å la være å kjøpe dem? Det er absolutt ingenting i dem du "trenger" eller ikke kan få ved å spille på vanlig måte. Så hva er problemet?

 

Blir nok en travel måned for meg. Super Mario Odyssey er selvsagt kongen på haugen, men har South Park, Assassin's Creed og Wolfenstein forhåndsbestilt. Stardew Valley til Switch skal også kjøpes på release. Battle Chasers til Switch har vært forhåndsbestilt lenge, men kommer ikke i oktober, dessverre. Aner faktisk ikke når det kommer. Det er ikke engang ført opp på eShop ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ah shadow of war.

Også kalt la oss rævpule forbrukerne til de blør ihjel.

Nei takk.

 

Mulig jeg er rar, men klarer ikke helt å se hva problemet er? Er det loot boxene du snakker om? De er med fordi det er nok av idioter som villig betaler for dem, men de er da 100% valgfrie? Liker du dem ikke, er det jo bare å la være å kjøpe dem? Det er absolutt ingenting i dem du "trenger" eller ikke kan få ved å spille på vanlig måte. Så hva er problemet?

 

Blir nok en travel måned for meg. Super Mario Odyssey er selvsagt kongen på haugen, men har South Park, Assassin's Creed og Wolfenstein forhåndsbestilt. Stardew Valley til Switch skal også kjøpes på release. Battle Chasers til Switch har vært forhåndsbestilt lenge, men kommer ikke i oktober, dessverre. Aner faktisk ikke når det kommer. Det er ikke engang ført opp på eShop ennå.

Problemet er vel at de legger til lootboxes i et fullpris spill. Lootboxes hører hjemme i F2P-ræl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ah shadow of war.

Også kalt la oss rævpule forbrukerne til de blør ihjel.

Nei takk.

Mulig jeg er rar, men klarer ikke helt å se hva problemet er? Er det loot boxene du snakker om? De er med fordi det er nok av idioter som villig betaler for dem, men de er da 100% valgfrie? Liker du dem ikke, er det jo bare å la være å kjøpe dem? Det er absolutt ingenting i dem du "trenger" eller ikke kan få ved å spille på vanlig måte. Så hva er problemet?

 

Blir nok en travel måned for meg. Super Mario Odyssey er selvsagt kongen på haugen, men har South Park, Assassin's Creed og Wolfenstein forhåndsbestilt. Stardew Valley til Switch skal også kjøpes på release. Battle Chasers til Switch har vært forhåndsbestilt lenge, men kommer ikke i oktober, dessverre. Aner faktisk ikke når det kommer. Det er ikke engang ført opp på eShop ennå.

 

 

Lootbokser med super orker som gjør at de som kjøper lootshiter vil overkjøre de som ikke gjør det.

Deres ekstremt frekke forsøk på å bruke dødsfallet til en av utviklerne for å grafse til seg enda mer penger. 

Alt dette er ikke utvikerlerne feil det er WB som ødlegger det som sikkert er et godt spill med sin ekstreme grådighet.

Lenke til kommentar

Lootbokser med super orker som gjør at de som kjøper lootshiter vil overkjøre de som ikke gjør det.

Deres ekstremt frekke forsøk på å bruke dødsfallet til en av utviklerne for å grafse til seg enda mer penger. 

Alt dette er ikke utvikerlerne feil det er WB som ødlegger det som sikkert er et godt spill med sin ekstreme grådighet.

 

Haha, ante ikke at det var PvP engang. Men aner du hva PvP i SoW egentlig dreier seg om? Det er ikke mulig å "overkjøre" andre spillere, da du ikke sloss mot dem direkte. Det er mer at du kan velge et fort og orcer til å beskytte det, og jeg kan så velge å angripe det. I unranked har ingen av oss noe å tape, men om jeg dreper en av orcene dine i Ranked er den død for godt - også i kampanjen. Men du vil ikke kunne overkjøre meg, fordi vi ikke spiller direkte mot hverandre, så det er likegyldig hva slags orcer du bruker - med mindre du ikke vil ta sjansen på å miste dem for godt, så klart. Hvis du går opp i rank får du angripe større og bedre fort. Og for den saks skyld er det vel ikke sikkert man kan bruke maks level orcer helt fra starten? Jeg vil uansett se systemet i praksis før jeg bestemmer meg for om jeg liker det eller ikke. Eller jeg ville ha gjort det, hvis PvP interesserte meg, noe det ikke gjør.

 

https://www.bleedingcool.com/2017/08/07/shadow-war-will-include-ranked-online-pvp-mode/

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...