Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 7


Anbefalte innlegg

Det eneste jeg lurer på er om jeg kom for sent til å bestille de to raptorene jeg har lyst på, litt irriterende om tilbudet gjelder til slutt på varene så får jeg to senere til litt dyrere pris :no:

Men uansett, jeg lever i håpet! Til dem som skal ha seg headset, ikke nøl med å kjøp dette, det er det beste jeg har vært borti, selv Plantronics var "dårligere", eneste med Plantronics var at det var med mic, men jeg kjøpt stand-alone der. Mer stil ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte i hvertfall to raptorer. Har ventet på at dem skulle dukke opp:) Tror neppe at dem kommer til å bli lagt ut særlig billigere dersom dem dukker opp igjen.

Om du ikke har prøvd dem før , kan jeg love att du ikke blir skuffet. Det eneste er at de kunne vert mer støysvake da jeg har vannkjøling er det disse jeg hører best.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte i hvertfall to raptorer. Har ventet på at dem skulle dukke opp:) Tror neppe at dem kommer til å bli lagt ut særlig billigere dersom dem dukker opp igjen.

Om du ikke har prøvd dem før , kan jeg love att du ikke blir skuffet. Det eneste er at de kunne vert mer støysvake da jeg har vannkjøling er det disse jeg hører best.

Har ikke prøvd dem før nei. Men jeg har vannkjøling jeg også...hmmm....

Tror neppe at jeg kommer til å høre så mye til dem uansett. Har noen vifter som bråker litt uansett. Tror det kommer fra strømforsyningen (360W chieftec orginal forsyning) + kabinett vifte (8cm) som satt i den døra jeg kjøpte til kabinettet med vindu.

 

Gleder meg ganske bra :D

Lenke til kommentar
er det noen som kan fortelle meg hva som var dagens hardware.no tilbud??

av en eller annen grunn kan jeg ikke komme inn på siden. :(

 

takker!

WD Raptorr 10000rpm 36gb harddisk. Ypperlig operativsystem-disk til 895kr.

På hardware.no er det surround headphones. Er hos hardwarebutikken.no det er Raptor.

Lenke til kommentar

En idé hadde vært å samlet alle butikkenes julekalendertilbud her på hw.no? Dette synes jeg burde blitt vurdert neste år. Er jo et møkkete slit å sjekke rundt hos alle.. De butikkene som har julekalendertilbud og som er med på det, burde sendt inn til hw.no slik at de kunne laget en oversikt per dag.

Og raptor disken var ikke dum, men trist at russetiden stjeler alle pengene mine..

Lenke til kommentar
En idé hadde vært å samlet alle butikkenes julekalendertilbud her på hw.no? Dette synes jeg burde blitt vurdert neste år. Er jo et møkkete slit å sjekke rundt hos alle.. De butikkene som har julekalendertilbud og som er med på det, burde sendt inn til hw.no slik at de kunne laget en oversikt per dag.

Og raptor disken var ikke dum, men trist at russetiden stjeler alle pengene mine..

En oppsummeringstråd her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175972

Lenke til kommentar
Til dem som skal ha seg headset, ikke nøl med å kjøp dette, det er det beste jeg har vært borti, selv Plantronics var "dårligere", eneste med Plantronics var at det var med mic, men jeg kjøpt stand-alone der. Mer stil ;)

kult

 

akkurat det med mic plager ikke meg, har en standalone sak selv på fot ved monitoren min pluss jeg har en innebygt inni webcamen min, så jeg trenger egentelig ikke flere mic's ;)

 

digg med en sånn oppsamlingstråd for alle julegavene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...