Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen som vet hvordan man gjør en såkalt SEPA eller Wire transfer til kraken eller andre exchanges?

 

Er det det som heter utenlandsbetaling i nettbanken? Jeg blir bett om å oppgi en referansekode, men jeg ser ingen felt for dette i nettbanken.

 

Er jeg nødt til å kontakte banken og be om et eget skjema som jeg kan fylle ut hvor jeg kan oppgi referansekoden?

Lenke til kommentar

Tusen takk til dere begge. Satt  betaling til forfall idag, men den går vel ikke igjennom før på mandag. Håper de skjønner hvem som sendte og at pengene havner der de skal. Ellers blir det vel et styr og ordne med banken. Startet med 1000EUR så får vi nå se.

 

 

 

Skjønner forresten ikke at folk tør å sende bilde av førerkort og pass til coinbase som inneholder bilde + personnr + underskrift. Er ikke folk redde for at denne informasjonen kan komme på avveie og føre til identitetstyveri?

Lenke til kommentar

Tusen takk til dere begge. Satt  betaling til forfall idag, men den går vel ikke igjennom før på mandag. Håper de skjønner hvem som sendte og at pengene havner der de skal. Ellers blir det vel et styr og ordne med banken. Startet med 1000EUR så får vi nå se.

 

 

 

Skjønner forresten ikke at folk tør å sende bilde av førerkort og pass til coinbase som inneholder bilde + personnr + underskrift. Er ikke folk redde for at denne informasjonen kan komme på avveie og føre til identitetstyveri?

Bør gå fint så lenge referansen er med. Rundt lunsj tirsdag er de nok inne, du får Mail fra kraken. En ting som er viktig å huske på er at du ikke overfører mer enn daily limit, men 1000 eur er nok innafor på minste tier for Fiat deposit om jeg husker rett

 

Anonymous poster hash: 4d4fa...69d

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

Hva tror dere blir den neste Bitcoin? Hvor bør man sette pengene hvis man er ny og gikk glipp av både BTC og ETH toget? 

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

 

Spørsmålet er jo: har man egentlig gått glipp av BTC og ETH?

 

Crypto er fortsatt i en tidlig fase, og mange har troa på at Bitcoin blir å nå en verdi på 500.000$ per stk. 

Folk spurte samme spørsmål på 100$, 500$, 1000$ og nå 4000$.. For alt vi vet er det ikke sikkert toget har forlatt stasjonen enda..

Lenke til kommentar

 

 

Hva tror dere blir den neste Bitcoin? Hvor bør man sette pengene hvis man er ny og gikk glipp av både BTC og ETH toget? 

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

 

Spørsmålet er jo: har man egentlig gått glipp av BTC og ETH?

 

Crypto er fortsatt i en tidlig fase, og mange har troa på at Bitcoin blir å nå en verdi på 500.000$ per stk. 

Folk spurte samme spørsmål på 100$, 500$, 1000$ og nå 4000$.. For alt vi vet er det ikke sikkert toget har forlatt stasjonen enda..

 

$500 000 altså langt, langt større enn de absolutt største selskapene i verden, tviler.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva tror dere blir den neste Bitcoin? Hvor bør man sette pengene hvis man er ny og gikk glipp av både BTC og ETH toget? 

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

 

Spørsmålet er jo: har man egentlig gått glipp av BTC og ETH?

 

Crypto er fortsatt i en tidlig fase, og mange har troa på at Bitcoin blir å nå en verdi på 500.000$ per stk. 

Folk spurte samme spørsmål på 100$, 500$, 1000$ og nå 4000$.. For alt vi vet er det ikke sikkert toget har forlatt stasjonen enda..

 

$500 000 altså langt, langt større enn de absolutt største selskapene i verden, tviler.

 

 

Husk at BTC ikke er et selskap. Men Rabagast, du tror altså at BTC kan gjøre det til månen?

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...