Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amaline, har du personlig erfaring med E-roll? Hvordan er levetiden på batteriene, er det sånn at man ALLTID kan ha ett bateri med strøm ?

 

Slai, jeg klarte ikke helt sette meg inn i det veke, vaporizer, alt mulig rart som måtte monteres og duppedittes. Selv om det sikkert hadde vært det beste, og sikkert billigste, men montering, innkjøp, lage coil (Som jeg ikke aner hvordan gjøres) og alt det der, er nok til at jeg satt med ned, felte en liten tåre, og krøyp tilbake til ferdig lagde, lettvinne løsninger :D

 

Ser jeg godt, jeg kan 0 og niks om det jeg heller. Spinner funker greit sånn her: Skru tank på batteri. Fyll tank. Damp.

 

Enklere enn eroll, hvor du må fylle carto med hette eller sprøyte, og betyyyyydelig oftere, samt hele dette med å vite om du er lav på juice eller lav på strøm når smaken begynner avta (noe den ikke gjør på spinneren).

 

Enkelt og greit er spinner+iclear30 det simpleste, minst kravstore og beste jeg har vært borti så langt. Derfor jeg kan anbefale det til en som er helt fersk på feltet.

 

 

Jeg har en på 900 mAh....holder kanskje7-8 timer..hehe. Men så damper jeg mye også, da..

 

Sant nok, damper man mye går det jo fort. Jeg kjededamper ikke, men bruker den litt mer som sigaretter. Litt i ny og ne liksom. Kanskje mer når jeg er in public på plasser folk ikke kan røyke. Tror jeg har en slags ekshibisjonistisk attentionseeking behaviour sånnsett, det er så moro å se reaksjonene til folk :p .

 

 

Flere dager ut av en 1300mah Vision Spinner? Da damper du søren meg ikke mye....

 

Nei, ikke mye. Damper nok. Vrir den greia nederst til 4.3 og bruker iclear30 (aner ikke hva ohm osv), og damper i ny og ne. Ca like mye som jeg ville røyket sigaretter, eller kanskje litt mer.

Lenke til kommentar

 

Handler man på DX, skal man ha rimelig god tid. Har vel ennå aldri gått UNDER 3 uker før jeg har fått varene. :D Så der har jeg sluttet å handle.

Kan ikke si noe imot det... Det er billig da. Da kan det være verdt å vente på. Ha nå bestillt ett tonn med elektrisk røyk, til meg og noen venner. I 4 forskjellig pakker. Den ene har betalt frakt, mens de andre har gratis frakt. Geleder meg til å se hvor stor forskjell det er på betalt og ubetalt frakt.

 

Hvis noen lurer, er det dette jeg har kjøpt:

5x Quit smoking e cigarette svart Mint Flavor

1x Quit smoking e cigarette svart MB Flavor

1x Quit smoking e cigarette svart Tobacco Flavor

1x Quit smoking e cigarette white 2pack Radom Flavor

1x Quit smoking e cigarette white 1pack Random Flavor

1x Cherry Flavor

2x Peach Flavor

2x Cola Flavor

1x Low Nicotine Mint Flavor

1x Medium Nicotine Mint Flavor

Endret av tobiasLOL5
Lenke til kommentar

Kan ikke si noe imot det... Det er billig da. Da kan det være verdt å vente på. Ha nå bestillt ett tonn med elektrisk røyk, til meg og noen venner. I 4 forskjellig pakker. Den ene har betalt frakt, mens de andre har gratis frakt. Geleder meg til å se hvor stor forskjell det er på betalt og ubetalt frakt.

 

Bare vær obs på at batterier fra DX ikke går gjennom tollen lenger. Jeg ventet i 2 mnd for å få beskjeden at alt var sendt tilbake. :)

 

 

Det er så moro å se reaksjonene til folk :p .

 

Har faktisk ikke prøvd å dampe offentlig ennå, så jeg gleder meg til reaksjonene... :D

Lenke til kommentar

Kan ikke si noe imot det... Det er billig da. Da kan det være verdt å vente på. Ha nå bestillt ett tonn med elektrisk røyk, til meg og noen venner. I 4 forskjellig pakker. Den ene har betalt frakt, mens de andre har gratis frakt. Geleder meg til å se hvor stor forskjell det er på betalt og ubetalt frakt.

 

Hvis noen lurer, er det dette jeg har kjøpt:

5x Quit smoking e cigarette svart Mint Flavor

1x Quit smoking e cigarette svart MB Flavor

1x Quit smoking e cigarette svart Tobacco Flavor

1x Quit smoking e cigarette white 2pack Radom Flavor

1x Quit smoking e cigarette white 1pack Random Flavor

1x Cherry Flavor

2x Peach Flavor

2x Cola Flavor

1x Low Nicotine Mint Flavor

1x Medium Nicotine Mint Flavor

Huff, utrolig at du valgte å bestille alt det der, etter å ha blitt fortalt at det er helt ubrukelige greier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Bare vær obs på at batterier fra DX ikke går gjennom tollen lenger. Jeg ventet i 2 mnd for å få beskjeden at alt var sendt tilbake. :)

HÆÆ:::;;;!?!?!? Kødder du nå???

 

Har brukt ca. 500,- der nå, bare på røyk... selv de uten nikotin? Er det ikke bare de med nikotin det er ulovlig å impotere..?

 

Hvis de blir stoppet i tollen, får man pengene tilbake? Er J@*#&%G kjipt å tape 500,- på noe...

Lenke til kommentar

HÆÆ:::;;;!?!?!? Kødder du nå???

 

Har brukt ca. 500,- der nå, bare på røyk... selv de uten nikotin? Er det ikke bare de med nikotin det er ulovlig å impotere..?

 

Hvis de blir stoppet i tollen, får man pengene tilbake? Er J@*#&%G kjipt å tape 500,- på noe...

Du har jo tapt de pengene i utgangspunktet, siden du bare kjøpte ræl.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du har jo tapt de pengene i utgangspunktet, siden du bare kjøpte ræl.....

vel, ræl og ræl. De har jo fått god review på dx da. Men om de varer i en mnd eller ett år, spiller ingen rolle til den prisen. Dessuten tjente jeg penger på det(Tar jo litt ekstra for å bestille for kameratene mine...:p) Men, hvis de blir sendt tilbake, må jeg jo gi tilbake pengene. Og da taper jeg jo pengene. Jeg har også sagt til dem at til den prisen, er det begrenset hva man får...

 

MEN, kommer i i det minste de uten nikotin igjennom tollen? Eller mister jeg allt?

 

Skal til Polen med skolen om 3 uker, så håpet å få de innen den tid...

Lenke til kommentar

HÆÆ:::;;;!?!?!? Kødder du nå???

 

Har brukt ca. 500,- der nå, bare på røyk... selv de uten nikotin? Er det ikke bare de med nikotin det er ulovlig å impotere..?

 

Hvis de blir stoppet i tollen, får man pengene tilbake? Er J@*#&%G kjipt å tape 500,- på noe...

 

Det er lov å ta inn nikotin til eget forbruk. Det er batteriene tollen henger seg opp i. Etter 7-8 mailer og masse klaging på FB-sida dems, satte de pengene tilbake. Men er det batterier i forsendelsen, blir ALT sendt tilbake.

Lenke til kommentar

Hvorfor blir batterier stoppa i norsk toll egentlig ?

Trodde det var China Post som skanna pakke og stoppet batterier.

 

Det sto følgende:

 

Dear Customer,

 

Thanks for your reply. Your order is sent back by your Custom. The goods is not allowed to be imported. Isi t OK to refund you full?

 

 

Yours Sincerely,

Customer Service

Lenke til kommentar

 

Kan ikke si noe imot det... Det er billig da. Da kan det være verdt å vente på. Ha nå bestillt ett tonn med elektrisk røyk, til meg og noen venner. I 4 forskjellig pakker. Den ene har betalt frakt, mens de andre har gratis frakt. Geleder meg til å se hvor stor forskjell det er på betalt og ubetalt frakt.

 

Hvis noen lurer, er det dette jeg har kjøpt:

5x Quit smoking e cigarette svart Mint Flavor

1x Quit smoking e cigarette svart MB Flavor

1x Quit smoking e cigarette svart Tobacco Flavor

1x Quit smoking e cigarette white 2pack Radom Flavor

1x Quit smoking e cigarette white 1pack Random Flavor

1x Cherry Flavor

2x Peach Flavor

2x Cola Flavor

1x Low Nicotine Mint Flavor

1x Medium Nicotine Mint Flavor

 

 

Vær obs på at tollen sjekker stort sett alle pakker fra DX. Alle pakker de finner med nikotin holdige saker i blir sendt tilbake til avsender. Det er kun lov å importere nikotin fra EU/EØS land.

Endret av Vaperizer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vær obs på at tollen sjekker stort sett alle pakker fra DX. Alle pakker de finner med nikotin holdige saker i blir sendt tilbake til avsender. Det er kun lov å importere nikotin fra EU/EØS land.

 

Min beskjed var at det var batteriene de ikke godtok.

 

We're so sorry to inform you that your package with tracking number xxxxxxxxxx from order xxxxxxxxxxxxxxxx has been returned to us because it contains lithium batteries which now are forbidden in Air cargo service.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

 

Min beskjed var at det var batteriene de ikke godtok.

 

We're so sorry to inform you that your package with tracking number xxxxxxxxxx from order xxxxxxxxxxxxxxxx has been returned to us because it contains lithium batteries which now are forbidden in Air cargo service.

Tollen i Kina har blitt helt propeller på å ikke sende batterier med flyfrakt og scanner ALLE pakker. Derfor må man regne med 14 dager behandlingstid bare på å få en pakke igjennom terminalen i Kina. Men slik jeg forstår det, gjelder dette bare rene batterier, ikke batterier som er montert inn i utstyr. Så 18XX0 batterier blir stoppet, men eGo batterier etc. burde gå greit.

 

Men får man pakka igjennom tollen i Kina, blir den stoppet i Norge, hvis den inneholder nikotinholdige produkter. Som sagt, DX pakker har det vært mye snusk med og det blir ofte sjekket.

Lenke til kommentar

Tollen i Kina har blitt helt propeller på å ikke sende batterier med flyfrakt og scanner ALLE pakker. Derfor må man regne med 14 dager behandlingstid bare på å få en pakke igjennom terminalen i Kina. Men slik jeg forstår det, gjelder dette bare rene batterier, ikke batterier som er montert inn i utstyr. Så 18XX0 batterier blir stoppet, men eGo batterier etc. burde gå greit.

 

Men får man pakka igjennom tollen i Kina, blir den stoppet i Norge, hvis den inneholder nikotinholdige produkter. Som sagt, DX pakker har det vært mye snusk med og det blir ofte sjekket.

 

Det var en Ego jeg hadde bestillt, men den blei nektet. :)

Lenke til kommentar

 

Ser jeg godt, jeg kan 0 og niks om det jeg heller. Spinner funker greit sånn her: Skru tank på batteri. Fyll tank. Damp.

 

Enklere enn eroll, hvor du må fylle carto med hette eller sprøyte, og betyyyyydelig oftere, samt hele dette med å vite om du er lav på juice eller lav på strøm når smaken begynner avta (noe den ikke gjør på spinneren).

 

Enkelt og greit er spinner+iclear30 det simpleste, minst kravstore og beste jeg har vært borti så langt. Derfor jeg kan anbefale det til en som er helt fersk på feltet.

 

http://www.damping.no/products/1300mah-vision-kobling

 

http://www.damping.no/products/iclear30-fra-innokin

 

De 2 sammen da fks? Trenger ikke noe annet da, en smaks tilsettning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...