Gå til innhold

Ny Game of Thrones-episode lekket på nettet av hackere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem gidder laste ned en episode på 300 mb uansett? Er ekstremt dårlig kvalitet. Jeg tenker også som så at de som piratnedlaster, gjør det uansett om de får det før lanseringen, eller på selve dagen. Poenget er nok snarere at noen ikke vil betale for tjenesten HBO.

 

Ingen 1080p eller 720p ute? Da gidder jeg ikke å se etter en gang og venter heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Man kan vente 1 uke på hver episode, selv om man stream-stjeler. å "hacke" for å se dem fortere, må man sjønne er destruktivt for selskapet(ene), som bruker store summer på produksjon. Jeg kjøper ofte filmer seriebks, selv om jeg har streamet dem før. nettopp av den grunn at uten inntekter, blir det "ingen" eller dårligere produksjon/kvalitet av underholdningen vi alle liker. Dessuten tror jeg de fleste har råd til 1 måned med HBO for en hundrings. jeg logger mg inn for å gjøre d nå. dere kan gjøre hva F*#e%& dere vil. ED

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Netflix kan dette langt bedre, slipper alle på engang. da unngår man alt slikt som dette her, samt at de som vil se alt på en helg kan gjør det.

Men HBO reklamerer jo for hver episode, skaper alltid blest i forkant av episoden. Det kan de ikke gjøre hvis di gir ut allt på en gang. Jeg lastet ned episoden, og jeg har HBO Nordic.

Endret av TB-Iceman
Lenke til kommentar

Netflix kan dette langt bedre, slipper alle på engang. da unngår man alt slikt som dette her, samt at de som vil se alt på en helg kan gjør det. 

 

De unngår jo ikke akkurat sånt som dette. Du trenger ikke se lenger enn til årets sesong av Orange is the New Black der de ti første episodene ble lekket.

Lenke til kommentar

Tåpelig... det er så sykt billig å få sett disse episodene via HBO, og det å vente sånn må man klare for å beholde spenningen!

 

For oss i Norge med Get så kan du til og med få HBO i abonnementet ditt ved å velge vekk noen kanaler du ikke bruker.

 

 

Problemet med HBO Nordic i Norge er jo at kvaliteten de leverer er mildt sagt variabel. Men er helt enig, lekking av episoder på denne måten er en uting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er en gigantisk ting HBO og rettighetsinnehaverne glemmer å ta med i betraktningen. Det er ikke slik at folk sier opp HBO-Nordic-abonnementet fordi noen har lekket en episode. Har man sett alt av GOT til nå, har man enten allerede piratkopiert alt, eller så har man tilgang til HBO-Nordic, og ser det der, med god kvalitet og alt som hører med.

 

Og det er heller ikke slik at folk som venter på GOT heller ser en dårlig rippet versjon, fremfor å evt. kjøpe et HBO-Nordic abonnement, for å få tilgang.

 

Så de helt store summene med penger tapes ikke på dette.

Lenke til kommentar

Kvaliteten er bra, og jeg så den på 55" 4K tv. det er vel så mye kodingen det kommer ann på. Kan få en 2gb fil til å se crap ut også. Poenget her er at HBO har funnet ut at siste sesong skal melkes for alt den er verd. er det feks 16 ep, og det eneste du ser på HBO er GOT, så koster det deg en pen slant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en gigantisk ting HBO og rettighetsinnehaverne glemmer å ta med i betraktningen. Det er ikke slik at folk sier opp HBO-Nordic-abonnementet fordi noen har lekket en episode. Har man sett alt av GOT til nå, har man enten allerede piratkopiert alt, eller så har man tilgang til HBO-Nordic, og ser det der, med god kvalitet og alt som hører med.

 

Og det er heller ikke slik at folk som venter på GOT heller ser en dårlig rippet versjon, fremfor å evt. kjøpe et HBO-Nordic abonnement, for å få tilgang.

 

Så de helt store summene med penger tapes ikke på dette.

 

Betaler ikke 3mnd HBO nordic når jeg ikke bruker de ellers. Kodingen (ripping) nå til dags er blitt så bra at man kan fint leve med den filen som er tilgjenngelig. Hadde HBO lagt ut episodene slik netflix gjør skulle jeg gjerne betalt for 1mnd.

Lenke til kommentar

 

Det er en gigantisk ting HBO og rettighetsinnehaverne glemmer å ta med i betraktningen. Det er ikke slik at folk sier opp HBO-Nordic-abonnementet fordi noen har lekket en episode. Har man sett alt av GOT til nå, har man enten allerede piratkopiert alt, eller så har man tilgang til HBO-Nordic, og ser det der, med god kvalitet og alt som hører med.

 

Og det er heller ikke slik at folk som venter på GOT heller ser en dårlig rippet versjon, fremfor å evt. kjøpe et HBO-Nordic abonnement, for å få tilgang.

 

Så de helt store summene med penger tapes ikke på dette.

 

Betaler ikke 3mnd HBO nordic når jeg ikke bruker de ellers. Kodingen (ripping) nå til dags er blitt så bra at man kan fint leve med den filen som er tilgjenngelig. Hadde HBO lagt ut episodene slik netflix gjør skulle jeg gjerne betalt for 1mnd.

Du betaler 150 kroner for å se en film på ca 2 timer på kino. Du vil altså betale litt over halvparten(89) for å se omtrent 5 ganger så mye material? En GOT sesong fram til denne har vel vært nærmere 10 timer....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvorfor du blander inn prisen for kinobilletter inn i diskusjonen? For det første så har vel ikke Fluxen73 sagt noe som helst om hvorvidt han går på kino eller ikke, så det at du legger opp til at han gjør det blir jo helt meningsløst. Dessuten så blir det en dårlig sammenligning. Det er vel ingen som mener at kinoprisene i Norge er spesielt edruelige sammenlignet med prisen på det meste av digital underholdning, og en kinoopplevelse tilbyr deg jo langt mer enn hva det å abonnere på HBO Nordic gjør i form av kvalitet, du får tilgang på en sal som antagelig gir deg langt bedre visuell og ikke minst audiovisuell opplevelse enn det du vil oppleve der du benytter deg av HBO Nordic osv... Her sammenligner du virkelig epler med bananer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...