Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

Jeg anbefaler ikke ego aio. Den jeg kjøpte var fullstendig ubrukelig.

 

Kva kan du annbefale da?

 

Jeg gjør det billig og greit for meg sjøl. I Clear 16 og evod fordamperhoder, og jeg bygger nye coiler sjøl.

 

(Nye coiler til ego aio kostet 49,- pr stk og var umulige å bygge. Men når den virket, ca. 0,5% av tida

 

 ga den en vidunderlig opplevelse. Så jeg mente ikke at egoen var en dum ide "per" se da. Jeg fikk en defekt en. (men fikk ikke bytta)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo nettopp blitt anbefalt masse om du leser noen få innlegg bakover.

 

Når dere ber om anbefaling er det greit å vite om dere vil ha "munn til lunge" eller "direkt lunge" trekk.

 

Batterier ville jeg kun kjøpt steder jeg var 100% sikker på at er originale. Ikke noe hyggelig om 18650 batterier smeller i laderen eller i moden.

 

Ellers er det gode priser på Liqua om dagene for dem som liker det.

 

http://www.gocigarette.co.uk/pages/eliquid_liqua_208227.cfm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Vel, de fleste større tanker har mulighet for RBA-adaptere. Men hvorfor ikke bare kjøpe en RTA? Griffin 22 eller 25, for eksempel?

 

Du kan kjøpe både wirerull og bygge selv, og ferdige coils.

Takk. Trengte den, nå er den bestilt griffin 25. Hentes i butikk.

Så får bare se, det blir spanande :)

 

 5-6 mnd siden nå, og har ikke angret ett sekund på denne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Harro igjen guis.

 

 

Jeg bestemte meg for å kjøpe en wismec RX200s mod men har kommet borti ett problem hvor den hele tiden sier "no atomizer found" og jeg finner rett å slett ingen løsning. Har prøvd å rengjøre den osv.

 

Noen andre som har opplevd dette problemet?

 

Slenger også med atomizeren jeg kjøpte, kanskje jeg har kjøpt feil eller noe slik??

 

 

http://www.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_264018.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om en skikkelig god sjokolade E juice tenker da ikke kakao/mørk mer Oboy/Melkesjokolade?

Edit- Fant en som er veldig populær Chocolate Milk (Choco Cow) så prøver den.


Hva med denne?

Noen som kan anbefale et godt rimelig sett?

Vil ha mye røyk og mye smak.
Anbefal gjerne også noen skikkelig gode smaker, uten nikotin.


Hvis kvalitet er viktig ville jeg gått for denne, Ellers kunne du prøvd med den her

 

 

Hvilke norske leverandører/nettbutikker er typisk tidlig ute med nye mods, fordampere osv?
Nysgjerrig på flere DNA-75 mods, enkelte kom for etpar måneder siden, men syns det drøyer med å få dem ut i handelen.
Eksempel: Vaporshark SwitchBox. Finner den ikke hos norske forhandlere.

 

Her er det mye nytt, det meste er også TPD godkjent utstyr så da vet du hva du får

 

 

Hei igjen!

 

Så jeg er allergisk mot PG. Dette har laget mye kvalm for meg ift å bytte over til damping, da jeg enda ikke har funnet noe jeg kan dampe komfortabelt selv med "ren" VG juice, luftjusterbar tank, og et fornuftig batteri.
Jeg prøver en smak i ny og ne, men jeg ender opp med å hoste og ikke få noe fornuftig ut av det.

 

Kombinert med tanker som lekker og ignoranse rundt diverse coilmaterialer og motstand og innstillinger på batteriet, blir jeg ærlig talt frustrert i prosessen av å finne ut hvordan jeg kan bruke Damping som en metode for å slutte.

 

Er det noen i Norge som selger juice som selger ren VG?

 

Frister mest å bare ha en cigalike løsning med en kasse full av ferdigfylte cartomizers selv om jeg vet det normalt ikke skal gi en like god opplevelse, men det er neppe mulig når man ikke tåler pg?

 

Milkman er ren VG ejuice. Har ikke sett lavere pris noe annet sted. The Vaping Rabbit er i samme sjangeren

Endret av Dysfunctional
Reklamelink fjernet
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om en skikkelig god sjokolade E juice tenker da ikke kakao/mørk mer Oboy/Melkesjokolade?

 

Edit- Fant en som er veldig populær Chocolate Milk (Choco Cow) så prøver den.

 

Hva med denne?

 

Som skrevet så fant jeg den. Den du linker til har heller ikke nikotin. Dampfabrikken handler jeg heller ikke hos da de er svindyre og useriøse.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vet om en skikkelig god sjokolade E juice tenker da ikke kakao/mørk mer Oboy/Melkesjokolade?

 

Edit- Fant en som er veldig populær Chocolate Milk (Choco Cow) så prøver den.

 

Hva med denne?


Som skrevet så fant jeg den. Den du linker til har heller ikke nikotin. Dampfabrikken handler jeg heller ikke hos da de er svindyre og useriøse.

 

Dampoteket skal ha 895 for denne, mens den får med 2 batterier for samme pris på Dampefabrikken.

 

Har du handlet på Dampefabrikken før? Eller bare jobber du for konkurrenten kanskje?

 

 

Da får du søke litt mer mange som er rimligere de fleste faktisk. Sånn som du skryter og linker til Dampfabrikken vil jeg egentlig tro du er ansatt...


Nei, det bare virker som du er litt useriøs siden du sier de er rådyre, mens pris sammenligning viser at de er billigere. Det er det jeg reagerer på.

 

K4 for 499

 

K4 for 469

 


Kan ikke du vise til noe som er så mye billigere i Norge da?

 

Jeg foreslo deg Milky O's i utgangspunktet og den koster 179, mens andre selger den for 199.

 

Jeg mener... Litt substans fungere fint

Endret av Dysfunctional
Reklamelink fjernet
Lenke til kommentar

 

Har du handlet på Dampefabrikken før?

Måten de introduserte seg til de norske damperne var ikke akkurat en fin måte. Masseutsending av eposter. Alle som fikk eposten er forhåndsregistrert med bostedsadresse - altså de har tatt utgangspunkt i en kundeliste. Det påstås at kundeinformasjon kommer fra en spørreundersøkelse, men det er flere som har mottatt denne eposten uten å deltatt i noen spørreundersøkelse. Jeg vet om flere som har mottatt eposten som ikke under noen omstendigheter ville ha oppgitt bostedsadresse i noen spørreundersøkelser - meg selv inkludert. Det finnes INGEN informasjon på hvem Dampefabrikken er. Hvilke personer som står bak dette. Det er ikke oppgitt noe organisasjonsnummer på nettsiden. Det er mange dampere som nok aldri kommer til å handle hos Dampefabrikken nettopp pga dette. 

Endret av Flodec
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norsk Dampselskap ønsker å advare sine medlemmer mot å legge igjen kortinformasjon og handle hos Dampefabrikken.

Årsaken til dette er manglende opplysninger om forhandler, samt bruk av spam til markedsføring. Samlet inntrykk medfører en skepsis til forhandlers seriøsitet.

Medlemmer bes avvente eventuelle kjøp til skepsis eventuelt kan motbevises ved at forhandler har nødvendig informasjon på plass.

Lenke til kommentar

 

Norsk Dampselskap ønsker å advare sine medlemmer mot å legge igjen kortinformasjon og handle hos Dampefabrikken.

Årsaken til dette er manglende opplysninger om forhandler, samt bruk av spam til markedsføring. Samlet inntrykk medfører en skepsis til forhandlers seriøsitet.

Medlemmer bes avvente eventuelle kjøp til skepsis eventuelt kan motbevises ved at forhandler har nødvendig informasjon på plass.

 

Som skrevet useriøse jeg hadde ikke lagt inn igjen en krone hos de.

Lenke til kommentar

 

 

Har du handlet på Dampefabrikken før?

Måten de introduserte seg til de norske damperne var ikke akkurat en fin måte. Masseutsending av eposter. Alle som fikk eposten er forhåndsregistrert med bostedsadresse - altså de har tatt utgangspunkt i en kundeliste. Det påstås at kundeinformasjon kommer fra en spørreundersøkelse, men det er flere som har mottatt denne eposten uten å deltatt i noen spørreundersøkelse. Jeg vet om flere som har mottatt eposten som ikke under noen omstendigheter ville ha oppgitt bostedsadresse i noen spørreundersøkelser - meg selv inkludert. Det finnes INGEN informasjon på hvem Dampefabrikken er. Hvilke personer som står bak dette. Det er ikke oppgitt noe organisasjonsnummer på nettsiden. Det er mange dampere som nok aldri kommer til å handle hos Dampefabrikken nettopp pga dette. 

 

:thumbup: :thumbup: :thumbup: Ferdig snakka Våler86..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hei,

 

Vi har fått med oss at NDS tydeligvis oppfordrer til ikke å handle hos oss og det ser vi på svært uheldig.

 

For det første så er all kortinformasjon lagt inn på våre sider i tilknytning til Paypal og utenfor vår plattform, så dette er ikke informasjon vi besitter.

 

Videre syns vi det er uheldig at det blir hevdet at vi driver med spam virksomhet fordi vi har sendt ut et nyhetsbrev.

 

Våre sider er krypterte og vi har gjort alt vi kan for å sikre en trygg handelsplattform.

 

Vi sender ut pakker og bestillinger fortløpende å vi jobber hardt for og sikre kundetilfredshet.

 

Informasjon om oss står klart oppført på vår nettside og alle kunder mottar videre opplysninger på sine bestillinger.

 

At NDS velger en slik tilnærmning syntes vi er veldig uheldig.

 

Nettsiden ble lansert for en uke siden og vi setter pris på litt forståelse for at oppstart til tider kan innebære uforutsette hendelser.

 

Dette beklager vi på det sterkeste.

 

Nå har vi fått mye på plass og vi håper NDS velger å ha en annen tilnærming i fremtiden.

 

Folk har kontaktet oss og hatt masse forskjellige spørsmål. Disse har vi besvart etter beste evne. Hvis det er noe NDS lurer på så er de som alle andre velkommen til og sende oss en melding.

 

Så enkelt kan det la seg gjøres!

 

Vi håper alle som har handlet hos oss er fornøyde med sine bestillinger, skulle det være noe vi kan hjelpe med så ta kontakt med oss på [email protected]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første, så er det ulovlig å sende folk reklame (eller "nyhetsbrev" som dere kaller det), uten at folk aktivt ber om det.
For det andre er det ingen som har skrevet seg opp på listen deres. Folk vil vite hvor dere har fått navn, postadresse og epostadresse fra.
For det tredje, så er dere pliktet til å oppgi organisasjonsnummer på nettsidene deres, samt kontaktinformasjon. En epostadresse er ikke nok.
For det fjerde, så skal retur- og reklamasjonsinformasjon være lett tilgjengelig på nettsidene deres. Dette mangler.

Endret av Dragen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...