Gå til innhold

BMW lanserer sprekere motoralternativ til populære i3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BMWen hadde blitt mye penere hvis nedre vinduslinje ikke hadde det stygge bruddet på bakdøren. Tesla var en designmessig genistrek, tror de sjokket bilverdenen med å trø til med design, rekkevidde og krefter an mass. Utrolig vågalt !! Både Hyundai, Opel, VW og Mercedes har pene el-biler. Amperaen er kjempelekker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men har de løst det største problemet med i3, det at man ikke kan bruke et normalt takstativ?

Største?

 

Sååå - bare fire seter, selvmordsdører og der sikkerhetsselen er montert på døra er helt greit? Pluss dekkdimensjoner (i flertall) det er denne og bare denne bilen som benytter? For å nevne noe. Mistenker du ikke representerer den typiske barnefamilien?

Endret av 1P4XZQB7
Lenke til kommentar

Synd den fortsatt ser like stygg ut som en elbil. Tesla model s er vel fortsatt den eneste elbilen som ser flott ut. :-(

I 2D er jeg enig med deg, når du faktisk opplever bilene så synes jeg faktisk i3 er ganske pen. Problemet med model s er at den er altfor stor. Skikkelig amerikansk flak i størrelse. For ikke å snakke om alle andre problemer den har med paneler, komfort, plastikk osv. i3 vinner lett på alle punkter der, men BMW har jo et par års mer erfaring med produksjon av biler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synd den fortsatt ser like stygg ut som en elbil. Tesla model s er vel fortsatt den eneste elbilen som ser flott ut. :-(

 

Synes nå Ioniq er en veldig pen bil, spesielt betraktning at den er relativt godt priset. Eneste større negative er den metallfargede plata der grillen ville vært. Den skulle de lakkert i bilens farge.

 

Håper de kommer med minst 50kWt batteri i oppgradert versjon, gjerne med mulighet for hengerfeste. Da kjøper jeg... Og så hører jeg man ikke kan forvarme bilen etter kommando fra appen. Det håper jeg de fikser på. Men det er ikke noe som vil hindre et kjøp, bare er ekstra topping.  :yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men har de løst det største problemet med i3, det at man ikke kan bruke et normalt takstativ?

Største?

 

Sååå - bare fire seter, selvmordsdører og der sikkerhetsselen er montert på døra er helt greit? Pluss dekkdimensjoner (i flertall) det er denne og bare denne bilen som benytter? For å nevne noe. Mistenker du ikke representerer den typiske barnefamilien?

Jeg har småbarn, og eier en i3 og en Model S. Velger i3 10 av 10 ganger når jeg skal en småtur. De tingene du nevner er ikke-problemer i praksis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men har de løst det største problemet med i3, det at man ikke kan bruke et normalt takstativ?

Største?

 

Sååå - bare fire seter, selvmordsdører og der sikkerhetsselen er montert på døra er helt greit? Pluss dekkdimensjoner (i flertall) det er denne og bare denne bilen som benytter? For å nevne noe. Mistenker du ikke representerer den typiske barnefamilien?

Jepp. Alt det du nevner kan jeg leve med, og ikke nødvendigvis en stor ulempe for meg. Men jeg skjønner det kan være en avgjørende ulempe for andre. At jeg ikke kan bruke et vanlig takstativ er den eneste grunnen til at jeg ikke fiser rundt i en i3 i dag. Du har helt rett, jeg representerer nok ikke den typiske barnefamilien, samtidig er jeg ikke så sikker på at i3 retter seg mot barnefamilier heller. Den retter seg tydeligvis heller ikke til meg som liker å kjøre rundt med sykler og ski på taket for å se sporty ut. Personlig så er jeg ikke så glad i det konservative "gubbedesignet" til BMW. Men i3 synes jeg er lekker. Et friskt pust i en bilverden hvor bilene blir mer og mer like hverandre, også på tvers av merke. I tillegg er i3 et fantastisk sted å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...