Gå til innhold

Kamptråd: Hoffenheim vs Liverpool FC (CL kvalik)


indahla

Anbefalte innlegg

Ikke imponert over gjennombruddet? Vært alene med keeper hver eneste kamp ja? Flere ganger, hadde du sagt avslutningene har vært under pari så har du kanskje hatt et bitteliten poeng men igjen=2 mål og 1 Assist.

Ikke scoret noen offisielle mål med hode heller.

 

Sløser mye,men scorer likeså, salah har vært akkurat det vi kjøpte han får. Og vært solid

Jeg vil heller spille med Mane og Coutinho på banen enn Salah og Mane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Resten av verden er uenig. Nothing new there..

Bare fordi du tror du er resten av verden betyr det ikke at ditt store syn på deg selv har rett.
L.no,thisisanfield og Opta-tall støtter min påstand.

 

Og sunn fornuft da ^^

Og Empire of the Kop og Liverpool Echo, for å nevne noen fler. :)

 

Men når man lever av å være uenig, så må man nesten være uenig også.

Lenke til kommentar

Enn så lenge har jeg kun sett deg kritisere Wijnaldum og Salah, så tror faktisk du har flertallet mot deg på den. Er ofte ganske uenig i ratingene til Liverpool.no, de legger seg ofte litt for høyt, men i dag er jeg stort sett enig.

Nja, jeg pleier ikke å kritisere Wijnaldum. Men har var ganske anonym i denne kampen. Jeg liker ikke å kritisere Salah heller, siden han kun har spilt noen få kamper.

 

Tja, spillerbørsen er jeg litt uenig med som forrige gang. Den gang fikk Lovren 7, jeg mente han skulle ha 5. Idag fikk han 5, men jeg mener han spilte bedre enn forrige kamp. Synes ikke Salah var så veldig god, selv om han scoret ett mål. Jeg synes personlig Mane hadde en bedre kamp enn Salah, med ganske god margin.

 

Hver gang Mane får ballen føles det som noe farlig kan skje. Det samme vil jeg ikke si om Salah. Per det jeg har sett av Salah til nå, hvis jeg hadde vært manager hadde jeg heller spilt Coutinho - Mane enn Mane - Salah eller Coutinho - Salah. Sånn, teoretisk hvis alle var tilgjengelige.

 

Jeg håper virkelig at Salah er bedre enn det han har vist til nå. Hva med Jordan Henderson? Var akkurat en diskusjon på Liverpool.no om JH. Jeg er litt enig, han er ikke akkurat en Steven Gerrard.

Lenke til kommentar

 

Enn så lenge har jeg kun sett deg kritisere Wijnaldum og Salah, så tror faktisk du har flertallet mot deg på den. Er ofte ganske uenig i ratingene til Liverpool.no, de legger seg ofte litt for høyt, men i dag er jeg stort sett enig.

Nja, jeg pleier ikke å kritisere Wijnaldum. Men har var ganske anonym i denne kampen. 

 

Altså.. what the actual fuck? Han var jo helt vill! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...