Gå til innhold

Inntrykk og diskusjon om Mario + Rabbids


Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet fordi det sier det skal ha coop/multiplayer, til konas begeistring.

 

Men hvor finner man dette!? Er det ikke implementert enda og venter på en patch?

 

Finner ingenting i hovedmenyen som tilsier multiplayer. :hrm:

 

Litt skuffa ble det til at hun så på at jeg spilte en times tid og syns det så gøy ut, men hun ville jo helst spille sammen med meg. 

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OlaHaldor. Multiplayer blir tilgjengelig når du har tatt den først minibossen. Har du spillt i en time så er du antagelig ikke så langt unna.

 

Kona har runda Zeldaog trengte et nytt spill, etter litt overtallelse fikk jeg henne til å teste dette. Hun hadde slitt med den første minibossen den første natten på jobb. Hjalp henne med den biten. Nå er hun straks ferdig med første verden. Tenker vi skal teste multiplayer seinere idag.

Lenke til kommentar

Se på de første brettene som en tutorial for å bli kjent med spillet. Hadde jeg hoppet rett inn i multiplayer delen uten å gå igjennom noen brett først så hadde jeg sikkert klart det siden jeg har spillt endel lignende spill. Men tror ikke jeg hadde fått det til like godt og sikkert noen detaljer jeg hadde gått glipp av.

 

Nå om multiplayeren. Fikk jo som sagt kona til å prøve dette, hun var litt motvillig til å prøve da hun trodde dette ikke var noe for henne. Vel nå har hun tatt beslag på spillet og jeg får det sikkert først tilbake når jeg stikker på jobb igjen.. Å spille multiplayer er enda mere givende en å spille aleine. Man velger seg to karaktere hver (her er kansje også en av grunnene til at spillet ikke er multiplayer fra start, da man ikke får befridd den fjerde karakteren før man har vunnet mot den første mini bossen) Så spiller man som vanlig. Den ene styrer to figurer og bytter mellom dem sånn som vanlig, men man kan også bytte mellom de to spillerne så ofte man vil før man gir turen over til fienden.

 

Det er utrolig givende å sitte sammen med noen og planlegge hvordan man skal løse de forskjellige brettene. Det siste jeg vil nevne har man ikke kjøpt inn ekstra kontroller så funker det å spille med hver sin joicon, jeg har ikke prøvd dette men det er ihvertfall greit å ha muligheten til det. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå kommet til World 3-3, eller deromkring.. Synes spillet er veldig gøy! :)

 

Men, kjenner jeg velger de samme hele tiden.. Mario, selvfølgelig, og Rabbid Peach og Rabbid Luigi.. Fokus på Dash hos Mario, healing hos R Peach og Vamp/Dash hos R Luigi..

 

 

Hvordan er deres build?

 

Er i World 4-7. Bruker samme karakterer. Fokuserte mario på stomp jump + team jump range, r-luigi på dash damage + mobility, r-peach på shield + healing.

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med main story! :)

 

Har også tidligere gått igjennom challenges fra første verden. Har også perfekt gjennomføring på de to første verdenene. Spilte stort sett kun med Mario, rLuigi og rPeach. En knapp håndfull med baner hvor jeg døde og måtte begynne nytt, men gikk alltid greit på runde to.

 

Synes spillet var snabla gøy. Litt problemer med kamera av og til, hvor jeg ikke så alt like godt av det som kom utenfor skjermen når jeg skulle velge fiende og sånn.. Ellers et kjempebra spill jeg koste meg masse med! 9/10!

 

Skal vel prøve å få perfect på resten, og ta challenge-ene. Hørte at noen var særdeles vanskelige?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...