Gå til innhold

Kamptråd: Hoffenheim vs Liverpool FC (CL kvalik)


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og har Lovren virkelig vært så dårlig som man får inntrykk av i tråden her?

Det var den andre tunnellen på Lovren. Utover det virker det som han bruker beroligende midler og ikke får med seg hva som skjer rundt seg.

 

Han kommer til å koste Liverpool mange poeng denne sesongen med mindre han blir sittende på benken.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Bortedraktene til Liverpool er kjipe. Men for et nydelig mål av Trent! Og har Lovren virkelig vært så dårlig som man får inntrykk av i tråden her?

 

Han har ikke vært SÅ dårlig. Han sliter ekstremt med farten, men kanskje aller mest med å forholde seg til Moreno. Så isolert sett har han ikke vært fullstendig krise.

Lenke til kommentar

 

Bortedraktene til Liverpool er kjipe. Men for et nydelig mål av Trent! Og har Lovren virkelig vært så dårlig som man får inntrykk av i tråden her?

 

Han har ikke vært SÅ dårlig. Han sliter ekstremt med farten, men kanskje aller mest med å forholde seg til Moreno. Så isolert sett har han ikke vært fullstendig krise.

 

Nåja, Moreno kan påføre mange magesår når han er på sitt verste. Jeg har ikke sett noe av førsteomgangen i dag så jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

 

Heldig at han ikke blir utvist der, Arnold.

 

Men fantastisk rykk!

Du hadde såklart blitt stående i den taklinga?

 

 

Skjønner jo at han hopper unna, men det er litt i grenseland. Og vi ser mange dommere som gir gult i sånne situasjoner som vi så i helga. Så ja, heldig at han ikke får sitt andre gule.

 

Og betyr det at JEG mener han skulle hatt gult? Nei. Ro ned :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

 

Heldig at han ikke blir utvist der, Arnold.

 

Men fantastisk rykk!

Du hadde såklart blitt stående i den taklinga?

 

 

Skjønner jo at han hopper unna, men det er litt i grenseland. Og vi ser mange dommere som gir gult i sånne situasjoner som vi så i helga. Så ja, heldig at han ikke får sitt andre gule.

 

Tøv.

Lenke til kommentar

 

 

Heldig at han ikke blir utvist der, Arnold.

 

Men fantastisk rykk!

Du hadde såklart blitt stående i den taklinga?

Skjønner jo at han hopper unna, men det er litt i grenseland. Og vi ser mange dommere som gir gult i sånne situasjoner som vi så i helga. Så ja, heldig at han ikke får sitt andre gule.

Vil heller påstå at det er nærmere frispark til han, en gult for filming. Men at dommerne gjør mye rart er jeg ikke uenig i. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...