Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å se at andre har gjort samme vurdering av UBIQ. Vet også at Bits Be Trippin' (relativt stor mining kanal på youtube) er long på UBIQ.. forøvrig ikke noe han har annonsert bredt og vidt, men noe han nevnte i forbifarten.

 

UBIQ teamet er vel også i ferd med å få UBIQ støttet på hardware wallets.

Ja hørte Ledger wallet var ferdig og bettalt. Så de venter bare på Ledger skal inntegrere den i App Manageren dems.

 

Bits Be Trippin har annonsert det i mange av filmene sine..

Kommer til å mine Ubiq til jeg føler jeg har nok for så å mine Bitcoin Gold vist det blir en suksess. De skal jo kjøre Ethash algo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som har troen på UBIQ da?

Er bra undervurdert, tipper vi ser en grei økning i slutten av året eller gjennom 2018. Tipper på 4-7$.

 

 

Er det en ICO?

 

Tror dere Bitcoin vil gå til null ut og bli erstattet av mer fancy kryptovalutaer, eller vil den bestå?

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har troen på UBIQ da?

Er bra undervurdert, tipper vi ser en grei økning i slutten av året eller gjennom 2018. Tipper på 4-7$.

 

 

Er det en ICO?

 

Tror dere Bitcoin vil gå til null ut og bli erstattet av mer fancy kryptovalutaer, eller vil den bestå?

 

Putt 100k i siacoin du vil ikke angre ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har troen på UBIQ da?

Er bra undervurdert, tipper vi ser en grei økning i slutten av året eller gjennom 2018. Tipper på 4-7$.

 

 

Er det en ICO?

 

Tror dere Bitcoin vil gå til null ut og bli erstattet av mer fancy kryptovalutaer, eller vil den bestå?

 

Putt 100k i siacoin du vil ikke angre ;)

 

 

Den er oppdaget for lenge siden. Er den så bra da? Tror du den vil utkonkurrere Bitcoin og ta over verden? Vil folk betale med Siacoin på Coop i 2020? Det ser ikke sånn ut. Gått ned 75% fra toppen. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Noen som har troen på UBIQ da?

Er bra undervurdert, tipper vi ser en grei økning i slutten av året eller gjennom 2018. Tipper på 4-7$.

 

 

Er det en ICO?

 

Tror dere Bitcoin vil gå til null ut og bli erstattet av mer fancy kryptovalutaer, eller vil den bestå?

 

Putt 100k i siacoin du vil ikke angre ;)

 

 

Den er oppdaget for lenge siden. Er den så bra da? Tror du den vil utkonkurrere Bitcoin og ta over verden? Vil folk betale med Siacoin på Coop i 2020? Det ser ikke sånn ut. Gått ned 75% fra toppen. 

 

Den konkurrerer ikke direkte, men gjør skylagring langt billigere enn nåværende løsninger som jo blir mer og mer viktig.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Noen som har troen på UBIQ da?

Er bra undervurdert, tipper vi ser en grei økning i slutten av året eller gjennom 2018. Tipper på 4-7$.

 

 

Er det en ICO?

 

Tror dere Bitcoin vil gå til null ut og bli erstattet av mer fancy kryptovalutaer, eller vil den bestå?

 

Putt 100k i siacoin du vil ikke angre ;)

 

 

Den er oppdaget for lenge siden. Er den så bra da? Tror du den vil utkonkurrere Bitcoin og ta over verden? Vil folk betale med Siacoin på Coop i 2020? Det ser ikke sånn ut. Gått ned 75% fra toppen. 

 

Den konkurrerer ikke direkte, men gjør skylagring langt billigere enn nåværende løsninger som jo blir mer og mer viktig.

 

 

Trenger man en coin for det da? Virker som det er mye hype i ICO-markedet om dagen. 

 

Hva har SIA vist at de kan? 

Lenke til kommentar

Flere som har hoppet på WaltonChain toget? Må personlig innrømme at jeg overså den helt, men endte opp med å kjøpe igår på 7.50$ etter å faktisk ha lest litt. Gikk ganske hardt inn også, så treffer den 10-15$ iløpet av 3 uker så er jeg fornøyd. Vil anbefale å lese litt om den. Mye potensiale.

 

De bekreftet blant annet Masternodes igår (5000 coins). Her vil det nok også dukke opp pools, slik at man kan "spleise" på masternodes'a.

Lenke til kommentar

Angrer meeeeget på at jeg ikke giddet å flytte btc til en exchange for å kjøpe det.

Tips til når jeg burde kjøpe meg inn?

Vanskelig å anbefale entry-point på en coin som har gått opp såppas mye. Men som sagt så kjøpte jeg på 7.50$ selv, noe den nå ligger stabilt på, på en rød dag. Så den informasjonen er vel det nærmeste jeg kan strekke meg til en anbefaling.

 

Slik som det er nå, så kan det se ut som den fort kan sparke ifra igjen på neste grønne dag. Men det er alltid en viss fare for en bråd nedgang også, når oppgangen har vært så stor på kort tid.

 

Jeg selger så fort jeg ser svakhets-tegn, men foreløpig ser det bra ut.

Lenke til kommentar

 

Hva er best av Trezor og Ledger? Og kan man ha flere BTC-addresser på dem? Det er jo litt dumt å ha alle pengene på én addresse da alle man betaler til vil vite hvor mange BTC man har.

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

På Ledger mener jeg du kan legge inn et ekstra ord etter de 24 så du kan få en hel haug med variasjoner. Du bruker 24 seeden men kan derreter bruke et eksta ord.

Lenke til kommentar

Flere som har hoppet på WaltonChain toget? Må personlig innrømme at jeg overså den helt, men endte opp med å kjøpe igår på 7.50$ etter å faktisk ha lest litt. Gikk ganske hardt inn også, så treffer den 10-15$ iløpet av 3 uker så er jeg fornøyd. Vil anbefale å lese litt om den. Mye potensiale.

 

De bekreftet blant annet Masternodes igår (5000 coins). Her vil det nok også dukke opp pools, slik at man kan "spleise" på masternodes'a.

 

Jeg gikk inn på 1$. WTC er en 20-40$ coin før Q12018 tipper jeg. 

Lenke til kommentar

Flere som har hoppet på WaltonChain toget? Må personlig innrømme at jeg overså den helt, men endte opp med å kjøpe igår på 7.50$ etter å faktisk ha lest litt. Gikk ganske hardt inn også, så treffer den 10-15$ iløpet av 3 uker så er jeg fornøyd. Vil anbefale å lese litt om den. Mye potensiale.

 

De bekreftet blant annet Masternodes igår (5000 coins). Her vil det nok også dukke opp pools, slik at man kan "spleise" på masternodes'a.

 

Jepp.  Hoppet på første gangen da prisen var 1.27 dollar.  Prisen gikk deretter til < 1 dollar, men jeg hadde ikke mer penger å bruke på det tidspunktet. Bestilte mer ved 1.67, 4 og 6.5 dollar.  En 3-digits coin om et par år dersom teamet (som forøvrig virker fenomenale) klarer å gjennomføre - etter min mening.   Coinen har vært og er sterkt underpriset, og mye av årsaken er at investorer har vært usikre ift legitimitet av prosjektet og teamet. Heldigvis er denne usikkerheten en gang for alle børstet vekk. De vant forøvrig en innovasjonskonkurranse i Kina for ikke lenge siden. 

 

Annet tips:  Power Ledger.

 

Power Ledger har akkurat gjennomført en ICO, og mange har store forventninger til prosjektet.  På samme måte som AirBnB og Uber er for hhv leie av rom og bil, sikter Power Ledger seg inn for å være det samme for energi - mer spesifikt solcelle-energi.   Energi utvunnet fra solceller er et voksende marked og flere rundt omkring i verden skaffer seg solceller på taket.  Aldri dumt å investere i energi.

 

Når dere vurderer om dere skal investere i en coin:

 

1. Sjekk teamet (Bakgrunn, legitimitet etc)

2. Teknologien (Er det revolusjonerende? Bruksfunksjon og nyttefunksjon i "den virkelige verden"? Trender?)

3. Planen/Roadmap og Whitepaper

4. Forretningspartnere

5. Kanskje det viktigste: Har de noe håndfast?  Et produkt/en tjeneste?  Hos meg personlig er det et stort rødt flagg dersom de ikke kan vise til noe annet enn skriblerier i White Paper.  Det kan bety forskjellen mellom ren spekulasjon og langsiktig potensial. 

 

I tillegg kan det være nyttig med en SWOT-analyse (Strength, Weaknesses, Opportunities & Threats).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...