Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IPV3 og Sigelei 100/150 W burde kunne hevde seg?

2 x 18650 gir mer enn mvps 2600 mAh.
IPV3 har microusb. Sigelei har vel ikke det.

 

Edit: Ser at microusbporten på IPV3 er kun for software nå, og ikke til lading. Man må kjøpe en egen ladekabel nå. Kommer vist ikke inkl.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Hei

Jeg har en Vamo V5 og en Aspire Nautilus Mini. Av og til får jeg surklelyder i systemet. Hva kommer det av egentlig? Kjører på 4,4V og 1,9ohm coil.

Det er vel for mye juice på feil plass inni fordamperhodet eller "trakta" som lager surklelyd. Er hvertfall det jeg har erfart, dampa i 2 måneder med kun nautilus og bvc coils.

Pleier som regel å funke å la den stå litt så juicen trekker inn i veka, hvis ikke så tar jeg noen trekk på litt høyere volt/watt for å bli kvitt det overflødige. Jeg tørker forøvrig også overflødig juice i trakta hver gang jeg fyller tanken.

Lenke til kommentar

Blitt sikkerlig glad i Vulcan. Bruker den mye mer enn Magma.

 

0,9 ohm og 18W / 4V

Så bra! Har hatt lyst på Vulcan selv. Flott at det kommer autentiske kvalitets RDA-er til overkommelige priser. Har selv en Magma, og vurderer Vulcan.

 

Må nok vente litt. Har pålagt meg selv kjøpestopp etter å ha bestilt meg en Vaporshark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...