Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg skulle benyttet meg av dette og handlet inn noe juice!

Er ganske ny på dette så har ikke fått testet så mye enda. Noen som har forslag til smaker jeg bør prøve fra Liberty Flights? Jeg har prøvd smak av grønne elper (absolutt ikke noe for meg), og Halo Prime 15, denne syns jeg er helt grei men vil tro det finnes bedre der ute.

 

Og ettersom jeg kjøpte meg en iStick så har jeg gitt min gamle Aspire til mor, og hun er en som bare røyker Metolett tobakk, er denne Menthol Mist PG noe for henne kanskje?

Endret av JVMyhre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er dere glad i mango med litt krem så kan denne her falle i smak. http://www.no1ejuice.com/mango-boba-e-liquid-30ml-3mg/

Dessverre utsolgt akkurat nå, men anbefaler alle som liker mango å prøve den.

Jeg har forsøkt å få tak i mere selv uten suksess.

 

Har dampet den på Velocity og dna200 med dual coil, 0.31ohm anarcist wire 24awg. Husker ikke om det var 6 eller 7 wraps på 3.0mm.

En helt fantastisk smak på dripper. :)

 

For meg er den blant dem beste juicene jeg har prøvd i 2015.

 

Godt Nyttår og vape on!

Endret av Bredoc
Lenke til kommentar

Ser ut som det er en liten mixup ift. diameter og lengde ellerno på coilen. En 30mm coil er coilet rundt en 3cm tykk stang, den blir større enn de fleste fordampere som har en diameter på ca. 22mm. Det vanlige er vel at coilen har ca. 2,5mm - 3,5mm indre diameter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal fly hjem i dag, og har av den grunn pakka ned juice, tanker, og batteri i kofferten, da jeg er lei av å bli stoppet i sikkerhetskontrollen og måtte forklare folk om og om igjen hva det er, og at nei, det ikke er farlig (og så blir det mye mindre søl når jeg har det innpakka i papir i ziplock-bags i egne lommer i toalettmappa). Flyet går om et par timer, og jeg har allerede abstinenser, men orker ikke pakke opp igjen. :p

Lenke til kommentar

Har det noe å si for wicking om man bruker 2.5mm eller 3.0mm? Har selv ikke merket noe forskjell.

Hvis alle andre ting er identisk, så vil en tykkere vek wicke bedre fordi juicen har flere fibre å spre seg langs.

For en dripper kan det bety plass til litt mer juice i en litt tykkere vek og da evt. etpar ekstra trekk før ny drypping.

Hvis man stanger mot plassbegrensninger kan en tykkere vek bety at den må gjøres marginalt kortere (= kortere vei langs fibrene fra endene til varmen) for samme totalvolum av vek. Men hver build blir gjerne litt forskjellig enten man vil eller ikke, og forskjellen er ikke nødvendigvis veldig stor.

 

På visse fordampere kan det være nyttig med tykkere vek av andre grunner. Kanger Subtank ny RBA med hull ut i sidene (de gamle har hullene ned mot bunnen langs gjengene) kan være greiere å bygge med en litt tykkere vek. Men så er det personlige preferanser inne i bildet også, så det er ikke nødvendigvis et entydig svar på det som passer for alle.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Skal fly hjem i dag, og har av den grunn pakka ned juice, tanker, og batteri i kofferten, da jeg er lei av å bli stoppet i sikkerhetskontrollen og måtte forklare folk om og om igjen hva det er, og at nei, det ikke er farlig (og så blir det mye mindre søl når jeg har det innpakka i papir i ziplock-bags i egne lommer i toalettmappa). Flyet går om et par timer, og jeg har allerede abstinenser, men orker ikke pakke opp igjen. :p

Batterier skal i håndbagasje.
Lenke til kommentar

Skal de? Jeg blir alltid stoppa med dem, og må legge ut i det vide og brede om hva det er for noe. Det være seg om jeg går for box eller sigar. Og da er det bare batteriene. Så kommer tankene i tillegg med enda flere forklaringer, før jeg blir geleida gjennom og får springe til gaten min.

 

Men, men. Bagasjen min med alt utstyret står fortsatt på Sola, mens jeg sitter og fryser i trønderland, uten standardutstyret. Var ikke helt det samme å gå tilbake til en gammel eGo med en shabby clearo fra tidlig 2013, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...