Gå til innhold

Folketomt i Sarpsborg


Anbefalte innlegg

Det er helt sykt rare ting som skjer i Sarpsborg og omegn for tiden, det er folketomt. Det er nesten ingen her, og det er kun utvalgte barer og butikker som er åpne. Det er ikke en utlending på byen på en Lørdag. Det hele er sykt rart. Noen burde advare folk mot å dra hit. Tror de driver med drap i det skjulte. Det er Rwandan i det skjulte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Utlendinger går vel ikke på bar.

 

 

Å joda. Så de kan legge an på norske damer. Men de kjøper ikke drikke, så de fører til tap for innehaver. Men det er visst rasisme å utestenge folk selv om de ikke er kunder og plager de kundene du har :hmm:

 

Det å nekte noen inngang fordi man trur de ikke kommer til å bruker penger på stedet, med personens etnisitet som begrunnelse for mistanken, er rasisme.

Lenke til kommentar

Det å nekte noen inngang fordi man trur de ikke kommer til å bruker penger på stedet, med personens etnisitet som begrunnelse for mistanken, er rasisme.

Selv om man har statistisk grunnlag for å si at dette ikke er betalende kunder? Lurer på hvorfor det er greit å gjøre det samme med risikovurderinger hos forsikringsselskapet. Jeg kan ikke noe mer for at jeg var ung og 18 år når jeg kjøpte forsikring, enn en innvandrer kan for at han er mørk i huden?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er helt sykt rare ting som skjer i Sarpsborg og omegn for tiden, det er folketomt. Det er nesten ingen her, og det er kun utvalgte barer og butikker som er åpne. Det er ikke en utlending på byen på en Lørdag. Det hele er sykt rart. Noen burde advare folk mot å dra hit. Tror de driver med drap i det skjulte. Det er Rwandan i det skjulte...

Sykt ass,helsprøtt...Tror det eneste som hjelper er at du tar medisinen din...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det å nekte noen inngang fordi man trur de ikke kommer til å bruker penger på stedet, med personens etnisitet som begrunnelse for mistanken, er rasisme.

 

 

Tror... vet basert på erfaring... whatever :p

 

Det er ofte de samme folkene som går igjen, og de opptrer gjerne i gjenger med kun andre av sin etnisitet/religion. Det bør være adgang til å utestenge folk som ikke er kunder, som lager bråk, og som plager gjestene - også når de har en annen hudfarge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt sykt rare ting som skjer i Sarpsborg og omegn for tiden, det er folketomt. Det er nesten ingen her, og det er kun utvalgte barer og butikker som er åpne. Det er ikke en utlending på byen på en Lørdag. Det hele er sykt rart. Noen burde advare folk mot å dra hit. Tror de driver med drap i det skjulte. Det er Rwandan i det skjulte...

Rwandan? Hva mener du om jeg tør spørre? Mener du ramadan? Eller at det er tomt fordi det pågår et folkemord? Eller kanskje bare at Sarpsborg har utrolig god kaffe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...