Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mesh.... :cry: En slags "metall-netting" som brukes til genisis-atomisere.. Den rulles sammen og brukes som veke. Jeg har aldri prøvd det. Av en eller annen grunn byr det meg veldig imot. :D

 

Ahhh...oki. Jeg vil nok heller satse på veke/bomull og tråd da ja. :)

 

 

Vapemail i dag :p Halo Cafe Mocha og Halo Kringle's Curse. Ingen av dem har jeg smakt før. De skal få lufte seg til i morra kveld, så får jeg mekke to nye coiler på baby blekkisene i morgen. Må smakes på dripper først :D

 

Når du sier "lufte seg"...hva mener du da? :)

 

 

Jeg ville anbefalt noe a la vision spinner med 1300mah eller kanskje hakket under, samt en tank ala iclear30 i stedet for eroll selv. Den varer flere dager på batteriet selv med mye bruk, og det er lett å se hvor mye væske som er igjen og møkklett å fylle på (mye enklere enn cartos).

 

Jeg har en på 900 mAh....holder kanskje7-8 timer..hehe. Men så damper jeg mye også, da.. :p

 

 

Skulle bare mangle, selvfølgelig må jeg ha pipemod. Vi dampere skjønner hverandre :p

 

Kjøper du pipe, må du kjøpe gyngestol også da...så kan du sitte der som en gammel bestefar og dampe ivei. :D

Lenke til kommentar

Når du sier "lufte seg"...hva mener du da? :)

Kjøper du pipe, må du kjøpe gyngestol også da...så kan du sitte der som en gammel bestefar og dampe ivei. :D

Lufte seg eller steepe som det heter. La flaskene stå uten kork. Da kommer det luft inn i juicen og den oksiderer. Blir bedre. Alle Juicer bør steepes. Noen er litt steepet når du får dem, mens andre er det ikke. Noen produsenter oppgir tiden deres Juicer bør steepes. Prøv det så vil du se at smaken blir bedre :p

 

Gyngestol ha ha, eller jeg kan kjøpe en Sherlock Holmes hatt og sette meg på en restaurant og dampe i veg på pipa å være smart og overlegen :)

 

Om den uungåelige kommentaren kommer: Hei, det er ikke lov å røyke her! Skal jeg så vidt løfte blikket opp, måle personen opp og ned og si: Elementært min gode mann. Dette er vanndamp :p

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Lufte seg eller steepe som det heter. La flaskene stå uten kork. Da kommer det luft inn i juicen og den oksiderer. Blir bedre. Alle Juicer bør steepes. Noen er litt steepet når du får dem, mens andre er det ikke. Noen produsenter oppgir tiden deres Juicer bør steepes. Prøv det så vil du se at smaken blir bedre :p

 

Gyngestol ha ha, eller jeg kan kjøpe en Sherlock Holmes hatt og sette meg på en restaurant og dampe i veg på pipa å være smart og overlegen :)

 

Oki, takk for tipset. Det viste jeg ikke. Der kan du se...man lærer så lenge man lever...hehe. :)

 

Hva med BÅDE gyngestol OG Sherlock Holmes-hatt? :D

Lenke til kommentar

Jeg var nylig på en lokal kiosk og der var det en ansatt som røyket slike E sigaretter rett foran meg :p Ganske fascinerende i og grunnen må jeg si. Jeg hørte at han sa at det finnes typer med og uten nikotin. Dermed går jeg ut ifra at det er mulig å røyke E sigaretter UTEN nikotin så blir man ikke avhengig av det. Finnes det uten nikotin og stemmr teorien?

 

Ble så fascinert at jeg kunne tenke meg... :p

Lenke til kommentar

Men den gyngestolen tror jeg jeg dropper :D

 

Kanskje like greit det ja...hehe. :D

 

 

Jeg var nylig på en lokal kiosk og der var det en ansatt som røyket slike E sigaretter rett foran meg :p Ganske fascinerende i og grunnen må jeg si. Jeg hørte at han sa at det finnes typer med og uten nikotin. Dermed går jeg ut ifra at det er mulig å røyke E sigaretter UTEN nikotin så blir man ikke avhengig av det. Finnes det uten nikotin og stemmr teorien?

 

Ble så fascinert at jeg kunne tenke meg... :p

 

De juice'ne man kjøper på damping.no er uten nikotin, så det stemmer ja. :)

Lenke til kommentar

Jeg var nylig på en lokal kiosk og der var det en ansatt som røyket slike E sigaretter rett foran meg :p Ganske fascinerende i og grunnen må jeg si. Jeg hørte at han sa at det finnes typer med og uten nikotin. Dermed går jeg ut ifra at det er mulig å røyke E sigaretter UTEN nikotin så blir man ikke avhengig av det. Finnes det uten nikotin og stemmr teorien?

 

Ble så fascinert at jeg kunne tenke meg... :p

Ja, det finnes maaaaaaane uten nikotin. I hundre vis, hvis ikke tusenvis av smaker(jeg setter det nok litt på spissen nå, ed det er veldig mange forskjellie smaker) Hvs du vil ha en billig en bare for å prøve, kan du ta en titt på DealExtreme (dx.com). Eller ecigwizzard.com for litt høyere kvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg var nylig på en lokal kiosk og der var det en ansatt som røyket slike E sigaretter rett foran meg :p Ganske fascinerende i og grunnen må jeg si. Jeg hørte at han sa at det finnes typer med og uten nikotin. Dermed går jeg ut ifra at det er mulig å røyke E sigaretter UTEN nikotin så blir man ikke avhengig av det. Finnes det uten nikotin og stemmr teorien?

 

Ble så fascinert at jeg kunne tenke meg... :p

Jepp, finnes uten nikotin og det får man kjøpt i Norge :) Vi nikotinister må bestille fra utlandet for å få nikotinen vår. Her finner du det du trenger av utstyr og e-juice uten nikotin: www.damping.no :D
Lenke til kommentar

Amaline, har du personlig erfaring med E-roll? Hvordan er levetiden på batteriene, er det sånn at man ALLTID kan ha ett bateri med strøm ?

 

Slai, jeg klarte ikke helt sette meg inn i det veke, vaporizer, alt mulig rart som måtte monteres og duppedittes. Selv om det sikkert hadde vært det beste, og sikkert billigste, men montering, innkjøp, lage coil (Som jeg ikke aner hvordan gjøres) og alt det der, er nok til at jeg satt med ned, felte en liten tåre, og krøyp tilbake til ferdig lagde, lettvinne løsninger :D

Lenke til kommentar

 

Kanskje like greit det ja...hehe. :D

 

 

 

De juice'ne man kjøper på damping.no er uten nikotin, så det stemmer ja. :)

Interessant

 

Ja, det finnes maaaaaaane uten nikotin. I hundre vis, hvis ikke tusenvis av smaker(jeg setter det nok litt på spissen nå, ed det er veldig mange forskjellie smaker) Hvs du vil ha en billig en bare for å prøve, kan du ta en titt på DealExtreme (dx.com). Eller ecigwizzard.com for litt høyere kvalitet.

Er smakene på disse sigarettene noe tess? :)

Lenke til kommentar

Amaline, har du personlig erfaring med E-roll? Hvordan er levetiden på batteriene, er det sånn at man ALLTID kan ha ett bateri med strøm ?

 

 

Ja, jeg har den selv. En hvit en. :) Liker den veldig godt. Ja, den har liten tank, men den den er super å ha med seg rundt. Man tar noen trekk og legger den tilbake i lade-etuiet. Hvis du kjøper med en slik liten dings til kr 19,- så får du to komplette "e-sigaretter". http://www.damping.no/collections/reserve-deler/products/eroll-sokkel-hvit.

Da har du iallefall en som er ladet hele tiden. Og dobbel mengde juice. :)

Så vil du kanskje etterhvert ha noe større, men e-rollen vil du nok ikke angre på at du kjøpte. Den har sin plass pga størrelsen og ytelse. Jeg brukte faktisk min hjemme her i går kveld, selv om jeg har mye annet utstyr. Hadde lyst på litt høyt nikotin-nivå og noe lite og tynt å holde i. :) Som en sigarett.

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...