Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Noen som vet hvor man kan få tak i Super-mini's eller noe lign. som funker bra? Har lyst å gjøre ett eksperiment.

 

0.jpg

 

Gjerne av knall kvalitet :)

For et par dager siden ble det diskutert i facebookgruppa til NDS om akkurat slike e-sigaretter. Det var etter forespørsel fra en dame som trengte noe enkelt til sin far som sleit med nedsatt førlighet. Der ble disse anbefalt av flere, har aldri prøvd dem selv så kan ikke gå god for dem. Uansett var det disse dem fleste snakket mest varmt om. :)http://www.smokesmart.no/

Greit å vite til annen gang, har egentlig bestemt meg for eRoll asså.. ellers takk. Joyetech er jo ett kjent merke innenfor bransjen, også er jeg ikke helt fan av cartomizer selvom jeg brukte det en del før. Trenger noe som varer og som er lett å fylle på.

Joyetech eRoll er helt perfekt for meg sånn sett.

Voldsomt til bruk av smaktilsetning da. Bruker som regel bare 3-4% smak om jeg bruker smak. Anbefalt er rundt 7-12%. Kan dog ikke bruke høyere enn det jeg gjør, da går magen i snurr.

 

Men er en billig side ja, god på levering og kunde service :) Og basen derfra, samt smakene er helt på topp.

 

Skal du blande ut 100ml med smak, kjøp 10ml aroma. Skal du blande ut 1l, kjøp 100ml aroma. Ikke overdriv såpass som du tenkte.

Kunne du sendt meg link til hvilke flasker jeg bør kjøpe og smak? hadde vært veldig fint, også blandingsforhold, jeg antok bare det var 50/50 men igjen.. jeg har jo ikke peil på sånt så f.ex skal jeg ha 10 ml, hvor mye base og smak må jeg ha da? og hvilke produkter? Blir ikke klok på den siden der skjønner du men den ser hvertfall veldig ryddig ut og professjonell så det skal de hvertfall ha.

Her er 50/50 vg/pg. http://www.molinshop.com/vpg-5050-c-72_75.html . Du får finne ut selv hvilke forhold du vil ha. Fås kjøpt i 100ml/1l.

 

Så kjøper du en 10ml aroma. Det står anbefalt dosering der. Prøv deg fram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fader, fikk en bestilling på juice i dag, men den ene flaska (50 ml), hadde eksplodert eller noe, så konvolutten var gjennomvåt og postkassa lukta sterkt av nektariner. Fabelaktig. ><

Tenker postbudet ble imponert! Hadde ikke selger plastikkpose rundt itillegg? Får alltid det der jeg bestiller fra. Endret av rekk
Lenke til kommentar

Har bestilt fra nosmoke igår E-Roll C, gleder meg stort til å prøve.

Tok med en flaske Menthol også som jeg kan bruke fram til leveringa fra Molinshop ankommer.

Der tok jeg 100ml 50/50 VPG og 12mg, med 10 ml Blackcurrant Essens *Skryteskryte* ..

 

Men gleder virkelig til det kommer, trenger noe enkelt mellom fingra som fungerer godt og tilfredsstiller bra.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å dampe forran datamaskinen? Vil det kunne skade komponentene på noe vis? Blåser så klart ikke rett inn i kabinettet, men vil jo tro at viftene vil dra endel inn uansett?

Har sittet mange timer hver dag siste året å dampet rett ved siden av stasjonær og laptop som sviver, og de har ikke vist tegn til å ta skade av det.
Lenke til kommentar

Hei! Jeg lurer på om jeg skal slutte  å hobbyrøyke. Har prøvd e-sigg før og syntes det er bedre enn vanlig røyk. Men så lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg sånne som har 500-600 trekk eller kjøpe en ordentlig en som man fyller e-juice på. Noen annbealinger og isåfall tips til e-sigger og e-juice jeg burde kjøpe. Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg lurer på om jeg skal slutte å hobbyrøyke. Har prøvd e-sigg før og syntes det er bedre enn vanlig røyk. Men så lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg sånne som har 500-600 trekk eller kjøpe en ordentlig en som man fyller e-juice på. Noen annbealinger og isåfall tips til e-sigger og e-juice jeg burde kjøpe. Takk på forhånd :)

Evod start kit er veldig hendig til slikt bruk. Lett i bruk og påfyll, batteriet lader lenge, og du får 2 i en pakke for en liten penge. Liten og hendig å ha i lomma :)
Lenke til kommentar

 

Hei! Jeg lurer på om jeg skal slutte å hobbyrøyke. Har prøvd e-sigg før og syntes det er bedre enn vanlig røyk. Men så lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg sånne som har 500-600 trekk eller kjøpe en ordentlig en som man fyller e-juice på. Noen annbealinger og isåfall tips til e-sigger og e-juice jeg burde kjøpe. Takk på forhånd :)

Evod start kit er veldig hendig til slikt bruk. Lett i bruk og påfyll, batteriet lader lenge, og du får 2 i en pakke for en liten penge. Liten og hendig å ha i lomma :)

 

Okei :) er det mye styr å få tak i e-juice med nikotin? men er Joytech e-roll c noe særlig? eller er Evod starter kit bedre? :)

Lenke til kommentar

Ikke noe mer styr enn å bestille en bluray fra Amazon.

 

Cigalikes er aldri gode. Gå for et greit startsett, eller gå rett på noe mer avansert. Jeg kan anbefale Eleaf istick TC40w med Aspire Triton 1,8 ohm (som du da kjører på 10w). Senere så kan du bruke fordamperhoder med lavere ohm i tanken, hvis du ønsker det.

 

Hva gjelder juice, så er dette noe du må finne ut selv. Jeg kan anbefale et blandingsforhold på 50/50 VG/PG. Personlig så liker jeg Heisenberg og Lime Sparkle.

Begge to finnes også som konsentrat, noe som blir billigere. Med 20% konsentrat, så får du 150 ml juice til prisen av 30 ml ferdig blandet juice fra leverandør (nå er ikke prisen av VG/PG og nikotin medberegnet, uansett så sparer man utrolig mye på å blande selv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...