Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stol på DHL når de har varen - ikke Apple. DHL sender alltid varen igjennom københavn 06. Dette er standard. Bor man der de leverer samme dag i Norge får man den i løpet av dagen. Akkurat klokkeslett er umulig å vite, men sannsynligvis til samme tid som når en DHL-forsendelse ellers vil komme frem. Jeg bor 1,5 timer fra Oslo. Pleier å komme mellom 15 og 18. Er du usikker på når leveranser hos deg vanligvis kommer er det bare å kontakte DHL Norge.

Endret av deleder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La jo inn en bestilling hos NetonNet på 64GB X Sølv i går klokka 09:15.

Status endret til "Sendt" i dag klokka 08:00. Den blir da sendt fra sentrallageret deres i dag. Valgte å betale med NetonNet konto, og fikk da gratis ekspressfrakt - levert på døra. får den nok på mandag sikkert.

 

Men glad for at det gikk sååå raskt :)

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

 

 

 

Ser nå at apple viser at jeg får min i morgen og ikke i dag slik det alltid har stått,kan det være pga jeg måtte bytte adresse som leverinsted? den er i Køben akkurat nå....faen :/

DHL sier 3 til meg fortsatt, mens Apple sier forventet levering den 4. Krysser fingrene!

Ok,så det er nok ikke bare meg dette gjelder pga det jeg gjorde i går. Satser på at den kommer i dag,men tviler,apple har som oftest rett på son leveringsdato som de oppgir :/

 

 

Oslo nå på meg. Samme med deg? Ser ut som vi er på samme lass fra DHL. 

 

 

Min står som 

Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:39

Er på jobb frem til 15.... Håper for guds skyld at DHL fyren ringer før han leverer den så jeg får slengt meg i bilen og kjørt hjem i tilfelle han skulle komme før 15..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser nå at apple viser at jeg får min i morgen og ikke i dag slik det alltid har stått,kan det være pga jeg måtte bytte adresse som leverinsted? den er i Køben akkurat nå....faen :/

DHL sier 3 til meg fortsatt, mens Apple sier forventet levering den 4. Krysser fingrene!

Ok,så det er nok ikke bare meg dette gjelder pga det jeg gjorde i går. Satser på at den kommer i dag,men tviler,apple har som oftest rett på son leveringsdato som de oppgir :/

 

 

Oslo nå på meg. Samme med deg? Ser ut som vi er på samme lass fra DHL. 

 

 

Min står som 

Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:39

Er på jobb frem til 15.... Håper for guds skyld at DHL fyren ringer før han leverer den så jeg får slengt meg i bilen og kjørt hjem i tilfelle han skulle komme før 15..

 

 

Står akkurat det samme her. Ja, de pleier som regel å ringe deg på forhånd angående hvilket tidspunkt som passer deg best.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Ser nå at apple viser at jeg får min i morgen og ikke i dag slik det alltid har stått,kan det være pga jeg måtte bytte adresse som leverinsted? den er i Køben akkurat nå....faen :/

DHL sier 3 til meg fortsatt, mens Apple sier forventet levering den 4. Krysser fingrene!

Ok,så det er nok ikke bare meg dette gjelder pga det jeg gjorde i går. Satser på at den kommer i dag,men tviler,apple har som oftest rett på son leveringsdato som de oppgir :/

 

 

Oslo nå på meg. Samme med deg? Ser ut som vi er på samme lass fra DHL. 

 

 

Min står som 

Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:39

Er på jobb frem til 15.... Håper for guds skyld at DHL fyren ringer før han leverer den så jeg får slengt meg i bilen og kjørt hjem i tilfelle han skulle komme før 15..

 

 

Står akkurat det samme her. Ja, de pleier som regel å ringe deg på forhånd angående hvilket tidspunkt som passer deg best.

 

 

Ja er det jeg er vant med å. Før har jeg ringt inn til DHL sitt sentral nummer og de har ordnet det derifra. Men i dag var de ikke like behjelpelige dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...