Gå til innhold

Russland gjør det Europeiske land burde gjøre - men blir straffet for det


zeebra

Anbefalte innlegg

Et par eksempler:

 

1. Russland forbyr homofil propaganda rettet mot barn. Etter dette tiltaket har Russland blitt forfulgt på den internasjonale arena, mens Norge og andre Europeiske barn stadig har mer homopropaganda rettet mot barn.

 

2. Russland forbyr genetisk modifisert mat mens befolkningen i Europa ønsker et forbud og generelt er imot GMO, så tillater alikevel Europeiske land GMO og tvinger dette på folket.

 

3. Russland sier nei til USA. Noe Europeiske land burde ha gjort for lenge siden.

 

4. Russland handler i egne interesser først og fremst. Europeiske land forøvrig handler i Amerikanske interesser og har helt sluttet å bry seg om egne interesser.

 

Hva er det egentlig som skjer her i Europa. Er Russland det eneste Europeiske landet som er igjen, mens de andre kun er kolonier av USA sine interesser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt utklipp:

 

I utgangspunktet har jeg ikke noe problem med homofile. Problemet er at de maser så jævla mye og skal ta opp så jævla mye plass i samfunnet og ha så forbanna mye oppmerksomhet. Generelt sett liker jeg ikke oppmerksomhetssyke folk. Om de er homofile eller ikke er irrelevant.


 

Men er dette noe som gjelder homofile generelt, eller handler det mer om at de fleste grupper som har fått en viss "offerstatus" gjerne har høylytte støttespillere og representanter som gjør mye ut av seg? Jeg tror det i stor grad er snakk om sistnevnte, på samme måte som vi har høylytte og fremtredende feminister som hevder å kjempe kvinners sak, selv om de færreste kvinner er feminister. 

Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost/feilsitering. Jeg er ny på forumet å har ikke blitt helt kjent med svarfunksjonen.

 

Til TS: Godt skrevet. Min teori er at forskjellen ligger i vestlige lands iver i å være mest mulig politisk korrekt.

 

Hva betyr det engang at et land er "politisk korrekt"? At det styrer etter det det politiske flertallet, som igjen er valgt av befolkningen ønsker?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Beklager dobbelpost/feilsitering. Jeg er ny på forumet å har ikke blitt helt kjent med svarfunksjonen.

 

Til TS: Godt skrevet. Min teori er at forskjellen ligger i vestlige lands iver i å være mest mulig politisk korrekt.

 

Hva betyr det engang at et land er "politisk korrekt"? At det styrer etter det det politiske flertallet, som igjen er valgt av befolkningen ønsker?

 

AtW

 

I USA var store deler av befolkningen imot homofile rettigheter, alikevel fikk de tvunget igjennom diverse endringer mot folkets ønsker.

 

Så å si at de styrer etter befolkningens ønsker er faktisk helt feil.

Lenke til kommentar

Hvilke rettigheter mener du homofile og andre minoriteter ikke skal ha? Hvorfor mener du andre ikke skal ha samme rettigheter som deg?

Jeg mener de ikke skal ha rett til å adoptere. Jeg mener også de ikke skal ha rett til ekteskap (giftemål), fordi det likestiller homofil livsstil med heterofil livsstil.

 

Jeg mener de oppnådde rettighetene de burde ha i Norge på 1990 tallet, når de hadde partnerskapsloven. Da fikk de like rettigheter i loven som gifte ektepar hadde.

 

To menn eller to kvinner et ikke et "ekte"+"par" heller.

 

Utover dette er alle rettigheter for homofile regulert av andre (generelle) lover, f.eks menneskerett og lover mot vold, trakassering osv.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Okei. Hvorfor mener du bibelen er et godt grunnlag for ekteskapsrettigheter i Norge 2017?

 

Hvorfor skal ikke en homofil livsstil ikke sidestilt med en heterofil livsstil? Er du enig i at homofili ikke er et valg?

 

Jeg mener ikke bibelen er et godt grunnlag, jeg mener fornuft er et godt grunnlag.

 

Homofil livsstil bør ikke likestilles eller "sidestilles" med heterofil livsstil fordi det ikke er en likeverdig livsstil. Homofili er i utgangspunktet ikke et valg nei.

 

Men hvorfor skal de ha MER enn like rettigheter i loven? (partnerskapsloven)

Hvorfor skal de absolutt likestilles? (når de jo ikke er like)

Lenke til kommentar

Jeg er hverken for eller i mot homofili. Selvsagt skal de ha like rettigheter som alle andre. For meg er det revnende likegyldig hva folk bedriver i sine soverom så lenge det er frivillig fra begge parter og det ikke er barn med i bildet. Samtidig byr det meg sterkt i mot når f.eks transvesitt-organisasjoner får statlig støtte for å reise rundt til barnehager og skoler for å promotere transer og homoseksualitet.

Lenke til kommentar

 

Hvilke rettigheter mener du homofile og andre minoriteter ikke skal ha? Hvorfor mener du andre ikke skal ha samme rettigheter som deg?

Jeg mener de ikke skal ha rett til å adoptere. Jeg mener også de ikke skal ha rett til ekteskap (giftemål), fordi det likestiller homofil livsstil med heterofil livsstil.

 

Jeg mener de oppnådde rettighetene de burde ha i Norge på 1990 tallet, når de hadde partnerskapsloven. Da fikk de like rettigheter i loven som gifte ektepar hadde.

 

To menn eller to kvinner et ikke et "ekte"+"par" heller.

 

Utover dette er alle rettigheter for homofile regulert av andre (generelle) lover, f.eks menneskerett og lover mot vold, trakassering osv.

 

Sånne homofikserte som deg utgjør faktisk et mye større problem i samfunnet en homofile par.

 

Hvorvidt noen du ikke kjenner har sex med noen andre du ikke kjenner kan da umulig være ditt problem ?

 

Kanskje på tide å skaffe seg noen sunne interesser istedet ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Homofil livsstil bør ikke likestilles eller "sidestilles" med heterofil livsstil fordi det ikke er en likeverdig livsstil. 

 

Fordi?

 

De har kortere liv, begår oftere selvmord, har oftere kjønnssykdommer, mye hyppigere partnerbytte, forgriper seg oftere på barn enn den øvrige befolkningen og lignende. Ganske grell kontrast fra den trengingsfikserte, yoghurtspisende hollywoodkjekkasen folk har i sin fantasi når de tenker på homser.

Lenke til kommentar

 

 

Homofil livsstil bør ikke likestilles eller "sidestilles" med heterofil livsstil fordi det ikke er en likeverdig livsstil. 

 

Fordi?

 

De har kortere liv, begår oftere selvmord, har oftere kjønnssykdommer, mye hyppigere partnerbytte, forgriper seg oftere på barn enn den øvrige befolkningen og lignende. Ganske grell kontrast fra den trengingsfikserte, yoghurtspisende hollywoodkjekkasen folk har i sin fantasi når de tenker på homser.

 

 

Dette gjelder i stor grad menn vs kvinner også, betyr det at menn ikke bør likestilles med kvinner?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De har kortere liv, begår oftere selvmord, har oftere kjønnssykdommer, mye hyppigere partnerbytte, forgriper seg oftere på barn enn den øvrige befolkningen og lignende. Ganske grell kontrast fra den trengingsfikserte, yoghurtspisende hollywoodkjekkasen folk har i sin fantasi når de tenker på homser.

 

Hvor kommer forbud inn her? Ikke at jeg protesterer mot data, men jeg kjenner ikke igjen i denne stereotypen i mange av mine venner og bekjente som er homofile, så det er jo ufattelig trist å projisere dette over på dem til å ha en mindreverdig levestil fordi de har et normalt fast forhold med en av samme kjønn, sånn apropos fantasi. Relativ data er ikke absolutt.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

 

 

Homofil livsstil bør ikke likestilles eller "sidestilles" med heterofil livsstil fordi det ikke er en likeverdig livsstil.

 

Fordi?

 

Jeg har forklart det. Fordi den ikke er likeverdig. Dessuten, å forsøke å likestille ting som ikke er like er dumhet.

 

 

 

Sånne homofikserte som deg utgjør faktisk et mye større problem i samfunnet en homofile par.

 

Hvorvidt noen du ikke kjenner har sex med noen andre du ikke kjenner kan da umulig være ditt problem ?

 

Du har tydeligvis problemer med å ta til deg informasjon, og har i tillegg en fantasi som gjør at du fantaserer om hva andre har sagt.

 

Dette gjelder i stor grad menn vs kvinner også, betyr det at menn ikke bør likestilles med kvinner?

 

AtW

 

Å forsøke å likestille noe så forskjellig som enn og kvinner er ren dumhet. Jeg vet at tyrannene ønsker å påtvinge et kjønnsløst samfunn og forsøker å gjøre kjønnene så like og udistinkte som de overhode kan, men like vil de aldri bli. Det er bare ren dumhet som tror de kan bli like eller likestilt. Begge er umulige.

 

Å ha like rettigheter er noe annet, det er fullt mulig. Men femistene kjemper ikke for det, feminister er ekstreme maskulinister som ønsker at damer skal være som menn og menn skal være som damer, noe som er likt med de ekstremistisk pro-homofile. De ønsker å endre naturen og samfunn for å forme dette i sitt eget syn, et helt urealistisk syn og ren dumhet.

Endret av Gavekort
Flettet innlegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om 2 timer så har anti homseligaen her diskutert dette i 5 døgn, så hvis dere fortsatt ikke ser at dere har en jævla fiksering på homofile uten å være det selv, prøv å bestill litt selvinnsikt på ebay, for der skorter det seriøst...

Og det finnes også undersøkelser som viser at homofile har høyere utdanning, bedre betalte jobber, er sunnere, kler seg bedre en heterofile i samme demografi.

Forklarer i det minste hvorfor klesstilen min er kjedeligere en garderoben til Clark Kent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...