Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at LF ikke sender rekommandert?

Fikk hentelapp fra dem i dag, men siden jeg ikke føler meg helt tipptopp, ba jeg pappa om å hente den for meg, men da han kom på posten, sa de at pakken var rekommandert og at jeg måtte komme og hente den selv.

Ingen av mine forsendelser derfra har vært rekommendert. Rett i postkassa.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler noe er på vei til å gå til helvete. Plutselig fått mye mer penger enn jeg trodde jeg kom til å få i juni. Kommer sikkert til å få et flygel i huet med en gang jeg beveger meg utenfor rommet mitt.

 

Neida. :) Lykken har snudd. Garantert. :)

 

Johooo :) Lyssverdet mitt er nå i Oslo. Ankom der i går ettermiddag, om alt går bra da er det fremme her på torsdag :) Håper...håper :)

 

Kult. :) Da er det bare et tidsspørsmål før du kan "leke starwars". :D

Lenke til kommentar

Ja, det gjør det. :) Har ikke bestilt fra LF på en stund. De kan jo ha begynt med det. Eller at du har valgt en rekommandert variant. :)

 

Det kan være, valgte sånn med tracking :p

 

Though, trodde det skulle være kjappere, men når den skal stå i tollen i flere dager så er det jo ikke vits.

Lenke til kommentar

Ingen av mine forsendelser derfra har vært rekommendert. Rett i postkassa.

Lucker. Men du har jo hørt om min flaks.

 

Denne pakken var åpnet av tollen, uten noe grunn. Sto bare et klistremerke på: "Åpnet av tollen". Og så var den tapet sammen herifra til helvete. Brevåpneren min dugde ikke lenger, måtte frem med kniv for å få den opp.

 

Lå også en ekstra pakke der, fra Alice in Vapeland, regner med jeg får hentelapp på den i morra. Også den var åpnet av tollen uten noe spesifisert grunn, og dekket i tape. I tillegg var flaska med Black & White Cookie tapet igjen. o_O

Satser på at jeg har fått renset ut ouzo-smaken fra ProTanken nå, slik at jeg kan prøve Zombie Apocalypse. ^^

Lenke til kommentar

 

Kult. :) Da er det bare et tidsspørsmål før du kan "leke starwars". :D

Ja, kjenner kraften fyller meg allerede :)

 

 

 

Det kan være, valgte sånn med tracking :p

 

Though, trodde det skulle være kjappere, men når den skal stå i tollen i flere dager så er det jo ikke vits.

Ja om du velger med tracking er det rekommendert ja. Jeg har bare valgt billigste shipping derfra jeg, likevel tar det ikke mer enn mellom 5-7 dager før det ligger i postkassa :)
Lenke til kommentar

 

Lucker. Men du har jo hørt om min flaks.

 

Denne pakken var åpnet av tollen, uten noe grunn. Sto bare et klistremerke på: "Åpnet av tollen". Og så var den tapet sammen herifra til helvete. Brevåpneren min dugde ikke lenger, måtte frem med kniv for å få den opp.

 

Lå også en ekstra pakke der, fra Alice in Vapeland, regner med jeg får hentelapp på den i morra. Også den var åpnet av tollen uten noe spesifisert grunn, og dekket i tape. I tillegg var flaska med Black & White Cookie tapet igjen. o_O

Satser på at jeg har fått renset ut ouzo-smaken fra ProTanken nå, slik at jeg kan prøve Zombie Apocalypse. ^^

Noen av pakkene mine fra amtorp.net har vært stoppa og åpnet i tollen. Da er det et blått stempel på konvolutten, men har ikke vært noe tape eller annet synlig. Ligger jo faktura inne i pakka så de sender det bare videre om det er under tollgrensa. De som har vært stoppa og sjekka har jeg fått på 5-7 dager, og de som ikke har blitt sjekka på 2 dager :)
Lenke til kommentar

Uff, så kjipt! Er det eit stort problem? Min blei sendt i dag, har det forhåpentligvis i morgon.

 

I dag er forøvrig snussuget større enn nokon gang. Må få meg juice med høgt nikotininnhald som kan "drepe" lysten når den kjem. Reknar med at det er værst i starten, men i dag var det nesten som å ikkje ha nikotin i heile tatt. Har holdt meg, går nok over.

Lenke til kommentar

Uff, så kjipt! Er det eit stort problem? Min blei sendt i dag, har det forhåpentligvis i morgon.

 

I dag er forøvrig snussuget større enn nokon gang. Må få meg juice med høgt nikotininnhald som kan "drepe" lysten når den kjem. Reknar med at det er værst i starten, men i dag var det nesten som å ikkje ha nikotin i heile tatt. Har holdt meg, går nok over.

 

Jeg røyket mye før. 18 mg holder bra for min del. Samme med 15-16 mg. Har en juice med 24 mg, men bruker den aldri.

Jeg la merke til en ting på den handlelista di fra i går.. Du har bestilt en 306 driptip, men ingen 306 atomiser. Så den vil antageligvis ikke passe på de atomisere og cartoer du har bestilt. Men du hadde vel bestilt noen sett av tanker o.l, De drip-tipene vil passe på alt. Også vivi-nova drip-tips (som du har, om jeg ikke tar feil) vil passe. :)

Lenke til kommentar

Du har heilt rett. Den er bestilt fra Vapeescape. Grunnen til at eg la den ved er fordi eg også hadde ein Bauway 306LR Bridgeless Atomiser i handlekurven, den forsvant når eg bestilte så no har eg hvertfall ein drip-tip til neste gang eg skal bestille... :-)

 

Ellers har eg kjent ein at brystet mitt knyter seg og at eg er litt sliten og sår i halsen. Litt småskummelt men det er nok ein av tre ting.

 

1. Reaksjoner på at eg har slutta å snuse.

2. Fordi eg har begynt å "røyke". I motsetning til dei fleste andre her som har bytta ut sigaretter med damping har eg bytta ut snus med damp. Eg er ikkje så vant med inhalering som dikka, og det kan vera ein grunn til "smertene".

3. Reaksjon på PG e-juice. Symptomane stemmer overens med andre som har reagert på PG. Har bestilt rein VG juice for å teste.

Lenke til kommentar

Da har du det klart med 306-opplegget. Bra. :)

Det er ikke rart at du, som en ikke-røyker, får noen reaksjoner. Jeg var også ganske ekkel i halsen til tider når jeg startet. Mulig jeg hadde noen juicer med for høyt pg-innhold. Skjønte jo ikke noe av det med pg/vg i starten. Men uansett så gikk det veldig raskt over. Ble fort vant til dampen. Kan nok ta litt lengere tid for deg. Får håpe et høyt vg-innhold vil hjelpe. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært av røyken i 3 måneder da jeg begynte å dampe (men jeg snuste jo fast), og jeg hadde ingen problemer, men så begynte jeg jo med strå og tørkede tromsøpalmer fylt med tørka mose i en alder av 4-5 år også. :p

 

Nei, det går nok greit, Wackee, og jeg regner med du finner ut av det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...